Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én: Azonnal szorítom, mint Kong, aztán a gumi csúszáshatára után de még a pofám lekopasztása előtt kapkodás, ajtócsapkodás, gatyába csokizás végül vész megoldásként sóderágyban stuntmotorozás, többi pályázó idegeivel citerázás.
Szia !
Még pontosítok:
1.Harapósabb is volt.
+
2.A fékezés elején könnyen behúzható,a közepén szorítom mint Kong a gumi csúszáshatára felé közeledve,majd annak közelében finomkodok. .
Bár ezek az Én érzéseim,tapasztalataim.Ami nekem sok/erős,az másnak lehet kicsi/kevés/gyenge.
Magyarul:Ha lehet felügyelet mellett:húzd a féket,majd húzd a gázt.....,tapasztalj sokat és keresd a határaid,majd told kijjebb és gyakorolj.....gyakorolj.
Szia!
Igen, érthető talán. Bár én mindig úgy gondoltam azt hívjuk harapósabb féknek, aminél gyengébben(!) is elegendő szorítani a fékkar ahhoz, hogy nagyobb-gyorsabb-hirtelenebb fékhatást idézzünk elő. Hiszen, ha szorítom mint King-Kong, akkor akármilyen fékbetét csinál nagy fékhatást.
Vagy S33 lesz, vagy GP5 (próbából).
Szia !
A Gp6 volt harapósabb: Erősebben kellett szorítani a fékkart,mint S3,S33-nál,ill. gyorsabban,hirtelen harapott a fék,(bólintott a motor ,ült össze az eleje,stb.).
Remélem így érthető voltam.
Én a K8 1000-el most az S3-mal megyek,majd az S33-at próbálom ki (a GP6-ot nem fogom a korábbiak miatt,ezeket ajánlom bárkinek,persze ez szubjektív).
Magyarul:A G. "olcsó" és jó,amivel lehet 2 perc alatt menni a Hr.-en.Vedd meg bátran.
Szia!

Köszönöm a tanácsokat! Miattam ne fáradj a további táblázatokkal, mert az én tudásom esetében semmi értelme - én csak huligánkodok a pályanapokon nem veszélyeztetem senki körrekordját.

Bocs, ha én vagyok értetlen de asszem pont a lényegnél voltál pontatlan:
"Ha jól emlékszem az volt az egyetlen lényegi különbség,hogy erősebben kellett szorítani a fékkart,rémlik hogy harapósabb volt,"...

De melyik volt harapósabb? A GP6 vagy az S33?

(Mondjuk, hogy nyugodtan maradhatok a GoldFren márkánál és nem érdemes lényegesen drágább betétekre költenem, az nagyjából eldőlt. Ha jobb is a Nissin, tuti nem fog 2,5-szer jobban, a többit meg majd pótolom bátorsággal. Bár az nincs. )
Az adatok táblázatban voltak,de itt kicsit követhetetlenül van.
Bocs.
Szia Cápa!
Ha jól emlékszem az volt az egyetlen lényegi különbség,hogy erősebben kellett szorítani a fékkart,rémlik hogy harapósabb volt,de már 3 évvel ezelőttre nem emlékszem pontosan mindenre.Ill.esztétikai különbség a gyári betéthez képest,hogy:miután kivettem a használt G. betéteket annyit lehetett látni,hogy a fém rész égettebb színű volt,mint a gyári betétek fém része,de a használat során negatív érzés nem volt tapasztalható.

Összefoglalva:S3,S33 is tökéletesen megfelelt volna (úgy éreztem 2010-ben) legalább 1.58-ig lemenjek a Hringen.Nem ezen múlt és nem is azon hogy:
-csak 15-22.e Ft-os kopott gumikon mentem,
-sz...r a 3. körben a Hring célvégén markolatig húzott elpuhuló fékekkel
-gyári futóművel,gyári rugókkal,(-2 ből kigyorsítva a depóba vezető részen mindíg a szaggatott vonalon túlra érkeztem,mert a hátulja összeült,akár hogyan variáltam a kanyart)
-fáradtan,Ft nélkül
-a versenynapokon is telefonon dolgozva...stb,stb.
(Gondoltam rávilágítok pár dologra,mert sokan azt hiszik hogy mindenki tele van aki versenyez milliókkal,szabadidővel...minden földi jóval).Sok-Sok mindenen,de főleg hozzáállás (fejben),nyugodt,kipihent részvétel,gyakorlás és folyamatosan a hartárok feszegetése és a motor és az én tudásom fejlesztése.
...
...
Bemásolom az első G. tapasztalataim.
Goldfren fékbetét teszt:

Motor:Kawasaki ZX-10R
Évjárat:2007, Megtett km:6000 km
Teljesítmény:192 Le (főtengelyen)

