Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem-nem,
kormányteló.
a gyári csak optikai tuningnak jó, meg azoknak akiknek nagyon alacsony a vérnyomása.
biztos nem harmati.
az enyém volt az utolsó ilyen a harmatinál. + jóban vagyok vele és tudom h nincs ilyen még 1 nála.
Ez az Ohlins 20 fokozatu racing telo mi akar lenni? 150-er elkaptal egy rugostagot? MElyik modell?
ez tényleg nagyon jó ár ha ennyi. sokan nem tudják de nem csak a fényezésben tér el a normál 06-tól.
eleve a 06-os egy hibrid, mert a 04-06 át lett módosítva, ugyanis a 07-es nem készült el 06-ra így jött ki az a 06-os ami nekem is van. hosszabb lengőkar, módosított elektronika, +5 LE, erősített váz.
Ehhez a limitált szériának még a fényezése más és a Öhlins az első hátsó futómű (Nem az ami az SP-n van, az komolyabb) . És persze 1,000 db. van belőle a világon.
harmati, száva u.

ő hirdet itt általában

biztos van valami, amimiatt nem ennyi ez a lom
Ok. Köszi. Megnézem.
Ez a változat nekem nagyon tetszik, benne van pár fejlesztés, amit a "07-esbe is átemeltek, és ennyiért ajándék.
goodridge fémhálós fékcsövek karbon külsővel, arany fittingek - elöl hátul: 57e
öhlins 20fokozatú racing teló: 147e
valtermoto 3,5 karbon állítható lábtartó: 100e
K&N szűrő: 15e
Power Commander III: 80e
Dynojet gyújtás modul: 67e
Akrapovic Evolution 2 Titán rendszer karbon végekkel: 2500 EUR
Dyno mérés / injektor és gyújtástérképek beállítása: 40e
Apró: bukógombás emelőszem, felhajló karok, stb... stb.... : 50e
gumik: kurva sok e.
Csak egy sportmotorra töbet fel tudok pakolni, mint az MT-re. Ezért nekem nem is lesz...
don"t panic
MELYIKBE EMBER, MELYIKBE?
most láttam kirakva

M5 teszkó "aula"

sárga, limitált, 2720, origi

néztem is
850-ért megvettem Balagge
az nem lehet. arra még rájön vmi. reg adó, meg mittomén.
a 06-osok 3M és 3,2M között vannak kirakva mindenhol.
1M-t koltottel ra? MI a rettenetes f*szt tettel bele? Az en motorom osszesen er kb 1M-t. Plusz a futomu :)
Ha jol emlexem a Harmati Arpi 13-akat ment MT-vel endurance-on. Mindehhez biztos vagyok benne hogy modositottak a motoron. Az tuti hogy a szabadmagassagon kellett javitani minimum. De el tudom kepzelni hogy a futomuvon/geometrian is dolgoztak kicsit. Mindegy az Arpiek tenyleg jol mentek vele ahhoz kepest hogy egy kapagep :) (Egyebkent nekem kifejezetten tetszik, van feelingje)
hát ez az

a tecsóba" 2720e ért van kirakva ugyanez, kíváncsi lennék az "apróbetűs részekre
Szép is. A YW értékesítőjének az MT-je is jubileumi fényezést kapott, meg is választották a legszebb MT-nek.
jó soké...
Az enyém drága volt, mert 50.-ik évfordulós limitált széria - annyiba került mint a 07-es. (3,7M) De beleszerettem ebbe a fényezésbe, ezért nem vettem 07-est. Az árból kaptam 10% kedvezményt, adták hozzá a gyári gombákat, meg a púpot. Aztán azóta kb. több mint 1M-t költöttem még rá...
Mondjuk motort nem befektetésnek vesz az ember.
te mennyiért vetted a vasat ?
SBK? Írtak egy cikket az MT-ről még anno a magyar SBK-sok, jól ki is rugdalták őket... Lövey is csak egy év után kapott munkát a MR-ben...
talán egy évvel ezelőtti superbikeban volt egy cikk, ahol mindenféle motort elvittek, hogy megállapítsák melyikkel a legjobb túrázni. Tokajban voltak és volt a nagyrobesztől, a gixxeren át, az mt-n keresztül minden - mindez 6-8 tesztelővel.
Magam is meglepődtem, hogy az mt mennyire hátul végzett, hiszen azt hittem tényleg egy fasza túracruiser. Most nem emlékszem már pontosan mik voltak a negatívumok, de arra emlékszem, hogy a blokkot jó sok kritika érte.
Nem az persze. Roadsternek hívja a Y, és ez egy elég találó besorolás.

jaaaaaaj, ne vicceljünk már pajtások, hogy egy mt-t hasonlítunk egy r1-hez...
Tökmindegy mennyivel csavarja a főtengelyt, kétszer olyan nehéz ötször olyan kezelhetetlen mint egy sportmotor, emellett az a blokk sem ér sokat, hiába stage4, meg 160 Le.
Stage3-mal 160 LE körül mozgatja a főtengelyt...
kár hogy csopperblokkot raktak bele, így lett vagy 3 mázsa megtankolva