Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2'61"-nél kanyarból kijövet lapon emeli az elejét,huje nagyon állllat,mit tegyek?meg pumpál a hátulja is.
esetleg menjnyek ell vizibiciklizni?lehet az jobban feküdne nekem?válaszotokat előre is leszarom.blájen hirdetésében láttam jó néhány vizibiciklire valo gumit is,ezek mennyire jok még?anyád
Hidegben utcán lágy pályagumi!? Nem biztos,hogy jól logikázol! Javítsatok ki ha tévedek, de a pályagumikból hiányzik a szilikát vagy csak alacsonyabb mértékben tartalmaznak, ami viszont kell hogy javuljon a tapadás nedves/nyirkos úton.
Aki driftelt már (mert ugye mi nem vagyunk olyan balfaszok, hogy el is essünk ) D211-el 10 fokos októberben az tudja miről beszélek...
szisztok,lenne egy kérdésem,hungaroringen 2perc61mp-et megyek,érdeklődnék hogy kell e már valami modosítás a motorra hogy gyorsuljak?bmw rsv-m van,teljes reszelt blokkal,teljes fék futoműtuningavalvel.esetleg le vegyem e a hátsogumit,amig el nem érem az 1perc65-mpet?
Szia!

Ha eleve ez van a motorodon és nem akarsz oda-vissza gumiztatni, akkor nyugodtan. Gumis barátom (Bridgestone forgalmazó) gixxer 600-on ezzel megy a pancsin 2:10-es köröket gond nélkül. Teszem hozzá, komoly rutinnal rendelkezik és talán hamarabb érzékeli a megváltozott viselkedést. Az ezres gép és a kisebb rutin már inkább okozhat gondokat úgyhogy ha felszerelés előtt van akkor tartsd meg utcára, pályára pedig egy garnitúra használt Dunlop d211 25.000-ből!
Sziasztok! BT003RS-sel (tehát a Racing-Street verzió) van e itt valakinek tapasztalata?
Konkrét kérdésem, hogy egy mérsékelten gyakorlott pályázó keze által húzgált ezres gázmarkolata "alatt" milyen szintig (köridő) lehet rá számítani high-side mentesen.
Tudom, hogy erre nincs tök egzakt válasz, de hátha van tapasztalat, meddig van benne még egy kis hibázásra is tartalék.
Előre is köszi!
Micsoda ritka jelenség,,hólyagos gumi...Komolyan mondom,eldobom az agyam..
Pedig az a gumi újra van futózva. Azért nem hallasz panaszt Brianre, mert egy drabális aggresszív állat, és mindenki be van szarva tőle. Én mondjuk nem, mert úgyse ér utol, mióta nem motorzom...
szia!

Köszi az infot,nem aggódtam,a Briantől van,nem találkoztam még olyannal,akit átbaszott volna
Nm találkoztam még ilyennel és kiváncsi voltam,köszi az értelmes választ
Nincsen az felholyagosodva, csak az elozo gazdanal amikor fel volt melegedve, akkor a palyarol osszeszedte a gumidarabokat, amik raragadtak.

Hasznalat kozben ezek szepen el fognak tunni, nem kell aggodni.
Attól fog felhólyagosodni, ha még tovább hagyod a főzőlapon...

Az gumidarab, ami ráragadt, mikor a pályán mentek vele, és elég forró volt ahhoz, hogy felszedjen mindent...
sziasztok!
jön a szar idő,ezért rendeltem előre puha gumit(használt),viszont a felület fel van hólyagosodva.Én ezzel a jelenséggel még nem találkoztam,tudtok mondani valami infót?
Ok
Tulajdonképp jelenleg ebből találtam nagyon jó állapotút. De írtam nekd is e-mailt. 190/55-ös gp racer érdekelne. Légyszi ha tudsz nézz utána. Köszi.
Szerkezeti eltérés van a kettő között. Szerintem márkán belül a medium az medium itt is, ott is.
Érdemes-e vagy ez van kéznél?
Nem 5,5-es kerékre van fejlesztve. Számolj a következőkkel, ha felrakod:
- nehezebb a 200-as gumi = a "gyenge" 600-as megérzi, ha nehezebb kereket kell mozgatnia
- nagyobb az átmérője = rövidíteni kell az áttételt és meg kell nézned elfér-e a lengővillában + emelkedik a motor hátuljának magassága (akár egyenesfutás romlással párosulva)
- nagyobb az íve, nehezebb egyik oldalról a másikra átrakni
Sziasztok. 200/55 17-es dunlop gp racert érdemes felrakni 600-as motorra v. az már túlzás. Eddig d211 190/55-el mentem.
Köszi.
Persze, igazad van Brian.Abból indultam ki, hogy a kakucsi pálya lassú , és a supermotosok még jobban nyüstölik a hátsó gumit.Gyors pályára én sem mertem volna ezzel a gumival felmenni. Egyébként jól működött a gumi, semmi jele nem volt a megcsúszásnak, előtte volt még egy ilyen megcsúszásom.Azt meg tudod mondani, hogy a supermoto medium keveréke puhább-e, mint a normál slick?
Nagyok vagytok, megvan a pillanat!Már látom miért van bedagadva a bal bokám.Ti mit láttatok?
Supermoto hátsó gumival sportmotorozni? A Supermoto és a gyorsasági hátsógumik fejlesztése eltér egymástól, ugyanis az SM gumik driftelésre vannak tervezve, míg a sportmotor gumik elsősorban íven motorozásra (minimális túlpörgéssel). A rojtosodást több dolog okozhatja, amit megfejteni elég nehéz. Ugyanis függ attól, hogy milyen köridőt mész, mennyire motorozol lendületből vagy inkább a nagy gáz/nagy fék stílusban mész, a megfelelő üzemi nyomástól (ami csak a te saját tempódban alakul ki), jó-e és jól beállított-e a futóműved.
125.világa dadis
így e?
Sziasztok!
Pénteken voltam Kakucson és a célegyenesre ráfordítóból kifele gyorsításkor nyomtam egy fasza kis highside-ot, állítólag elég durva volt kívülről! Azóta agyalok rajta, hogy mi történhetett, mondjuk pont előztem belülről, és onnan nyitottam rá a gázt,szűken.SV 650 el megyek, slick gumival, hátul egy Battlax Racing supermoto medium 165-ös volt rajt, és ami furcsa, hogy kurvára rojtosodott. voltak supermotosok is, megnéztem az ő hátsó kerekük az én kerekemhez képest sokkal szebb volt, pedig használták rendesen a vasakat!
a kérdésem végül is az lenne, hogy mi okozhatja a guminak a rojtosodását, ill közrejátszhatott-e a perecben?
Neki meg kell elégednie a gyári telivérekkel