Neked mi nem tetszett benne? Az a helyzet, hogy szerintem én is azt a tesztet olvastam amit te. (magyar motoros oldalon: tesztgyőztes, nem kopik, legnagyobb lassulást produkálták vele a többivel összehasonlítva, stb) Az alapján esett rá a választásom. Elsőre egyébként jónak tűnik,mert tényleg harap, de ez a bedarálás, befogás dolog nagyon zavaró és erősen a betétre gyanakodtam. Azért nem ezzel kezdtem itt, hogy ne befolyásoljak senkit, de sajnos már ketten is vagytok akik panaszkodtok a HH-ra, illetve utána néztem és azon a másik honlapon egy fékes tesztben hasonlóra panaszkodik valaki a hozzászólások között. Nem örülök neki,mert még van bőven a betétből.
Egyébként milyen fékbetétet használtok? Nyáron Szlovákiaringen Superbikeos napon a "szomszéd" társaságból mondták,h ők egy fickó által használt fékbetétet használnak aki több versenyzőnek is készít betétet a magyar gyorsasági versenyzők közül. Talán Kispataki Viktort, vagy Chrobák Janit említette. Sajnos nem kértem el az elérhetőséget, de ha valaki ráismer a szakemberre és netán tudna hozzá valamilyen elérhetőséget akkor lécci ossza meg, köszi!
Előfeszítésben nekem a gyári értékre van téve, ezzel ugyebár a SAG-on lehetne állítani. A rugó keménységéhez pedig nyilvánvalóan semmi köze ennek a tekergetésnek.
Köridőben egyébként 2:12 környékére kell gondolni Hringen, ezt szeretném idén 2:10 alá vinni. Ha sikerülne, nagyon boldog lennék. Ehhez viszont kellene az, hogy fék területén ilyen dadogások ne jöjjenek elő.
Február 5-én ellopták a
BMW S1000RR
ge: 2010
FIN: WB1050707AZV37143
Motorszam: 22108155
szin: feher (kek, pirosal)
kb 8000km
különleges jelek: Kupplung es elsö fekkar kek
motoromat, amire évekig spóroltam.
Sajnos a rendörség nem sok reménnyel kecsegtet, ezért megprobálok a ti segítségetekkel a nyomára jutni.
Gondolom, átérzitek a helyzetemet, áprilisban motorostúrát terveztünk Szardiniába, ez most fuccs...
Megkérek minden becsületes kollegát, tartsátok nyitva a szemeteket, és ha feltünik valami, meglátjátok valahol, hallottok valakiröl, aki az utobbi idöben vett, kapott, stb. egy ilyen motort, értesitsetek a következö E-Mail cimen:
attila.bu83@gmail.com
Elöre is köszönöm a segitségeteket, minden apró információ hasznos lehet, együtt talán tehetünk valamit azon lelkiismeretlen emberek ellen, akik csak a saját érdeküket nézik, a más munkáján akarnak meggazdagodni!
Kellemes és balesetmentes motorozást kivánok mindenkinek, akinek még van mivel...
A Hell-ről nyilván én is tudok. :D Olyan pályára gondoltam ahová már a közeljövőben is mehetek, ha jó idő lesz. :D A HELL kitudja mikorra lesz kész... :(
Tavasszal kezdenek hozzá az épitkezéshez Szikszónál a Hell-nél. Hell-ring a neve. A környéken már mindenki tudja, te meg ott laksz majdnem a szájában /ahogy az adatlapodat nézem/ és nem tudod?
Nálam egy csomó komolyabb és tapasztaltabb pályázó van itt, de:
- a "mezei" HH-ra nekem tapasztalt szerelő előre mondta, hogy nem lesz jó. Én viszont tesztben olvastam, milyen jó, hát azt vettem. Megbántam. Nagyon nem tetszett.
- 80-85 kg-val a 2004-es 1000RR-en nekem elfogyott a rugóút. Említett mester 1.0-s rugókat tett bele. Neked viszont a 2007-es 600RR-ben elvileg gyárilag azok vannak, és a Race Tech kalkulátor szerint az 80kg-val akár gyors szinten is elég kéne hogy legyen.
@msmks: előfeszítés minden rugónak kell vmennyi. Feltehetőleg arra gondoltál, hogy ne további tetemesen megnövelt előfeszítéssel akarja kompenzálni a rugó erő hiányt (ami szerint nála nincs).
Idén tervezem elveszíteni a pályaszüzességem, viszont előtte venni akarok a gépre bukógombát meg deknivédőt. Előbbiből milyen márkát ajánlotok ami jó minőségű, rendesen van perforálva (ha esetleg megakad ne vigye el a vázat hanem törjön le)? A deknivédőnél pedig kit érdemes keresni, ki csinál ilyet jó minőségben, jó vastag anyagból K3 600-as GSXR-hez?
Köszönöm.
Oké köszi! Felteszek rá kábelkötegelőt. Akkor ezek szerint a rugóút elfogyása okozhat pl ilyen tünetet?
Magamtól a fékbetétekre gyanakodtam egyébként,h biztosan azok a gagyik és azok fognak be úgy ahogy nem kellene, de ez a rugóút elfogyás ez jogos lehet. Ha jobban belegondolok akkor az 1-es és a 12-es kanyar előtt is egy egész picit lejt a pálya a féktávon ami még jobban összenyomhatja az elejét.
Egyébként ilyen 80kg körül mozog a súlyom és gyári rugó van benne.
Tegyél majd rá, mert azzal lehet megállapítani, hogy mennyire ül össze a teló.
A rúgó előfeszítést ne keverjük most ide, az súlyfüggő, de inkább az a jó, ha a pilóta súlyának megfelelő a rugó és nem kell előfeszíteni.
Szia!
Nincsen rajta. Arra gondolsz, hogy talán eléri a rugóút a végét?
A rugó előfeszítése gyári állapotban van, ez az én súlyommal 32-33mm SAG-ot jelent.
Szia!
A kompresszió van keményítve. Gyári érték szerint 2 tekerés a legkeményebbtől, nekem most 1,5-re van állítva. A visszaút csillapítás gyári állapotban van.
Hátul befelé és kifelé is keményítve van.
T1-ben szar gyűrött az aszfalt főleg a kanyar bejáratnál. Nem mindegy milyen irányban keményebb a futóműved, azaz gyorsítva vagy lassítva van a ki- be rugózása.
Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy féktáv végén,ha igazán rövidet akarok fékezni akkor mint ha bepattogna az első kerék. Vagy "bedarál" a fék. Nem tudom pontosan elmondani, de olyan érzés mint,ha befogna az első kerék, ahelyett,h finoman elkezdené emelni a motor hátulját. Jellemzően akkor jön elő mikor lassú kanyarhoz kell lassítani, pl Hring 1-es, 12-es kanyarok féktávjának a vége. A tárcsában szerintem nincs 8-as, vagy ha van, akkor akkora, hogy fékezés közben nem érezhető. Nincs tippetek, hogy mitől lehet és hogyan szabadulhatnék meg tőle?
A motor egy 2007-es 600RR, gyári féktárcsa -4,2mm vastagsággal (4,5 újonnan), fém fékcső, EBC double H fékbetét, Metzeler Racetec K3 gumival. Az futómű gyári, a beállítások picit keményebbek, de nem extrém módon.
Remélem a 2013as év a tavalyinál csak jobb lesz!