Versenyző:T...
Súly:88 kg + ruházat (10 kg)

Goldfren S3 (utcai):

Helyszín Hőmérséklet 1 kör hossza Megtett távolság (kör/km) Legjobb köridő Helyezés
Hungaroring,pályanap 25 C 4,381 km 25 kör / 110 km 2’05”
Hungaroring,versenynap 27 C 4,381 km 27 kör / 120 km 2’01,124” 1.hely
Pannóniaring,pályanap 26 C 4,740 km 11 kör / 52 km 2’25”
Pannóniaring,versenynap 24 C 4,740 km 33 kör / 156 km 2’11,078” 2.hely
Megtett távolság összesen:96 kör / 438 km.
A vastagon jelzett köridők a saját eddigi legjobb időeredményeim.
Azt mondják,hogy a 2 pálya között 5-6 másodperc van,mivel először jártam a Pannóniaringen (és az időjárás miatt gyakorlatilag csak a versenyen mentem) ez még nekem több volt.

Elhasználódás mértéke:
A kopóréteg vastagsága:3,9 mm gyárilag.
A megtett 438 km után: a kopóréteg vastagsága:2,5 mm.
A gyári betéteket (Tokico) kb. 6 pályanap alatt (6X160 km=960 km) szoktam teljesen elhasználni (kb. 0,5 mm kopórétegig használom).
Ezek alapján elmondhatom,hogy a tartóssága legalább olyan jó,mint a gyári betét esetében.

Fékbetét típusa Kopóréteg vastagsága Kopása (mm/100 km)
Gyári (Tokico) 4 mm 1mm / 240km
Goldfren S3 (utcai) 3 mm 0,8mm / 240 km

Tapasztalat:
A fék jól működött.Ugyanolyan jónak éreztem,mint a gyári betéteket,amelyet még a legtapasztaltabb (Kawasakis) versenyzők is csak ajánlani tudnak.
Semmiféle negatív érzést nem tapasztaltam pályahasználat közben.Korábban többféle fékbetétet is kipróbáltam,voltak negatív tapasztalataim is (kb. 30 %-kal gyorsabb kopás,sőt az egyik betét esetében nagy fékezésnél,kanyarban befelé,ledöntött állapotban erős remegés volt tapasztalható).
Miután kivettem a használt betéteket annyit lehetett látni,hogy a fém rész égettebb színű volt,mint a gyári betétek fém része,de a használat során negatív érzés nem volt tapasztalható.

Goldfren S33:A következő teszt alany.

Goldfren GP6:

