Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az gokart,bémeg,az egész más.nincs különösebb következménye ha hibázol.próbálj meg 2perces nagy pályán motorral pár kör alatt valamire valo időt menni.nem megy, mert van némi egészségre káros hatása ha hibázol.gokartal kicsuszol hu jajj de izgi,az eleje beszorul 20 centire a gumik alá,motorral kicsuszol,mondjuk egy 120-as lapon kanyarban,vagy egy sk ring 4-ben nyélgáz célrará,vadul pumpáló hátsoval 200körül....esetleg 5-ben lapon a 2.hid előtti jobbos...na ha ott hibázol kicsit több lesz a következmény mint a 33km/h val gumiba huppanó gokart esetében.kb ég és föld!
Sziasztok!

Használt Pályaidomot keresek r1-hez 2009 utánihoz. Ha valaki tud írjon!
Köszi
Azt hiszi Zugligeten Béla a Király
Jó lenne ha visszább vennél az arcodból mert tarkón rúgdalom magam. Nem teccik a 05-m? ? ?
Én általában maximalista vagyok. Mindíg azon filózom hol tudnék gyorsulni, legyen szó bármiről. Egy hete voltam pl. a Budaringen (gokart) éeletmben először. 4 menetet mentünk. A harmadik menetben 48:12-t sikerült menni. 44.26 a körrekord. Majd fel robbantam, mikor rájöttem, hogy nem lehetek 44 közelében sehogy, még akkor is ha tudtam, hogy a rekordot minden bizonnyal egy 50 kilós gyerek csinálta, én meg vagyok 110. Pedig elsőre tán nem rossz a 48-as idő, életemben másodszor gokartoztam. Aztán az egyik pálybiztos gyerek megsúgta, hogy az egyik gokarton versenygokart gumi van. Beleültem abba, de nem tudtam kamatoztatni. Gyengébb volt a motorja kicsit és ekkora súlynál már inkább az számított, mert a Budaring gyors pálya. A 4. kör már nem volt jobb a 3.-nál. Magyarán 3 forduló (pontosan 26 kör alatt) a pályacsúcs 110%-án belülre mentem. De nagyon bosszantott, hogy csak ennyi fért bele. Mindenhol hibákat éreztem, rengeteget rontottam.
"10millios+géppel valaki 2,14-néla kigyorsitáson lapon emeli,meg pumpál kifelé...."

Ahhhh, mondjuk így már értem a 2:14 lényegét.
jol beszélsz tibicica.mondjuk ha a svéd olvassa talán ö is nevet rajta mert talán annyira ismer hogy tudja csak viccelek,bár humor érzéke az még annyi sincs mint motoros tudása! de csinájjja szereti és kész!ha meg a sport teljesitmény felől nézzük akkor ez egy kicsit egészségesnek mondhato felfogás.senkit nem nézek le azért mert 00 felett megy akármilyen extra drága spéci géppel,mert nem a másik szarakodása érdekel ,hanem a saját teljesitményem.bár az valoban szánalmas hogy egy 10millios+géppel valaki 2,14-néla kigyorsitáson lapon emeli,meg pumpál kifelé.... de az sem izgat.mondjuk én már nem motorozok,tehát ne is ugassak.én már csak a zugligeti bélakirály szakaszon javitgatom a saját időimet. kisebb nagyobb sikerrel...
Nem hiszem, hogy ez lenne az általános reakció. Predator barátunk szintén nem tartozik az általános csoportba és hajlamos erős tréfákat elsütni amit őt kevésbé ismerő emberek esetleg komolyan vesznek.
Senki nem sajnálja le a 05-ös köridőt meg a 2:15-öt sem.
Mondjuk aki 2:15-öt megy és mellébeszél azt leszoktuk de az legyen az ő baja. Ismertem én olyan embert aki 2:45-ös köridőnél közölte, hogy szar a 2006-os 600-as moci mert nem fordul és ezért nem halad vele. Mondjuk 10 fokos dőlésszöggel nehéz is fordulni. Na ő pl. szánalmas volt.
Én nem turkálok senki zsebében, és nincsen közöm ahhoz, hogy ki mire költi. Az is tény, hogy Svéd már messze nem átlag pályázós. :)

Ez csak egy szikra volt, amitől kipattant belőlem ez az agymenés úgy általában a témáról.
De konkrétan pl. Te is jó példa vagy a szememben, ugyanezzel a 2:00-s "sorscsapással"

Szumma meg az a lényeg, hogy szépen lassan ezek a vélemények válnak általánossá, amit én nem tartok egészségesnek. Különösen, amikor egy teljesen egészséges gyors csoportos köridőnél jelentkező problémára (i.e. amit az adott hobby-sta annak érez) a lesajnálás és a "2:05 felett gumi sem kell" elitista reakció válik általánossá.

