Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél MT-t: R1-es futómű, Stage2 kittel sem óriási teljesítmény, viszont nyomatékos és jól vezethető.
Egy versenyző meg 2:10-es időt ment az alapváltozattal a Hringen...
Hol? Mennyi? Érdekel...
vegyél R1-et, ilyet, mint a Zemáé
ki van egy rakva a tecsóba", és hát elgondolkodtató az ára
Igazából a Hornetetem is csajé volt, meg is látszik rajta, karcmentes, meg minden, pedig 99"-es R1-et se azért vennék, hogy 250-el száguldozzak, azért is csupaszítanám le, hogy 230-nál leszabjon a szél, mert nem venni észre rajtuk a sebességet. Amúgy meg a futómű miatt kéne, mert ha a Hornetenek 600RR futóműve, meg 750-es blokkja lene, az életben nem adnám el , de hiába költenék rá milliókat, akkor is naked maradna, nem versenymotor. Az első R1-ek meg 2-300 ezerrel drágábbak , és talán van fékük, meg futóművük Meg cép a deltabox váz Igazából arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehetne belőlük 70-80%-os utcai motort csinálni, hogy ne pattogjon le az útról, meg az érdekelne, ha levenném az idomokat,nagyobb sebességnél nem szitálna-e az eleje a kisebb "leszorító erő" miatt, mert járt így ismerősöm. Ja, meg több-e a fenntartási költsége, mint egy átlag japán motornak, esetleg típushibák?
Vegyél R6-ot, az alap állapotában is egy feszes motor...

Az R1 "ütésállóságáról" itt egy referencia...
Egyáltalán nem árt nekik a pályázás, legalábbis ilyen amatőr szinten. Az R1-ek nagyon bírják a strapát, Motorradban volt egy százezres teszt egy 98-assal, kapott szegeny rendesen, és 100.000 km múlva gyakorlatilag semmi baja sem volt...
En a GPT egyik idomerojevel merem. Nagyon pontos (teszteltem 0.02 sec pontos), es menet kozben latod mit csinalsz. Ha mindig ugyanoda rakod a jeladot, akkor a szektorokat is tudod figyelni hogy mentel. SOkkal jobb igy, mint ha transzponderrel mesz, es fel oraval a motorozas utan tudod meg mit is csinaltal a palyan. kb 45-55e ft ujjonnan ez a cucc. 1 jelado, 1 vevo.
Az rendben van, hogy megy mindenki ezerrel körbe körbe a pályán, de az időt hogyan méritek?
Olvasgattam köridő mérő jószágok után, de nem tudom mennyire éri ez meg és milyet érdemes beszerezni.
Tudna nekem ebben valaki segíteni?
10,000ren volt végig
főleg h 6000 fölé nem pörgettétek....
még mindig keresek bármiféle kisebb pályát,gokartpályát GY-M-S megyében vagy K-E megye nyugati oldalán vagy a környéken.ha tud vki jelezze.előre is kösz!(Rábaring nem kell)
sztem nem árt...TZRrel is pályáztam már senki nem mondaná meg hogy volt pályán jó persze ha esnek vele az más de az látszik is
A pályázás nem árt nekik? igazából csak jövőre akarok váltani, a Hornetben még van pár paci, de nem az igzi, a futóművében csalódtam picit, azt hittem fájteresebb, de inkább kezesbárány Az R1-ek mennyire bírják a strapát? azt hallottam, városban eléggé melegednek, mondjuk mi nem... de nagyon teccenek...
ok, akkor holnap bemegyek. meg viszem neked a kanócokat...!
lépek, jó éjt all!
Én leszek holnap a boltban, úgyhogy jöhetsz!
Van olyan térdkoptatónk, üregest nem árulunk!
1.390 ezer az ára, ebben benne van 800 ezer forintnyi extra: hullámos féktárcsák, fém fékcső, TwoBrothers karbon kipufogó, Valter Moto lábtartó, undertail, ExtremeTech kormányteló meg még csomó minden. Gyakorlatilag tökéletes állapotban van kívül-belül, ahoz képest hogy 7 éves (2000-es forgalomba helyezésű).
semmi dolgom, ha jó idő van megyek. barátnője nem jön szegedről?
holnap bent vagy a boltban?
kellene térdkoptató. de nem a bumszlis, hanem a kör alakú lapos. Vagy olyan ami bírja a kiképzést és nem üreges hanem tömör.
Hogyé" adod Mit lehet róla tudni, Mondjuk a 99"es annyira tetszik, hogy lehet, az elején nem is vetkőztetném le
Dede, ő a szegedi megint.
Átgurulsz hozzám, megcsináljuk a megcsinálandókat, aztán go... bár mi utassal leszünk, ha ez nem zavar, örülnék ha csatlakoznál!
én közlekedni akarok vele de ha letépi a kezemet, akkor maradok a Hornetnél, kéz nélkül hülyén néznék ki
Nézd meg a fényképeim közt, az én 99-esem sajnos eladó.
Bár nem örülnék ha sztrítfájter lenne belőle, amilyen állapotban van...
csak nem szegedről?
szombaton mikor gondoltad és hol?
fighterkedéshez tök mindegy milyen erős, mert úgyis akkora lánckerék kerül rá, hogy kitépi a karodat.
Jön fel egy barátnőm hozzám vidékről, úgyhogy a holnap este nem jó.
Viszont megyünk motorozni szombaton, előtte meg a Geri barátom ereggyét is bevállaltam ugyanolyan "kezelésre" mint a tied, úgyhogy összehozhatnánk a kettőt, mit szólsz?
Nem fighterkedni akarok vele, csak úgy jobban tetszenek v.miért a motorok. CBR-ek állítólag nem annyira erősek, meg nem annyira tetszenek, mint az R-1, pláne az 1999-2000-es mindenképpen csúsztatottak akarok venni, nem egy épet szétcseszni. Azt nem tudom,mennyire hajtják szét a régebbieket, gondolom a döntő többség pályázik is velük, olyan meg nem kell