ez tényleg nagyon jó ár ha ennyi. sokan nem tudják de nem csak a fényezésben tér el a normál 06-tól.
eleve a 06-os egy hibrid, mert a 04-06 át lett módosítva, ugyanis a 07-es nem készült el 06-ra így jött ki az a 06-os ami nekem is van. hosszabb lengőkar, módosított elektronika, +5 LE, erősített váz.
Ehhez a limitált szériának még a fényezése más és a Öhlins az első hátsó futómű (Nem az ami az SP-n van, az komolyabb) . És persze 1,000 db. van belőle a világon.
Ha jol emlexem a Harmati Arpi 13-akat ment MT-vel endurance-on. Mindehhez biztos vagyok benne hogy modositottak a motoron. Az tuti hogy a szabadmagassagon kellett javitani minimum. De el tudom kepzelni hogy a futomuvon/geometrian is dolgoztak kicsit. Mindegy az Arpiek tenyleg jol mentek vele ahhoz kepest hogy egy kapagep :) (Egyebkent nekem kifejezetten tetszik, van feelingje)
jó soké...
Az enyém drága volt, mert 50.-ik évfordulós limitált széria - annyiba került mint a 07-es. (3,7M) De beleszerettem ebbe a fényezésbe, ezért nem vettem 07-est. Az árból kaptam 10% kedvezményt, adták hozzá a gyári gombákat, meg a púpot. Aztán azóta kb. több mint 1M-t költöttem még rá...
Mondjuk motort nem befektetésnek vesz az ember.
talán egy évvel ezelőtti superbikeban volt egy cikk, ahol mindenféle motort elvittek, hogy megállapítsák melyikkel a legjobb túrázni. Tokajban voltak és volt a nagyrobesztől, a gixxeren át, az mt-n keresztül minden - mindez 6-8 tesztelővel.
Magam is meglepődtem, hogy az mt mennyire hátul végzett, hiszen azt hittem tényleg egy fasza túracruiser. Most nem emlékszem már pontosan mik voltak a negatívumok, de arra emlékszem, hogy a blokkot jó sok kritika érte.
jaaaaaaj, ne vicceljünk már pajtások, hogy egy mt-t hasonlítunk egy r1-hez...
Tökmindegy mennyivel csavarja a főtengelyt, kétszer olyan nehéz ötször olyan kezelhetetlen mint egy sportmotor, emellett az a blokk sem ér sokat, hiába stage4, meg 160 Le.
kormányteló.
a gyári csak optikai tuningnak jó, meg azoknak akiknek nagyon alacsony a vérnyomása.