Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sokallom...
Az új ára 37500, a használt legyen 20000. (Jeladó és vevő is..)
vifíl a GPT?
Eladóak K4/5 600/750-hez:
-pályaidom
-sérült Akra Evo2 titán rendszer

-GPT köridőmérő
Eladó:Prop Tech fokozatkijelző CBR 600-1000RR-hez 2005-től
Namijaz.. .. .. . ... . . remeg a kezed a balklikken? A kor vagy jössz le az anyagról?

Ezt most különben is a gold wingről írtam. Nemértem mitnemértessz.
ez hülye
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
először is foggyyá le..akkor jobban fog menni.Olyan véleményt,hogy-lapon-olyan emléked Neked nem lehet,mert legutoljára akkor voltál lapon mikor felírták a "rosszak" közé a neved.Minél inkább sietsz annál inkább nem kell rá kormányteló te Kakucskirály....neked meg kell is a széles ülés.
Azt hogy motorabb!
A normális alatt mit értessz , azt hogy zőőődebbb...
Akkor kifejtem mert tudom hogy te is ilyet akarsz venni, legalább egyszer lesz egy normális motorod.

05-06 636 ár/érték arányban az egyik legjobb vétel, 1M körül lehet venni jó állapotú rendszámost.
Elsőfék parádés, csak drága bele a fékbetét (4db/nyereg). Első teló nekem (90kg) féktávon nagyon összeül akárhova is tekergetem, rugócsere megoldaná , de ez nemcsak a kawa gyíkja valószínű. Lapon betonstabil, nem nyiklik nem nyaklik, kormányteló nem árt neki pályán ha sietsz, amúgy nincs rá szükség. Csúszókuplung is jól teszi a dolgát. Erőben nincs panasz de azért úgy 180-tól már múlik a tolóerő. Mindezek ellenére ez egy hatkilós blokk, nem fog lenyomni egy 750-est se egy 1000-est. A ccm az ccm. Szélvédelem csekély de engem nem zavar, bubis plekó jól jön rá.
Egyedüli gyenge pontja a váltó, egyre sűrűbben váltok likat illetve egyre határozottabb váltásokat igényel. 2. szezonja nálam pályán, valószínű utcai használatnál ez nagyon sok tízezer km után jelentkezne ha egyáltalán...
Kényelmesnek pedig kényelmes de ez mindenkinek egyéni hogy kinekmi meg hogy hogy. Talán az ülése az összes haccázhoz a legszélesebb.
te má csak tudod,,aki gyűjti őket
Jól felhomályosítottad.
Köszi az infót!
Én is 750-ben gondolkozok pályára,csak sokan mondték hogy a 636-os is jó mert a 600-tól erősebb.
Van.
Fajin.
Vegyél egyet nyugodtan.
a bicikli feelinget a konnyebb vezethetosegre ertettem, nem arra hogy annyira verszegeny a gixxer, de nyilvan kisse gyengebb a kozepes tartomanyban.
750-nel nem tudtam osszehasonlitani (egyik utan felmenni a masikkal) csak 1 eves emlekeim voltak 636-tal mikor a 750-re atultem, igy banalis dolgot nem akarok mondani, hogy "joval erosebb" stb... a gixxer750 egyebkent kevesbe agilis ( = konnyen kiporgos) szerintem mint a 600.
Bocs hülye vagyok.Már látom a 600-as hozzá kápest bicikli.
A 750-hez képest nagy a külömbség?
A 600-as gixer erősebb?
a gsxr600 hozza kepest bicikli-feeling. kormanylengescsillapito nem art ra. jo kis motor egyebkent.
Sziasztok!
05-06-os zx6r-el van valakinek tapasztalata pályán?
Úgy látom az omega előtti gyors jobbosban akadhattak össze , azon a részen azért van tempó is...
Gyors felépülést kívánok nekik.
Nem volt szép.
Remélem mindketten jól jönnek ki belőle....