Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már Hondád van akkor Repsol.Félszintetikus 10W-40 vagy fullszintetikus "race" 10W-50. Az utobbi 3000 Ft vagy alatta literje.Nem fogsz csalódni egyikbe sem
Ha utcára rakod az 10w50et az baj? Hogy ne a higabbat rakjam vagy? Tipus szerint melyiket ajánlod cbr1000 be?
Sportmotorba inkább full szintetikus. Utcára elég 40, de pályára legyen 50 vagy 60
Üdvüzlet! Milyen olajat használ 1000ccm-ben?Vegyes használtatra? 10w40 vagy10w50 full vagy félszintetikus?
én ugye nem spanyol szervezésekre hozom le a haverokat hanem námet, osztrák vagy svájci szervezésre, de persze vannak spanyol szervezések is azok lehet hogy egy naposak, nekik megéri az is
Köszi köszi!
És ezeken a spanyol pályákon is nap mint nap lehet motorozni a halandóknak vagy csak hébe-hóba rendezvényeken?
Persze, hogy megtaláljuk. De legközelebb azért nem kellene elhagyni.
ma nem nagyon, de mivel tudom hogy videoéhes vagy, tartogattam tartalékot amit még nem áttatok
és itt asszem végre gyorsabb a netem igy lehet hogy bekockáztatok egy hosszabb videot feltenni
Szívás lehetett a szél. Videót nem csináltál a szenvedésről?
akkor erre én is kiváncsi vagyok


ja fent van a mai beszámoló is. megtaláljátok vajon link nélkül is?
Hamarosan megtudjuk,hogy mennyivel lesz erősebb a bazzaztól a K9.
Elvileg kedden viszem Agohoz.Megmérjük előtte-utána, de kétlem,hogy 10pacit dobna rá.
Az rendben van. De mint azt már mástól is hallottam, nagy számban nem lett erősebb a moci, hanem csak kezelhetőbb lett. Persze ha a lóerő növelése a cél akkor az is mehet, de akkor a nyomaték látja kárát, mert igen egyenetlen lesz tőle.
Az enyém pont így járt volna ha 159Le-n marad.
Viszont a fordulatszám végén hosszabb ideig marad erős.
A bazzatol pont azért amiért a rapidbiketol, mert van benne egy programozhato commander
A bazaztól ennyit erősödne a gép?
Az enyémben rapid bike van, de az nélkül 159 lett volna keréken a motor. Optimalizálás miatt viszont csak 155. Na nem mintha a 155 ki tudnám motorozni.
Igen, pont ezt látom én is. Köszi!
árban biztos hogy verhetetlen a bazzaz mert ugye 3 cucc van egyben és 1000 usd csak az ára
ha veszel commander, veszel, TC-t és veszel gyorsváltot az kb a duplája
Hmm... most elgondolkodtál, hogy akkor PC helyett (attól függ mennyire jó a commander része), lehet azt fogok venni, bár még utána kell néznem, hogy melyiket éri meg jobban. Köszi azért!
számolj vissza hogy az elmult 3 éveben (azota van Bazzaz a motoromba) hogy hányszor estem kigyorsitáskor, pedig a havarok akiket feltartok a kanyarbejáraton, mind gyülőlik a brutlis kigyorsitásaimat....
tehát megéri
arrol nem beszélve hogy a bazzazban egybe van rögtöna gyorsválto is meg a commander is tehát még kb 10 loval jobb is lett a gép
Bocs én úgy emlékeztem, hogy akkor szerelted bele a TC-t a lámpával. Akkor átfogalmazva a kérdésem, megéri az utólagos TC a pénzét?
a kék lámpátol miért menne jobban? TC eddig is benne volt csak most legalább látszik vizuálisan hogy mikor dolgozik. Persze menetközben semmit nem látok belőle, de este nyugiban a videon tisztán látom hogy mikor avatkozik be és a cél ez is volt az tc active led beszerzésével
Pont azért mert nem egy helyen van, úgy gondolom, hogy a Géza köridőmérője által mért pontokhoz képest a Te köridőd 2.08.99.
Szerintem tekinthetjük azt is hivatalosnak.
Na húzzad neki tovább.
Bazzaz kipörgésgátló visszajelző! Tényleg Svéd, mennyire szuperál a cucc? Érezhetően jobban megy tőle?
Svéd mi az a kék fény a bal oldali kormányodon? amugy faszák a vidik, nem kicsit van jó dolgotok! ;)
nyomjad svéd....nyomjad....