hat azert a 929 a 954-hez kepest (elobbi volt, utobbi van) egy dagadt madar. a 954 labtartoja feljebb van kicsit, meg az idomok is keskenyedtek rajta foleg az aljan es a kozepe tajan (ha szembol nezed)
Az bizonyos szempontból rosszabb. Mert akit a gyors csoportban érnék utol, azt már valószínűleg nem tudnám pikk-pakk elintézni. Mindig kínlódás van azokkal akik majdnem olyan gyorsak mint én. Olyankor jön a tökölés, az ívek kifigyelése, különböző mentális hadviselési technikák. De volt, már hogy inkább kiálltam. Persze ezt is csak akkor tudod megtenni, ha nincsenek csoportbeosztások.
Jó Neked amiért tudsz ilyen éretten gondolkodni. Engem idegesít, ha feltartanak, elvégre azért jöttem, hogy úgy menjek, ahogy csak bírok és ők akadályoznak ebben. Általában az a vége, hogy ha máshol nem megy, akkor a kerékvetőn előzök, vagy olyan olyan későn fékezek, hogy kénytelen vagyok kivezetni az illetőt, mint Rossi. De ha bele döglök is megelőzöm. Cserébe aki engem utol ér, azt az első adandó alkalommal el is engedem. Nem azt élvezem, hogy az ő napját elrontom.
Osztom a véleményed
Én legalább vigyázok a lassabbakra. Inkább várok 3-4 kanyart is, de csak akkor előzöm meg, ha biztos vagyok abban, hogy nem üt ki
Mentem már annó vagy 7 éve gyorsabbak között, úgy elmentek néha és olyat szúrtak be, hogy majdnem összetörtem magam kiszaladva a pályáról.
Én látom az ívüket. Megértem, ha ők 60-al az "ideális" íven kanyarodnak. Én lehet, hogy ott 100-al kanyarodok ugyanazon az íven és ők 60-al bármilyen íven el kellene menjenek, de nem tudnak, hiszen kezdők. Szépen ívet váltok, vagy nagyot fékezek és várok, hogy baleset mentesen tudjunk szépen tovább haladni és mókázni
A köridő leszorítása csak sokadszoros dolog, első a biztonság és a móka, vidám örömteli motorozás...stb.
Sajna leér a bukógombával és a lábtartóval együtt. Azon gondolkodom eladom, ha kell valakinek és veszek egy 954RR-t Ha valaki nem viszi el, akkor meg marad a lábtartó emelés, kipufogó csere és magasítás.... az új bukógombák már készülnek és rövidebbek. Majd kialakul lassan... Lehet ez az áttétel módosítás dolog sem lenne butaság.
Szerintem azt,hogy ki megy ebben a csoportban,csak az határozza meg,kinél van 15000 KP.Itt egyikünk sem gyors.Aki gyors,és itt menne,az úgy megelőzne,hogy mire kimondanád,hogy aztakurva,már 2 kanyarral alrább van.Mi is kezdők vagyunk,csak gyorsabban megyünk egy kicsivel.
És ez mindig így lesz, amíg a világ világ, hiszen a pálya csak nagyon korlátozottan tart nyitva. Az igény nagyobb a keretnél, így mindenki szemfüles és rögtön regisztrál akár ráér akár nem. Végül a meló üt mindent és ha nem tudott hétköznap(!) időt szakítani, végül nem megy el. Ugyan emiatt van az, hogy pl. én aki nem regisztrálok addig amíg nem holtbiztos, hogy el is tudok menni, nem jutok el oda soha.
yoshi vez tengelyek, plusz pár dolog, karbi, kipu, szűrő...
a 2006-2010 nem tudom melyik gsxr-rel együtt fordultunk a célegyenesre, ő ment előttem, és direkt nem gyorsítottam rá, hogy nehogy az legyen, hogy előbb húztam a gázt. Végig a célegyenesben mintha láncon húzták volna a két motort, a gsxr 1 centivel nem ment messzebb és 6. fokozatig a féktávig állandó 2 méter volt köztünk, és nem mentem szélárnyékban, mivel direkt erre voltam kíváncsi. Nincs áttételezve a motor.
Köszi a válaszokat , igen, voltam már más pályákon, de igazából ebben még érzésre is nagyon sok van... nem tetszik annyira a szervezés, ezért valószínű nem veszek részt sokszor a nyílt napokon, inkább E-ring a kötetlensége miatt. Anniyra nem ájultam el a Hringtől egyébként, de nagyon jó volt.
Én legalább vigyázok a lassabbakra. Inkább várok 3-4 kanyart is, de csak akkor előzöm meg, ha biztos vagyok abban, hogy nem üt ki
Mentem már annó vagy 7 éve gyorsabbak között, úgy elmentek néha és olyat szúrtak be, hogy majdnem összetörtem magam kiszaladva a pályáról.
Én látom az ívüket. Megértem, ha ők 60-al az "ideális" íven kanyarodnak. Én lehet, hogy ott 100-al kanyarodok ugyanazon az íven és ők 60-al bármilyen íven el kellene menjenek, de nem tudnak, hiszen kezdők. Szépen ívet váltok, vagy nagyot fékezek és várok, hogy baleset mentesen tudjunk szépen tovább haladni és mókázni
A köridő leszorítása csak sokadszoros dolog, első a biztonság és a móka, vidám örömteli motorozás...stb.
Kiput cseréld le,mert el fog kopni
https://www.dropbox.com/sh/u1o...
a 2006-2010 nem tudom melyik gsxr-rel együtt fordultunk a célegyenesre, ő ment előttem, és direkt nem gyorsítottam rá, hogy nehogy az legyen, hogy előbb húztam a gázt. Végig a célegyenesben mintha láncon húzták volna a két motort, a gsxr 1 centivel nem ment messzebb és 6. fokozatig a féktávig állandó 2 méter volt köztünk, és nem mentem szélárnyékban, mivel direkt erre voltam kíváncsi. Nincs áttételezve a motor.