Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mi Janink! :)

Remélem a 2013as év a tavalyinál csak jobb lesz!
Igen arra gondoltam, csak a megfogalmazásom kissé hiányos volt
Neked mi nem tetszett benne? Az a helyzet, hogy szerintem én is azt a tesztet olvastam amit te. (magyar motoros oldalon: tesztgyőztes, nem kopik, legnagyobb lassulást produkálták vele a többivel összehasonlítva, stb) Az alapján esett rá a választásom. Elsőre egyébként jónak tűnik,mert tényleg harap, de ez a bedarálás, befogás dolog nagyon zavaró és erősen a betétre gyanakodtam. Azért nem ezzel kezdtem itt, hogy ne befolyásoljak senkit, de sajnos már ketten is vagytok akik panaszkodtok a HH-ra, illetve utána néztem és azon a másik honlapon egy fékes tesztben hasonlóra panaszkodik valaki a hozzászólások között. Nem örülök neki,mert még van bőven a betétből.

Egyébként milyen fékbetétet használtok? Nyáron Szlovákiaringen Superbikeos napon a "szomszéd" társaságból mondták,h ők egy fickó által használt fékbetétet használnak aki több versenyzőnek is készít betétet a magyar gyorsasági versenyzők közül. Talán Kispataki Viktort, vagy Chrobák Janit említette. Sajnos nem kértem el az elérhetőséget, de ha valaki ráismer a szakemberre és netán tudna hozzá valamilyen elérhetőséget akkor lécci ossza meg, köszi!

Előfeszítésben nekem a gyári értékre van téve, ezzel ugyebár a SAG-on lehetne állítani. A rugó keménységéhez pedig nyilvánvalóan semmi köze ennek a tekergetésnek.

Köridőben egyébként 2:12 környékére kell gondolni Hringen, ezt szeretném idén 2:10 alá vinni. Ha sikerülne, nagyon boldog lennék. Ehhez viszont kellene az, hogy fék területén ilyen dadogások ne jöjjenek elő.

attilabu: nyitva tartjuk a szemünket!
Körlevél az összes motoros kollegához!

Február 5-én ellopták a
BMW S1000RR
ge: 2010
FIN: WB1050707AZV37143
Motorszam: 22108155
szin: feher (kek, pirosal)
kb 8000km

különleges jelek: Kupplung es elsö fekkar kek

motoromat, amire évekig spóroltam.
Sajnos a rendörség nem sok reménnyel kecsegtet, ezért megprobálok a ti segítségetekkel a nyomára jutni.
Gondolom, átérzitek a helyzetemet, áprilisban motorostúrát terveztünk Szardiniába, ez most fuccs...
Megkérek minden becsületes kollegát, tartsátok nyitva a szemeteket, és ha feltünik valami, meglátjátok valahol, hallottok valakiröl, aki az utobbi idöben vett, kapott, stb. egy ilyen motort, értesitsetek a következö E-Mail cimen:
attila.bu83@gmail.com
Elöre is köszönöm a segitségeteket, minden apró információ hasznos lehet, együtt talán tehetünk valamit azon lelkiismeretlen emberek ellen, akik csak a saját érdeküket nézik, a más munkáján akarnak meggazdagodni!

Kellemes és balesetmentes motorozást kivánok mindenkinek, akinek még van mivel...

Attila
Hát ez igaz. Én sajnos nem tudok másfelé menni. :S
motorral nem járok arra mert rossz az ut
Ahogy elnézem, te se laksz túl messze tőle. :D Szoktál járni Vámoson? mert lehet h láttalak már :D
A Hell-ről nyilván én is tudok. :D Olyan pályára gondoltam ahová már a közeljövőben is mehetek, ha jó idő lesz. :D A HELL kitudja mikorra lesz kész... :(
Tavasszal kezdenek hozzá az épitkezéshez Szikszónál a Hell-nél. Hell-ring a neve. A környéken már mindenki tudja, te meg ott laksz majdnem a szájában /ahogy az adatlapodat nézem/ és nem tudod?
Nálam egy csomó komolyabb és tapasztaltabb pályázó van itt, de:

- a "mezei" HH-ra nekem tapasztalt szerelő előre mondta, hogy nem lesz jó. Én viszont tesztben olvastam, milyen jó, hát azt vettem. Megbántam. Nagyon nem tetszett.
- 80-85 kg-val a 2004-es 1000RR-en nekem elfogyott a rugóút. Említett mester 1.0-s rugókat tett bele. Neked viszont a 2007-es 600RR-ben elvileg gyárilag azok vannak, és a Race Tech kalkulátor szerint az 80kg-val akár gyors szinten is elég kéne hogy legyen.