Bemásoljam az S33-at?
Az az enyém! Ami nem eladó, ahhoz neked semmi közöd.
Valakinek nem eladó kr108?
Hat az,de nem is kicsit.Most nezzek egy masikat,de attol fuggetlenul,elkuldhetned nekem az infot,kepeket,arat az
andraskorosi@freemail.hu-ra.
Köszi
Hát mit mondjak.... Ha csak ezért jöttél haza akkor az jó nagy szívás.Ha érdekel egy jó K7 600 adj egy e-mail címet
Szia! Köszönöm! Jó volt, informatív.
Ha eltekintünk a furcsa(?) blokkolástól, akkor hogy értékelnéd a GP6 vs. S33 összehasonlítást? Jelentősen nagyobb fékerőt produkál a GP6, mint az S33 ugyanakkora markolat erőnél? (A blokkolás nem éppen ennek a következménye volt?)
Sziasztok !
GOLDFREN hosszászólás (hátha vkinek segít az infó):
SZUBJEKTÍV vélemény,tapasztalat:
2010-ben a ZX kupában egész évben ezt használtam.Hring,Pannóniaring.Majd később Euror.,Rabócsir.
A betét ár-érték aránya kiváló.
Én H.ringes tempón 2'00,5"-ös köridő volt.Eddig a tempóig szuper volt.Kopás mértéke:kb. mint a gyári betéteké,amit akkor a Kawa 42 e Ft-ért árult (Goldfren árára nem emlékszem).
Használtam S3,majd S33,majd GP 6 típust.
Akkori motorom:ZX-10R,'07
Súlyom 90 kg+10 kg ruha,használtam 8-34 fokban (levegő hőmérséklet),szeretek későn ,erőset fékezni,a betétek jól fogtak semmi rossz tapasztalat nem volt.
Kunmadarason a végseb.mérésen 302 km/h-ról "vész"fékezve hidegen is kiválóan lassított.Én az S3 és S33 között nem éreztem lényegi különbséget.
A 3. tesztpéldány a GP6 volt.Nekem ez a verseny 3. körétől kezdve a célegyenes és a hátsó lejtős egyenes féktávján befogott és a féktávokon 2-3 alkalommal blokkolta az első kereket (volt ijedtség,majd a következő köröktől mikor a féktáv 2/3-ánál vártam hogy előjön ismét az 1. kerék blokkolása,inkább hamarabb elengedtem a féket és törtem le a motort a kanyarba,gumi bírta,érdekes hogy az idők ezután javultak-bár ez már egy másik téma).Nem tudom miért csinálta,esetleg ahhoz már nem volt elég a gyári tárcsa?Nem derítettem ki.
Pontos ár,tapasztalat infót a Moto-Complet Kft.-től kérjetek.A honlapjukon fenn van a 3 féle fékbetét értékelésem.Ha vkit érdekel ide is felrakhatom,de nem szeretném magam támadó hozzászólók céltáblájává tenni.
Ui.:van akinek a Goldfren betétekről S3 és S33 rossz tapasztalatai vannak,a GP6-ról pedig áradozik,Nekem ez volt a tapasztalatom.
Remélem tudtam valakinek segíteni a gondolkodásban.
Ui.,Ui.:jelenleg GSXR-1000 K8-am van,az S3-at használom Hring,Rabócsiring.Csak jókat tapasztaltam,mint a Kawa esetében.
Üdv.
Természetesen ök is tudják már hogy hallgatniuk kellett volna ránk, szereintem a napsütés átvágta öket, de tényleg 8 fok volt. Én pár éve szintén a börömön tanultam meg egy stresszes hideg reggelen, amikor 2x is visszakértek gépátvétel+421 948 333 444re egy gixxerkupán és igy nem volt alkalmam feltenni a melegitöt. Meg voltam rola gyözödve hogy soxor mentem már fel pályára 2 bemelegitö körre korábban. Csak a legfontpssabbat felejtettem el. Hogy nyáron ezt tényleg meg is lehet csinálni. De oktoberben mikor reggel 9 fok volt akkor éjjel csak 3-4 lehetett és ez bizony kökeménnyé gyurja a slicket. Hiába ovatoskodtam, csak az egyes kanyarig jutottam
Nem vettem meg,utott kopott volt,sajnos.a baj a storyban h 1160km utaztam megnezni(12 orat utaztam ),es 3perc alatt rajöttem h mekkora hulyeseget csinaltam.teny es valo h jo dolgok vannak a motoron,de minden mast cserelni kellett volna.Este emiatt meg a csajommal is veszekedtem,fasza egy nap volt
En nem torok palcat felettuk ,mert nem tudom az okat ,h miert nem hasznaltak szoval telik vagy nem (ut ,uj gumi stb) Jobbulast nekik!
Sajnálom a két srácot,de nem tudom. Ha valakinek telik egy ilyen útra (Új slick gumira ) gumimelegítő nélkül kimenni? Félsvéd ezeknél nem kicsi a baj szerintem.
Valenciai friss beszámolok a blogomon
fekezzrovidebbet.blog.hu
A Vesrah után.

Megérkezett a várva várt szállítmány.
Eddig 5000Ft alatti áron van gold fren, ezzel az árral semmi nem veszi fel a versenyt. Most az S33 (eddigi) és az GP5 között vacillálok. Elviselnék harapósabb féket, de nem nagyon akarok áldozni a hőstabilitásból. Márpedig az S33 viszonylag stabil volt. Hidegen is fog. Ezért a GP6 - GP7-et már nem "kockáztatnám" meg. Nem tudom jól gondolom-e, hogy azok méginkább harapós, de méginkább hő-függőek is egyben. (GP5-re azért is szavaznék, mert legalább egyel több tapasztalat lenne.)
Sziasztok,

Lenne néhány eladó dolgom R6r motorhoz

YEC ECU
felső villahíd
felhajló fékkarok
gyári balos kapcsolók
Pipercross légszűrő
ALU segédváz
ALU fejidomtartó konzol
stb-stb..

PLUSZ!

DUNLOP ÚJ 211 GP PRO gumik 7827 keverék 46000.-/db több vásárlás esetén jelentős kedvezmény
Dumlop használt esőgumik párban, nem új, de bőven használható 15e párban.

Ha valami más érdekel r6-hoz, keressetek bátran

Üdv

kuruczferi
A "nagy nevek"szeretik széthajtani a motorokat.Nem akarok okoskodni,de egy ismerősöm vet egy CBR-t egy "nagy névtől" amibe 1,5 liter olaj volt.Szóval ezzel csak azt akarom mondani,hogy nem biztos,hogy jó az neked ha olyan motort veszel amit egy pár topp pilóta széttaposott.
Hali! Kipufogó javítással foglalkozik valaki? ( Palástból kellene levágni 4-5 cm-t, majd újra szegecselni, , magyarul a képen látható undormány "megoldást" kijavítani + kellene egy normális felfogató bilincs).Köszi