Én Galfert használok, a gikszerbe 8 e párja az utcai versenybetétnek és 10 e a full-full verseny, nagyon jól harap mind a kettő de a versenyt melegíteni kell mert hidegen semmit nem fog. Ár érték arányban az egyik legjobb.
Jogos érvelés! Egyik részről egyet is értek vele: Nekem a Goldfren S33 gyakorlatilag ugyanazt a fékhatást hozta, mint a Nissin ST amivel vettem a motort. Hogy a 10/6e km futásteljesítmény az ár viszonylatában mennyire jó, azt nem tudom, bátran fogalmaznék úgy, hogy ennél minden csak többet bírt, amit eddig valaha próbáltam. A km-ekből is kitűnik, hogy nem vagyok egy nagy fékező, mert túlzottan a hátsó fékhatásra támaszkodok - ez a rossz pilóták ismérve. Viszont az olcsóbb vételár a Goldfrennél (szerintem) a minőségben realizálódik. Példa:
Nissin: gyönyörűen kivágott, jó minőségű acéllapokra felvitt anyag, a hátlapon valmi csillám vagy pala jellegű réteg van felhordva, ami a hőszigetelésért felel. A függesztőcsapok lyukja megmunkált, a teljes felületen felfekszenek.
Goldfren: undorító módon kipréselt, takonyacél lapokra pontatlanul felhordott anyag, hőszigetelés nuku, a függesztőcsapok lyukjai sorjásak, csak a negyede fekszik fel. Akad meg billeg mikor berakom, reszelgetni kell, hogy jó legyen.
Ez azért különbség. Az kétségtelen, hogy fog.
Tudom sokan szidják, olcsó..szar... de én Gold Fren GP7-et (versenyfékbetét, rendelésre) használok immár több mint 10 éve (persze régebben ennek az elődjeit, GP3, GP4...), soha nem volt még fékgondom se GSX-R-en, se R6R-on. Pringen 2:05 szóval azért haladok is nem csak túratempó.
Amíg nem lesz fékproblémám én nem veszek 20-30 ezerért fékbetétet De az is lényeg ki hogy fékez, sokan mennek a lassú-közepes csoportban lényegesen lassabb tempót és szenvednek a fékkel.. aztán nem is a fék a hibás hanem aki-ahogy húzza
Szóval nekem ez megfelel, de amit még használtam és ajánlok az AP Racing TRR (méregdrága), EBC, Lucas, gyári
Köszönöm az infót, srácok! Ha ez így van, akkor a fékcső projekt valszeg ugrik, mert csak a betétszett 35e.
A tartósság persze relatív.
Egyébként, eddig Goldfren S33 betétek voltak benne - ezekhez 35e helyett 15 ezerért jutottam hozzá a Prop-Technél. A hátsó 6700km-t bírt ki, az elsőket most fogom kiszedni, ami 10100km lesz, totál halottak. Ebben egyetlen egy E-Ring nap van (ami nem egy túl fékezős pálya). Nem tudom, hogy ez a futásteljesítmény sok-e vagy kevés.
Egyszer próbálkoztam én is az AP Racing al,mert olcsó volt.Gondoltam annyira nem lehet szar,hát de.Az valami katasztrófa volt. Az EBC-t szereti a GSX-R .Talán a legjobb választás!
Nem tré, csak gyorsan kopik - nekem 2-3 pályanapot bírt ki. Gondolom ezért is olcsóbb. A DP -abból is az R változat- szimpatikusabb volt minden szempontból, persze az ára is ennek megfelelő.
Köszönöm szépen, átlapoztam, fasza az ár is meg minden, paypalom is van, viszont egy aggodalmam van, ez ha felakad valamiben szerintem letépi a deknit nem?
Tudtommal a gombák csavarját is el szokták gyengíteni pont azért hogy ne csavarja el a vázat ha felakad.
Küldöm mindjárt mert már eléggé neki vagyok keseredve.
Polidom honlapja 2008 óta halott, Pascalplast szintén elérhetetlen, palyaidom.hu 17e forintos ára meg annyira nem nyűgözött le :(
Sziasztok! Akinek van tapasztalata EBC HH és Nissin ST szinter betétekkel, annak érdekelne a véleménye. A Nissin betét 25%-al drágább. Vajon jobb is ennyivel? Vannak jellemző különbségek közöttük akár fékhatásban, akár tartósságban?
Cápa
Nissin: gyönyörűen kivágott, jó minőségű acéllapokra felvitt anyag, a hátlapon valmi csillám vagy pala jellegű réteg van felhordva, ami a hőszigetelésért felel. A függesztőcsapok lyukja megmunkált, a teljes felületen felfekszenek.
Goldfren: undorító módon kipréselt, takonyacél lapokra pontatlanul felhordott anyag, hőszigetelés nuku, a függesztőcsapok lyukjai sorjásak, csak a negyede fekszik fel. Akad meg billeg mikor berakom, reszelgetni kell, hogy jó legyen.
Ez azért különbség. Az kétségtelen, hogy fog.
Amíg nem lesz fékproblémám én nem veszek 20-30 ezerért fékbetétet De az is lényeg ki hogy fékez, sokan mennek a lassú-közepes csoportban lényegesen lassabb tempót és szenvednek a fékkel.. aztán nem is a fék a hibás hanem aki-ahogy húzza
Szóval nekem ez megfelel, de amit még használtam és ajánlok az AP Racing TRR (méregdrága), EBC, Lucas, gyári
A tartósság persze relatív.
Egyébként, eddig Goldfren S33 betétek voltak benne - ezekhez 35e helyett 15 ezerért jutottam hozzá a Prop-Technél. A hátsó 6700km-t bírt ki, az elsőket most fogom kiszedni, ami 10100km lesz, totál halottak. Ebben egyetlen egy E-Ring nap van (ami nem egy túl fékezős pálya). Nem tudom, hogy ez a futásteljesítmény sok-e vagy kevés.
És ha nem titok miket tudtál meg róla?
link
Tudtommal a gombák csavarját is el szokták gyengíteni pont azért hogy ne csavarja el a vázat ha felakad.
szemezgess,rendelj ;-) ! nem tudom milyen K3-ra kell, 40 "dodo" körül van új, szállítással
Mar tudok rola eleg sokat.
Azt h nemlattad annak az oka csak annyi h mar volt 2-3szine feltetelezhetoen.
Polidom honlapja 2008 óta halott, Pascalplast szintén elérhetetlen, palyaidom.hu 17e forintos ára meg annyira nem nyűgözött le :(
Cápa