Az eladási adatok az új 10-es eseteben lenyegesen szerenyebbek europaban mint az USA-ban.
Az pedig tudjuk hogy a dealer halozat europaban eleg gyenge, illetve az eladasok is a masik harom japanhoz kepest.
Erről a visszahivásrol én is hallottam, az USAban. Az uj 10es hajlamos volt a szelepellebegésre. Ami érdekes hogy europában egy darabot sem hivtak vissza... Lehet itt nem foglalkoznak vele?
Svéd sztem maradj a k5nél az a motor már bizonyitott, nem kell dolgoznod az átépitésen, aztán majd jövöre az uj gixxer! Szerintem
lehet hogy kihívás...de inkább csak egy drága hobbi.a kihívás ettől jóval több....és ha teljesíted az igazi kihívást,arra ugy gondolsz mint,egy holdraszállásra,hiszen az neked olyan értékű lesz!igazi kihívást pályán nem találsz...ez nem egy tul nagy feladat sztem.nagyon nagyon messze van az igazi kihívástól!de azért nagyon jó!
Az új állítólag már jó.
Változtattak a hűtésén és a kenési rendszeren is, nagyobbak az olajfuratok és lényegesen nagyobb kapacitású benne az olajpumpa is.
BMW-vel még senki sem pályázott. Az MV-vel sincs sok baj amíg meg nem kapja a pályán az ütés vágást. Több embert is ismerek aki normálisan használja az MV-t és 20e feletti km van bennük. Na de mint mondtad a Dezsőnél majd kiderül.
Az pedig tudjuk hogy a dealer halozat europaban eleg gyenge, illetve az eladasok is a masik harom japanhoz kepest.