Sziasztok! Lenne egy kérdésem aki versenyzik kicseréltem a fékkaromat egy brembo rcst és egy scm re viszont a fékkar rövidebb mint a gyári és a kialakitása is teljesen más. Gyárilag a gáz és a fék között van az indito illetve a vészleállíto gomb. viszont igy ha behuzom a féket akkor bele ér a gáz szélébe. Ti hogy szoktátok megoldani?
már megbocsáss de ilyen gyorsan még szerintem nem ment senki a pályán így senkinek sincs lövése a jó beállítás felől tehát nem is merne hozzászólni nehogy hülyeséget mondjanak na meg a dósa a barátod (vagy testőr) így fosás van
Ha olvastátok a szeptemberi Superbike Magazinban a gumitesztünket,jövőre Michelin power slick-kel kell menni..olcsóbb mint a Dunlop és Mocsok Zoli is csak dícsérte, hogy nagyon jó az új Michelin :))))
de látod senki sem válaszol,nem tul segítőkészek ezek e.nagy bunko az összes,mos mé kell menőzni meg lenézni,azé mer csak ők ojan gyorsak?ez nem hejénvalo.
Koszi, ezt akartam hallani? :)
Amugy mar probaltam. Most "igazi" 003 van hatul (Type3) ez megbocsatobbnak tunik, de ha az RS 05ig eleg, akkor nem fogok 1mm-es kigyorsitasi savu mintas komolyabb gumikkal szopni. 05ot kb kepzeletben tudok menni ha eleget iszok. ;)))
Nem csodálom hogy ezt hiszi a nép. Hallottam már SBK, meg F1 közvetítéseken is, amikor már bent álltak a gépek, a kamera mutatta a gumikat, a műsorvezető meg mondta az okosat...
Próbáld ki bátran. Megfogsz lepődni milyet tapad. Rendkívül jóindulatú, az eleje sosem mozdult meg, a hátulja nagyon finoman jelezte a tapadáshatárt. Nekem 2.05-ig jó volt a Hringen, többet meg egyelőre nem tudok.
Nincsenek irreális elvárasaim.4000-5000-et bír nálam egy új hátsó,egy első pedig 10.000-et.Használt pályagumiból pedig a jobb állapotú hátul 3000-et bír,elől pedig még nem volt...
Biztos vagyok benne, hogy Briantől a legjobbat kaptad a készletéből!
Ha ilyen pontosan meg tudod fogalmazni, hogy mit vársz el egy motorgumitól, akkor könnyen találsz az igényeidnek megfelelőt az újak között is egy gumis segítségével! A várható futásteljesítmény függvényében pedig közel ugyanott vagy anyagilag egy 25-30 ezres gurigával. Ha utcán motorozol és mindenképpen spórolni akarsz akkor inkább a hátsót kéne a Briantől venni, az első elmegy bőven 10.000-et a tapadósabb fajtából is...
Azért gondoltam rá,mert esőben nem motorozom,viszont hideg napos időben még igen.Hátul új dragon supercorsa van és idáig ez tapad a legjobban ilyen időben,valamint könnyen felmelegszik.Ennek a guminak elég hegyes a profilja,az eddigi elsőnek(conti),pedig aránylag lapos,így szarabbul is kanyarodott.Elsősorban a könnyebb melegedés miatt gondoltam erre a gumira,de javítsál ki,ha rosszul gondolom kérlek.
Ezek a gumidarabok, a hátsógumiról "repülnek" le és a forró elsőgumi szedi őket össze (= rátapadnak). Utcai használat során ezek idővel lekopnak vagy leesnek a gumi felületéről.
Gondoltam, hogy lesz akinek bonyolult...
Szóval újra, szilícium-dioxid amiről olvasnod kell, ha még nem hallottál róla.
Én is csak most hallottam nemrég és vártam az alkalmas pillanatot, hogy villanthassak a tudásommal, de nyugodtan állíthatom, a nap ugyanolyan szépen sütött le rám akkor is amikor még nem voltam ilyen okos szóval csak nyugi.
Köszi! Azért a Pring 2:10 biztató. Nekem az reálisan jövőre sem várható.
D211-et próbáltam (elöl most is az van, ott sztem tökéletes). A köv. gondjaim vannak:
- vegyes 50-50, utca-pálya használat, nincs gumimelegítőm (Hring, Ering lábon).
- ma hideg van holnap meleg, nekem nincs lehetőségem cserélgetni soft-medium-hard
Szóval a D211 hátra nekem "túl jó". Kényes, tépődik, így hamar vége.
+1, amiket látok hirdetve, pont ott "sovánkák" már most, ahol nekem is először elfogy, kigyorsításon. 1,3 mm-rel nem sokáig tart a boldogság...
nem is hallottunk még szilikátról okoska,tapad vagy nem hány fok van mennyi kell bele hidegen,milyenkeverék a jo ?bérczi jani válaszol és kész,kérdések hangzanak el.de szilikátrol szó sincs.
Látom ki kellene osztanod valakit.De tudod mit,igazad van!Annyi hülye elméleti fasz van itt,hogy csak na.
Amugy mar probaltam. Most "igazi" 003 van hatul (Type3) ez megbocsatobbnak tunik, de ha az RS 05ig eleg, akkor nem fogok 1mm-es kigyorsitasi savu mintas komolyabb gumikkal szopni. 05ot kb kepzeletben tudok menni ha eleget iszok. ;)))
Nincsenek irreális elvárasaim.4000-5000-et bír nálam egy új hátsó,egy első pedig 10.000-et.Használt pályagumiból pedig a jobb állapotú hátul 3000-et bír,elől pedig még nem volt...
Ha ilyen pontosan meg tudod fogalmazni, hogy mit vársz el egy motorgumitól, akkor könnyen találsz az igényeidnek megfelelőt az újak között is egy gumis segítségével! A várható futásteljesítmény függvényében pedig közel ugyanott vagy anyagilag egy 25-30 ezres gurigával. Ha utcán motorozol és mindenképpen spórolni akarsz akkor inkább a hátsót kéne a Briantől venni, az első elmegy bőven 10.000-et a tapadósabb fajtából is...
Szóval újra, szilícium-dioxid amiről olvasnod kell, ha még nem hallottál róla.
Én is csak most hallottam nemrég és vártam az alkalmas pillanatot, hogy villanthassak a tudásommal, de nyugodtan állíthatom, a nap ugyanolyan szépen sütött le rám akkor is amikor még nem voltam ilyen okos szóval csak nyugi.
D211-et próbáltam (elöl most is az van, ott sztem tökéletes). A köv. gondjaim vannak:
- vegyes 50-50, utca-pálya használat, nincs gumimelegítőm (Hring, Ering lábon).
- ma hideg van holnap meleg, nekem nincs lehetőségem cserélgetni soft-medium-hard
Szóval a D211 hátra nekem "túl jó". Kényes, tépődik, így hamar vége.
+1, amiket látok hirdetve, pont ott "sovánkák" már most, ahol nekem is először elfogy, kigyorsításon. 1,3 mm-rel nem sokáig tart a boldogság...