Vegyél MT-t: R1-es futómű, Stage2 kittel sem óriási teljesítmény, viszont nyomatékos és jól vezethető.
Egy versenyző meg 2:10-es időt ment az alapváltozattal a Hringen...
Igazából a Hornetetem is csajé volt, meg is látszik rajta, karcmentes, meg minden, pedig 99"-es R1-et se azért vennék, hogy 250-el száguldozzak, azért is csupaszítanám le, hogy 230-nál leszabjon a szél, mert nem venni észre rajtuk a sebességet. Amúgy meg a futómű miatt kéne, mert ha a Hornetenek 600RR futóműve, meg 750-es blokkja lene, az életben nem adnám el , de hiába költenék rá milliókat, akkor is naked maradna, nem versenymotor. Az első R1-ek meg 2-300 ezerrel drágábbak , és talán van fékük, meg futóművük Meg cép a deltabox váz Igazából arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehetne belőlük 70-80%-os utcai motort csinálni, hogy ne pattogjon le az útról, meg az érdekelne, ha levenném az idomokat,nagyobb sebességnél nem szitálna-e az eleje a kisebb "leszorító erő" miatt, mert járt így ismerősöm. Ja, meg több-e a fenntartási költsége, mint egy átlag japán motornak, esetleg típushibák?
Egyáltalán nem árt nekik a pályázás, legalábbis ilyen amatőr szinten. Az R1-ek nagyon bírják a strapát, Motorradban volt egy százezres teszt egy 98-assal, kapott szegeny rendesen, és 100.000 km múlva gyakorlatilag semmi baja sem volt...
En a GPT egyik idomerojevel merem. Nagyon pontos (teszteltem 0.02 sec pontos), es menet kozben latod mit csinalsz. Ha mindig ugyanoda rakod a jeladot, akkor a szektorokat is tudod figyelni hogy mentel. SOkkal jobb igy, mint ha transzponderrel mesz, es fel oraval a motorozas utan tudod meg mit is csinaltal a palyan. kb 45-55e ft ujjonnan ez a cucc. 1 jelado, 1 vevo.
Az rendben van, hogy megy mindenki ezerrel körbe körbe a pályán, de az időt hogyan méritek?
Olvasgattam köridő mérő jószágok után, de nem tudom mennyire éri ez meg és milyet érdemes beszerezni.
Tudna nekem ebben valaki segíteni?
még mindig keresek bármiféle kisebb pályát,gokartpályát GY-M-S megyében vagy K-E megye nyugati oldalán vagy a környéken.ha tud vki jelezze.előre is kösz!(Rábaring nem kell)
A pályázás nem árt nekik? igazából csak jövőre akarok váltani, a Hornetben még van pár paci, de nem az igzi, a futóművében csalódtam picit, azt hittem fájteresebb, de inkább kezesbárány Az R1-ek mennyire bírják a strapát? azt hallottam, városban eléggé melegednek, mondjuk mi nem... de nagyon teccenek...
1.390 ezer az ára, ebben benne van 800 ezer forintnyi extra: hullámos féktárcsák, fém fékcső, TwoBrothers karbon kipufogó, Valter Moto lábtartó, undertail, ExtremeTech kormányteló meg még csomó minden. Gyakorlatilag tökéletes állapotban van kívül-belül, ahoz képest hogy 7 éves (2000-es forgalomba helyezésű).
semmi dolgom, ha jó idő van megyek. barátnője nem jön szegedről?
holnap bent vagy a boltban?
kellene térdkoptató. de nem a bumszlis, hanem a kör alakú lapos. Vagy olyan ami bírja a kiképzést és nem üreges hanem tömör.
Dede, ő a szegedi megint.
Átgurulsz hozzám, megcsináljuk a megcsinálandókat, aztán go... bár mi utassal leszünk, ha ez nem zavar, örülnék ha csatlakoznál!
Jön fel egy barátnőm hozzám vidékről, úgyhogy a holnap este nem jó.
Viszont megyünk motorozni szombaton, előtte meg a Geri barátom ereggyét is bevállaltam ugyanolyan "kezelésre" mint a tied, úgyhogy összehozhatnánk a kettőt, mit szólsz?
Nem fighterkedni akarok vele, csak úgy jobban tetszenek v.miért a motorok. CBR-ek állítólag nem annyira erősek, meg nem annyira tetszenek, mint az R-1, pláne az 1999-2000-es mindenképpen csúsztatottak akarok venni, nem egy épet szétcseszni. Azt nem tudom,mennyire hajtják szét a régebbieket, gondolom a döntő többség pályázik is velük, olyan meg nem kell
Egy versenyző meg 2:10-es időt ment az alapváltozattal a Hringen...