@msmks: előfeszítés minden rugónak kell vmennyi. Feltehetőleg arra gondoltál, hogy ne további tetemesen megnövelt előfeszítéssel akarja kompenzálni a rugó erő hiányt (ami szerint nála nincs).
Nem mondom hogy attól van, de én anno kicseréltem a hh-t es elmult.
Sziasztok,

Idén tervezem elveszíteni a pályaszüzességem, viszont előtte venni akarok a gépre bukógombát meg deknivédőt. Előbbiből milyen márkát ajánlotok ami jó minőségű, rendesen van perforálva (ha esetleg megakad ne vigye el a vázat hanem törjön le)? A deknivédőnél pedig kit érdemes keresni, ki csinál ilyet jó minőségben, jó vastag anyagból K3 600-as GSXR-hez?
Köszönöm.
Oké köszi! Felteszek rá kábelkötegelőt. Akkor ezek szerint a rugóút elfogyása okozhat pl ilyen tünetet?
Magamtól a fékbetétekre gyanakodtam egyébként,h biztosan azok a gagyik és azok fognak be úgy ahogy nem kellene, de ez a rugóút elfogyás ez jogos lehet. Ha jobban belegondolok akkor az 1-es és a 12-es kanyar előtt is egy egész picit lejt a pálya a féktávon ami még jobban összenyomhatja az elejét.
Egyébként ilyen 80kg körül mozog a súlyom és gyári rugó van benne.
Tegyél majd rá, mert azzal lehet megállapítani, hogy mennyire ül össze a teló.
A rúgó előfeszítést ne keverjük most ide, az súlyfüggő, de inkább az a jó, ha a pilóta súlyának megfelelő a rugó és nem kell előfeszíteni.
Szia!
Nincsen rajta. Arra gondolsz, hogy talán eléri a rugóút a végét?
A rugó előfeszítése gyári állapotban van, ez az én súlyommal 32-33mm SAG-ot jelent.
Szia!
A kompresszió van keményítve. Gyári érték szerint 2 tekerés a legkeményebbtől, nekem most 1,5-re van állítva. A visszaút csillapítás gyári állapotban van.
Hátul befelé és kifelé is keményítve van.
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy Borsod Abaúj Zemplén megyében van egy motoros pálya, és ha van akkor hol?
Szerintem nem attól van
Racetec K2 Slick Rear | 180/55R17
illetve 120/70R17
Gumik olcsón eladóak! Szinte új állapotúak, féláron!
Szia! Telószáron van gumigyűrű vagy kábelkötegelő?
Köszi a tippet ,de sajna külföldről nem tudok rendelni. Így marad a magyar piac.
T1-ben szar gyűrött az aszfalt főleg a kanyar bejáratnál. Nem mindegy milyen irányban keményebb a futóműved, azaz gyorsítva vagy lassítva van a ki- be rugózása.
Itt a legolcsobb van 20 mm vastag is
http://ricambiweiss.almalki.de...
Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy féktáv végén,ha igazán rövidet akarok fékezni akkor mint ha bepattogna az első kerék. Vagy "bedarál" a fék. Nem tudom pontosan elmondani, de olyan érzés mint,ha befogna az első kerék, ahelyett,h finoman elkezdené emelni a motor hátulját. Jellemzően akkor jön elő mikor lassú kanyarhoz kell lassítani, pl Hring 1-es, 12-es kanyarok féktávjának a vége. A tárcsában szerintem nincs 8-as, vagy ha van, akkor akkora, hogy fékezés közben nem érezhető. Nincs tippetek, hogy mitől lehet és hogyan szabadulhatnék meg tőle?
A motor egy 2007-es 600RR, gyári féktárcsa -4,2mm vastagsággal (4,5 újonnan), fém fékcső, EBC double H fékbetét, Metzeler Racetec K3 gumival. Az futómű gyári, a beállítások picit keményebbek, de nem extrém módon.
Köszi mindenkinek a segítséget kipróbálom