Hello!
Köszi a hszt, nekem hornetemen conti sport atack volt zsir ujonan raktam fel nekem nagyon bevált r17 röl rendeltem öket de eladtam a motoromat vettem egy RR -t ezen hátul sport attack van de nem tudom h ezzel mi van de nekem is tisztára csúszkál meg nekem is fel van repedve mintha belevágtak volna nem tudom miért elöl gyári dunlop van ami már eléggé elkopott így a 13000 redik kilométerhez közeledve.. nekem is a conti ami RR en van nagyon csuszkál és nem érzem úgy tapadni mint amit Hornetemre én raktam fel vadonat újan.. lehet hogy itt a használt gumiba van a mumus...
Az a conti nem pályára való. Utcai sportgumi. Nem tudom mit vártál tőle. Még régen én is voltam fent vele a hringen a Tl-lel. 2.14 körüli időket tudtam vele, nagyon nem volt vele bajom,csak fura volt,h a gumi oldalfalából is használtam egy kicsit.
Amit írni fogok, az a személyes tapasztalatom, és mint olyan, egyrészt biztos, mert nem csak úgy hallottam, másrészt szubjektív lehet, tehát esetleg más a szöges ellentétét mondja majd.
Continental SportAttack-ot SOHA TÖBBÉ!
Ezzel vettem idén a Fireblade-et. Furcsa volt, megcsúszott utcán is néha hidegen, vizesen ott ahol a VFR a P.Power-rel nem, de gondoltam, más a motor, féltem, szokni kell, stb.
Aztán, amikor 3 alkalom kellett, hogy az Euroringen, hogy elérjem a VFR-es időmet, akkor már gondoltam arra is, hogy amúgy sem túl nagy tudásomat is elvesztettem, meg szidják a 'blade gyári futóművét, stb.
aztán elkezdett megnyílni a hátsó gumi az egyik illesztésnél(?), így lecseréltem egy alig használt Pirelli Supercorsa-ra. Az fasza, oké. Bájó gatyába rázta a futóművet, amennyire a gyárit lehet. Így mentem pénteken a Pannoniaringre. Szenvedtem, hogy túllépjek a 3 évvel ezelőtti VFR-es időmön, de már néha csúszott az eleje (még akkor Conti) meg tök bizonytalannak is éreztem (azt hittem, a saját fakezemen kívül a futómű).
Kaptam egy igen jó állapotú használt Dunlop 211-et, ebédszünetben felrakattam. Az első délutáni menetben leugrott 5mp. Aztán, amikor a végén az összevont menetben mehettem (előtte így már lassú lett a lassú csoport), faragtam még 5mp-et ebből is. Szóval olyan 10-11mp jött le egy délután alatt ahogy a Conti-t ledobtam.
Ezek után sem tudom megmondani, mit vegyél, ha újat akarsz, de azt tudom, hogy Conti SportAttack-ot én többet soha (igaz, ezt is a mocival kaptam).
Megjegyzés: még most is hiszem, hogy egy jó utcai sport gumi elég lenne ehhez az időhöz, de konkrétan ez a gumi tény, hogy nem volt az. Csúszkált, kóválygott. Utána semmi para, élveztem a motorozást, és megnyugodtam, hogy a futómű is bőven jó még nekem egy jó darabig. :)
(Hogy konstruktív is legyek: nekem a VFR-en a Pilot Power nagyon bejött vegyes használatra az én szintemen.)
leszeretném cserélni a gumikat a motoromon de kicsit tanácstalan vagyok hogy mi mellett döntsek Metzeler és continentál -on ( de elég sokfajta van és nem nagyon van tapasztalatom ) gondolkozok.
Havonta legalább 1x pályázok ahol tehetem viszont közúton is sokat motorozok. mindenképpen párban akarom a gumijaimat lecserélni, és kb 50 ezer ft körül gondolkozom.
Ha tudtok kérlek segítsetek a legmegfelelőbb döntést meghozni hozászolást/sokat , segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Miki
Honda CBR600 pályamotor, emelt lábtartók, fém fékcsövek, fordított váltó (visszaalakítható), sportdob, könnyítve, stb. ELADÓ.
Füstmentes, csendes motor féktárcsák nincsenek megégetve, megkopva.
Irányár 200,000Ft.
Igen, ezt megtaláltam, de nem tudom érdemes-e egy 2005 ös motorra 350.000.- Ft-ot költeni rugós tagra...
Valami jó állapotú használtra gondoltam, vagy a 07-08 as rugós tagra, ha azzal is jobb lesz.
Yamaha R1 (2005) motoromban szeretném a gyári hátsó rugós tagot lecserélni valami komolyabbra!
Tud valaki ilyet, vagy, hogy honnan lehetne beszerezni?
Illetve van valakinek tapasztalata a 07-08 as R1 rugós tagjának beépítéséről?
mielőtt eltemetjük a topicot gyorsan még beirom hogy :
Vasárnapra 6 hely van még a Hungaroringre 80 euroért
Hétfőre van még hely Slovakiaring, helyszinen 110, gyors befizetéssel 90
jövö hét szerda csütörtök kétnapos Brno 299 van még hely
jelentkezni a szokott helyen: compaya .hu/motorosok és ott nem a pályanévre hanem a dátumra klikkelsz
de ezeken kivül tettem még fel egy filléres lehetőséget is julius 8 Slovakiaring egy 2,5 órás endurance verseny mindössze 50 euro/csapat ami kész röhej (4 főnél 12,50) és mind a 4 ember kimotorozhat egy tank benzint a szuperpályán :)
Köszönöm szépen a kimerítő választ!
Gumi... az olyan amilyen van, én utcán is ezzel megyek, nem cserélgetem, BT003 type4 van elöl, jó meleg is volt csütörtökön délután (30fok fölött).
Futómű gyári állásban van minden, de most csütörtökön, ha kijutok pályára, lehet majd próbálkozom valami mással.:)
A hátsó csík miatt tényleg ne aggódj, nekem is marad hátul "majré" csík, pedig szoktam sietni a pályán. Csak kiüléssel kompenzálom a motor dőlését.
Az első gumi pedig nem volt túl puha keverék? Tény hogy 1 elsővel elszokott menni 2 hátsó, szóval elsőnek fele annyira kéne fogyni, úgyhogy ez nagy kérdés. Futómű beállítással lehet szart csinálni, de ha közép értéken van minden, vagy gyárin, akkor azzal nagyot hibázni nem tudsz, kezdésnek teljesen tökéletes.
A gumi símasága pedig tény, hogy jó guminyomás, megfelelő gumi hőmérséklet, futómű, súly terhelés a motoron, gumi keveréke, aszfalt, levegő hőmérséklet és végül a jobb kezedtől is függ. De ha minden klappol, akkor 15 kört ki kell bírnia mindennek a legnagyobb tempónál is, tükörsima nembiztos hogy marad. Utána viszont rohamosan fogy a gumi, utána stimmelnie kell mindennek, hogy szép maradjon.
Az a baj hogy elutazik a hét elején és nem tudja elküldeni csak csütörtök,péntek körül.Már felraktam az idomot,holnap fújatom sima fehérre aztán csütörtökön goo!
Azaz! Ilyen volt ezen is a hátsó.
Lehet, hogy van ebből vmi gázos széria, a többi meg OK.