először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
Akkor kifejtem mert tudom hogy te is ilyet akarsz venni, legalább egyszer lesz egy normális motorod.
05-06 636 ár/érték arányban az egyik legjobb vétel, 1M körül lehet venni jó állapotú rendszámost.
Elsőfék parádés, csak drága bele a fékbetét (4db/nyereg). Első teló nekem (90kg) féktávon nagyon összeül akárhova is tekergetem, rugócsere megoldaná , de ez nemcsak a kawa gyíkja valószínű. Lapon betonstabil, nem nyiklik nem nyaklik, kormányteló nem árt neki pályán ha sietsz, amúgy nincs rá szükség. Csúszókuplung is jól teszi a dolgát. Erőben nincs panasz de azért úgy 180-tól már múlik a tolóerő. Mindezek ellenére ez egy hatkilós blokk, nem fog lenyomni egy 750-est se egy 1000-est. A ccm az ccm. Szélvédelem csekély de engem nem zavar, bubis plekó jól jön rá.
Egyedüli gyenge pontja a váltó, egyre sűrűbben váltok likat illetve egyre határozottabb váltásokat igényel. 2. szezonja nálam pályán, valószínű utcai használatnál ez nagyon sok tízezer km után jelentkezne ha egyáltalán...
Kényelmesnek pedig kényelmes de ez mindenkinek egyéni hogy kinekmi meg hogy hogy. Talán az ülése az összes haccázhoz a legszélesebb.
a bicikli feelinget a konnyebb vezethetosegre ertettem, nem arra hogy annyira verszegeny a gixxer, de nyilvan kisse gyengebb a kozepes tartomanyban.
750-nel nem tudtam osszehasonlitani (egyik utan felmenni a masikkal) csak 1 eves emlekeim voltak 636-tal mikor a 750-re atultem, igy banalis dolgot nem akarok mondani, hogy "joval erosebb" stb... a gixxer750 egyebkent kevesbe agilis ( = konnyen kiporgos) szerintem mint a 600.
-pályaidom
-sérült Akra Evo2 titán rendszer
-GPT köridőmérő
Ezt most különben is a gold wingről írtam. Nemértem mitnemértessz.
05-06 636 ár/érték arányban az egyik legjobb vétel, 1M körül lehet venni jó állapotú rendszámost.
Elsőfék parádés, csak drága bele a fékbetét (4db/nyereg). Első teló nekem (90kg) féktávon nagyon összeül akárhova is tekergetem, rugócsere megoldaná , de ez nemcsak a kawa gyíkja valószínű. Lapon betonstabil, nem nyiklik nem nyaklik, kormányteló nem árt neki pályán ha sietsz, amúgy nincs rá szükség. Csúszókuplung is jól teszi a dolgát. Erőben nincs panasz de azért úgy 180-tól már múlik a tolóerő. Mindezek ellenére ez egy hatkilós blokk, nem fog lenyomni egy 750-est se egy 1000-est. A ccm az ccm. Szélvédelem csekély de engem nem zavar, bubis plekó jól jön rá.
Egyedüli gyenge pontja a váltó, egyre sűrűbben váltok likat illetve egyre határozottabb váltásokat igényel. 2. szezonja nálam pályán, valószínű utcai használatnál ez nagyon sok tízezer km után jelentkezne ha egyáltalán...
Kényelmesnek pedig kényelmes de ez mindenkinek egyéni hogy kinekmi meg hogy hogy. Talán az ülése az összes haccázhoz a legszélesebb.
Én is 750-ben gondolkozok pályára,csak sokan mondték hogy a 636-os is jó mert a 600-tól erősebb.
Fajin.
Vegyél egyet nyugodtan.
750-nel nem tudtam osszehasonlitani (egyik utan felmenni a masikkal) csak 1 eves emlekeim voltak 636-tal mikor a 750-re atultem, igy banalis dolgot nem akarok mondani, hogy "joval erosebb" stb... a gixxer750 egyebkent kevesbe agilis ( = konnyen kiporgos) szerintem mint a 600.
A 750-hez képest nagy a külömbség?
05-06-os zx6r-el van valakinek tapasztalata pályán?
Gyors felépülést kívánok nekik.
Remélem mindketten jól jönnek ki belőle....