Ha a magyar fociban az lenne az amatőr színvonal, mint itt a motoros, és a profi bőven afelett állna, most drukkolhatnánk az EB-n.
A véleményed teljesen jó csak itt most nem az átlagmotorosokról van szó hanem a Svédről. Nem hiszem, hogy hibáztatni kéne azért mert "bármi áron" gyorsabb szeretne lenni. Azért sem szabad mert van pénze öhlins cartridgre. Azért már lehet, mert nem tud vele mit kezdeni! Svéd már régen elhagyta az amatőr 1-2nap/hó pályamotoros szintet.
teljesen igazad van,tiszta genyák ezek!hogy beszélnek erről a béna svédről,mert nem tudd 00 alá menni,ezért pedig igazán nem kéne.csak hát olyan béna ami már neki is feltünik!

jo van svéd na...
Hagy vessek fel egy másik nézőpontot! Amatőr pályamotorosnak ez kurva jó idő!
Mégis miért van az, hogy itt ekszkuzálnia kell mindenkinek magát, és csendben szégyellnie, hogy fogyasztja a bolygón az oxigént, ha nincsen 2:00 alatt az ideje? Hány % ez az élversenyzőktől? Az 1:52-höz (nem tudom, ez e a rekord, nagyságrendileg gondolom OK) képest 6.66666%.
Van itt olyan, aki szokott úszni hobby-ból? Focizni? Kondizni? Most őszintén, reális ez a kényszerű önlesajnálós hang annak, aki mondjuk 6%-al úszik Cseh Laci ideje alatt vagy 6%-al van elmaradva fekve nyomásban az aktuális magyar rekordtól? Kétlem...

Nem is lenne ezzel baj, csak ennek fényében a 2:10-es valódi hobby-sta (i.e. munkahely, havonta 1-2 pályanapra kijut lábon) meg végképp a világ utolsó söpredékének érezheti magát az itteni közbeszéd tükrében. És beindul a fogyasztói társadalom neonfényes pörgése az ilyen cartridge, olyan Öhlins, amolyan magnézium szűzmáriakönnye. Mindezt még 1mp-ért. Közben vajon a ma Mo-n tulajdonban lévő sportmotorok tulajdonosainak hány% jut(na) vajon be mondjuk simán a Gyors csoportba?

Nem lehet, hogy "szar"-ozás nélkül mosolygva kéne beszélni a saját/mások eredményéről, ha épp sikerült megint valahol valamit javítani, fejlődni, ügyesedni? Vagy - kapaszkodjunk meg- ha az ember motorozott egy jót?

Mindemellett én nagyon felnézek azokra, akik ilyen 2:00 meg az alatti időkre képesek (sőt, valójában felettire is), és értékelem a mindig jobbnak lenni akaró igyekezetet. Csupán az aránytévesztés nem tetszik már, amikor egy amatőr, hobby sportról van szó.
Végső soron természetesen ez is csak egy vélemény egy saját nézőpontból.
Mi az a jobb? Megtérdeled a gyors balost?
és a gyors kanyarokban nem kell kiülni? Ott miért vagyok jobb?
Yoshimura eladó. Csavar közép távolság 53mm.
Ár érdeklődése, legzepp@gmail.com
... a 15 perc eltelt ...
Most kapcsolj!
Itt a probléma Gáborom. Nem ülsz ki rendesen, nem döntesz elég nagyot. Erre kéne rámenned de úgy igazándiból.
Brian, most kapcsolok, h nem hívtalak. Sorry.
D211 hátsóból van-é?
lehet nekem is ,ennyi kihagyás után csak a 3.felmenetben menne az 54....ne idegeskedj!
kedves leszek mint mindig!
SVÉD! törődj bele,ilyen béna vagy,ennyit tudsz!ne agyalj azon hogy miért vagy lassu,tudod te azt.béna vagy és kész!élvezd,oszt jovan!bár vannak nálad sokkal bénábbak,ez akár nyugtathat is vmilyen szinten,pl akinek 2,14-nél kigyorsitáson csapkod meg elemeli LAPON az elejét,de hát na...

de azé szeretlek....
jo itt ez az agysebész motoros brigád :)
este megint edzőtábor lesz a Ring Hotelben a SlowRingen.
Mondtam már hogy az a akedvenc pályám?
A Hringen szarrá ver mindenki, a Pringen detto, de holnap remélem megint formába lendülök.
Évek óta azon rágodok hogy hogy a faxba létezhet az hogy a lassu kanyarokba nem merem temposabban beleereszteni a motort, mig a nagyon komoly gyors kanyarokba mint a Slowringen vagy Misanoban ott meg bátran veszem a leggyorsabb jobbosokat? Mert ugye elvileg ha tényleg félelemről van szó akkor a nagytempos kanyarokba sokkal több bajom eshetne és mégsem tud senki lerázni egy gyors kanyarban mig a lassubb részben feltartok mindenkit
van egy puha téli terepjáró gumim,235-ös,az elég nagy felületű!ezeöccá!
jol van na,nem beszélek németül.
Ja akkor nem is kell én előre gondoltam, hogy nagyobb felületen érintkezzen az aszfalttal.
Rear = hátsó