Raadasul az ide irogato emberek 70%-a nem pályázik, ennek a 70%-nak nagyrészenek nincs is motorja és olyan is van akinek nem is volt. A maradék pár ember meg nem ír ide megse
Csak szólok a kellemetlenségek elkerülése végett, hogy itt annyi surmó van mint az állat. Itt senki nem akar olyan futót venni ami eladó. Ezeknek itt csak olyan futó kell ami nem eladó! Na azért bármit megtennének. Főleg az a Zozo vagy mitudomén hogyan is hívják.
Esküszöm nem normálisak! ! !
GSXR K5-6 1000!
-Gyári át szelepelt kormányteló 15000 Ft
-PPTuning verseny lábtartó szett 45000 Ft
-Yoshimura kipufogó dob új palásttal 40000 Ft!
-Gyorsgáz(egy bovdenes!)10000 Ft!
-Hátsó váznyúlvány(csomagtartó) 20000 Ft
-Hátsó lengővilla 25000 Ft
BAZZAZ!
-- Z-Fi TC kipörgésgátló, injektor és gyorsváltóvezérlő elektronika
- Gyorsváltókapcsoló (gyári vagy fordított váltáshoz)
- Típusfüggő kivitel
- 11 gázállásonként és 500 fordulatonként állítható kipörgésgátló érzékenységi érték
- 11 gázállásonként állítható megszakítási idő
- Sebességi fokozatonként állítható érzékenységi módosító érték
- Fokozatonként különböző váltási idő
- Gázelvétel és kuplungolás nélküli váltás
- 12 gázálláson és 500 fordulatonként állítható injektormódosító érték
- Fokozatonkénti korrekció megadása
- Számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül
- Teljesítmény és nyomaték növekedés
- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás
- Lineáris és dinamikus gázreakció
- Két térképes mód (opcionális kapcsolócval)
- Egyszerű beszerelés
- Időjárásálló kivitel
- A csomag tartalmazza:
Z-Fi injektorvezérlő egység
Gyorsváltókapcsoló ( fordított váltáshoz) 130000 Ft
-Fékolaj tartály védő GSXR harisnya 4000Ft
-Gyári féknyergek 30000Ft
-Gyári főfékhenger 15000Ft
-felső villahíd 20000Ft
-Olajhűtő,benzinpumpa,víztartály,....
-CAPIT TNT profi gumimelegítő 65000 Ft!
-G.P.T Köridőmérő szett(adó,vevő,aksi) 25000 Ft!
-Relentless matrica szett(egy fekete és egy fehér) 10000 Ft/szett!
Attól függ hol akarsz pályázni ;-)! Kis pályákra elég kisebb is (Kecskemét, Kakucs...600-as motorral csak 2. fokozat és meglepődnél ETZ-vel miket mennek itt és itt a supermotok is otthon vannak), nagyobb pálya Hring például, ide is elég a 2.04-2.05-höz a gyári 600, hangsúlyozva, GYÁRI ! Ezt az okosok és ügyesek mondták :D (állítólag :D, nekem még nem megy, remélem idén sikerül 2.10 alá menni a kis K2-vel). Ja és szerintem jól nézd meg mit veszel, nem biztos , hogy az olcsó a jó , de lehet a drága is szar , most okosat mondtam mi :D? Azt azért elmondom, néha majd leszállok a célegyenesben a vasról,mikor a 200+ Le-s gépekkel elsuhannak, olyan mintha állnék :D!
Kezdő pályamotorozáshoz milyen motor lenne szerintetek a megfelelő?
Egyenlőre úgy gondolom, kezdésnek egy 600as gép elég lenne. Olyan 500-700eft-ig keresgélek.
Szerintetek ésszerűbb 1 "kész" pályamotort venni, ami esélyes hogy kapott eleget pályán, ill esve is volt vele jócskán, vagy adjak 1 esélyt magamnak, hogy nem 1 széthajtott, utcai gépet veszek, amit idővel én alakítgatok át?
Én pl 1:55-öt megyek fejben................... A slovakiaringen.
Esküszöm nem normálisak! ! !
Van egy pár eladó cumóm ha érdekel valakit!
GSXR K5-6 1000!
-Gyári át szelepelt kormányteló 15000 Ft
-PPTuning verseny lábtartó szett 45000 Ft
-Yoshimura kipufogó dob új palásttal 40000 Ft!
-Gyorsgáz(egy bovdenes!)10000 Ft!
-Hátsó váznyúlvány(csomagtartó) 20000 Ft
-Hátsó lengővilla 25000 Ft
BAZZAZ!
-- Z-Fi TC kipörgésgátló, injektor és gyorsváltóvezérlő elektronika
- Gyorsváltókapcsoló (gyári vagy fordított váltáshoz)
- Típusfüggő kivitel
- 11 gázállásonként és 500 fordulatonként állítható kipörgésgátló érzékenységi érték
- 11 gázállásonként állítható megszakítási idő
- Sebességi fokozatonként állítható érzékenységi módosító érték
- Fokozatonként különböző váltási idő
- Gázelvétel és kuplungolás nélküli váltás
- 12 gázálláson és 500 fordulatonként állítható injektormódosító érték
- Fokozatonkénti korrekció megadása
- Számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül
- Teljesítmény és nyomaték növekedés
- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás
- Lineáris és dinamikus gázreakció
- Két térképes mód (opcionális kapcsolócval)
- Egyszerű beszerelés
- Időjárásálló kivitel
- A csomag tartalmazza:
Z-Fi injektorvezérlő egység
Gyorsváltókapcsoló ( fordított váltáshoz) 130000 Ft
-Fékolaj tartály védő GSXR harisnya 4000Ft
-Gyári féknyergek 30000Ft
-Gyári főfékhenger 15000Ft
-felső villahíd 20000Ft
-Olajhűtő,benzinpumpa,víztartály,....
-CAPIT TNT profi gumimelegítő 65000 Ft!
-G.P.T Köridőmérő szett(adó,vevő,aksi) 25000 Ft!
-Relentless matrica szett(egy fekete és egy fehér) 10000 Ft/szett!
-ALPINESTERS SMX verseny csizma 42-es 35000 Ft!
06303210309
Eladó 2002 gsx r750 pályamotorom!
400.000ft
20 593 78 05
Stema Mt 0750-es 2-es motorszallito utanfuto elado.
2012-es nagyon keveset hasznalt.
Erdeklödni emailben: andraskorosi@freemail.hu
a rendszámtáblatartót megveném, ha van rajta világítás.....
Holnap csörgök...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-6725189
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
http://www.kepesmotor
.hu/motor...
Egyenlőre úgy gondolom, kezdésnek egy 600as gép elég lenne. Olyan 500-700eft-ig keresgélek.
Szerintetek ésszerűbb 1 "kész" pályamotort venni, ami esélyes hogy kapott eleget pályán, ill esve is volt vele jócskán, vagy adjak 1 esélyt magamnak, hogy nem 1 széthajtott, utcai gépet veszek, amit idővel én alakítgatok át?