Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már így megemlítetted a mosást , akkor készítsd fel anyudat ,hogy idén sokat fog ,barna alsógatyát mosni.
Mert idén úgy fogok elmenni az O.B.-n melletted hogy összefosod magad!(Nem mintha ez eddig nem így lett volna) (te kis takony)
Ez jo... lehet hogy tényleg át kéne keresztelni...
Félreértés ne essék semmiképp nem szeretném azt mer nemrég volt már egy köröm itt egy sporttárssal félreértésböl szoval amit mondtál az teljesen tökéletes valóban minél gyorsabban mész annál jobban nyomodik össze a rugo (ráadásul négyzetesen) vagy minél "élesebb" a kanyar szintúgy annál jobban nyomódik, mint mondtam inkább kukacoskodás vagy terminológia mondjuk azt hogy ne centrifugális erö miatt hanem tehetetlenség miatt nyomodik vagy valami ilyesmi névvel illetném inkább, amikor kezd felállni a motor a kanyarból és elkezded nyelezni valóban bejön a láncerő és segít "nyujtani" a rugót.
Nekem is úgy rémlik, hogy mindkettő sugárirányú, csak míg a centripetális a középpont felé, addig a centrifugális kifelé hat.
Bár vágom, amit a kolléga mond: a testek tehetetlenségéből adódóan akar egyenesen (érintő irányban) tovább menni a tárgy, a centripetális erő tartja íven.
mondjuk van az a pénz amiért igaza van akárkinek...esetleg bárkinek!
Nekem a hosszú is zöld. De majd ha megmondom mire gondolhatsz, akkor majd azután arra gondolsz amire csak akarsz.
eztete nem értem e ....én arra gondolok amire akarok....márpedig ha én a centrifugálisra gondolok akkor arra gondolok.nem az ellenkezőjére...szerintem a két erő ellentétes.vagy nem de az biztos.
A Te anyád az semmin nem akad már ki . Annál keményebb csaje.
Valóban csak játék a szavakkal. Mert a legtöbben mikor azt mondják centrifugális, akkor a centripetális erőre gondolnak. Ez olyan mikor mindenki FÉKOLAJOZIK, mikor az fékfolyadék. Persze attól, hogy azt mondják fékolaj még mindenki tudja mire gondol.
akkor a mosógép centripetál mosás után!? szegény anyám ha megtudja....
http://www.regentsprep.org/reg...
Nem tudom tudsz e angolul de ez elég jol összegzi. Persze igazábol lényegében szinte csak játék a szavakkal, meg vonatkoztatási rendszer kérdése az egész. De klasszikus értelemben nem hat rá erő. Fantom erőnek is szokták nevezni a centrifugálist.
Nagyon faxa volt ez a videó is! Jó mélyről húz már az ezres. Viszont nem buksz túl sokat abban az egyenesben, ahol hamar ledadog? Vagy a kanyarokban behozod?

A MOTO2-es boxvideót sikerült megcsinálnod?
Sziasztok használt lánc kéne 2000 évjáratú R6-oshoz
D.I.D 530 50 VM Kb egy 20 centis darab is elég lenne.
deakpeter.mester@gmail.com
06 70 947 1419
Kis kukacoskodás olyan nincs hogy centrifugális erő csak centripetális erő létezik. Ha érdekel valakit szivesen beszélek róla nagyon érdekes téma, talán a legtöbbet tévesen használt "fizikai fogalom" persze alapból nem is az, mert nem létezik. A dynos példa elég szemléletes amugy a láncerőre.
Nem rég beszéltem egy illetővel k9 idom ügyben sajnos a nevére már nem emlékszek, de ha még aktuális akkor jelentkezz a 06203943458 as számon.
Lehet, lesz, aki majd azt mondja: ez nem dugóhúzó, hanem egy lejtős sikán... Laguna Secaban hupli tetején borítanak át. Az azért más.
Amúgy meg tök mindegy. Én így is, úgy is irígyellek...
még mindig Aragon
Az Aragon dugóhúzó
Pont akkor ül össze, nyomja a centrifugális erő.
Épp az előbb magyarázta el a Bala, hogy a gázadás kinyújtja a rugóstagot, megemeli a motor hátulját.
Nézz már meg egy dyno pados videót.
inkább az lep meg hogy kanyarban guruláskor mennyire összeül, tehát semmi gázadásnál is.
Legjobban kanyar kozepen ul ossze a hatso rugo. Kigyorsitason igaz sok suly megy hatra, de a lanc szetfele huzza a rugostagot. Ezt hivjak anti squatnek. Sved nem tudom mit csodalkozik ezen, marha reg megbeszeltuk ezt mar a gsxrfans forumon :) Persze az anti sqat merteke a kiindulo hatso villaszogtol, meg a rugo erotol erosen fugg, szoval nem egy konyen szamolgathato tenyezo ez... pedig fontos tenyezo mert ha a hatso villaszog kigyorsitaskor nincs az idealis tartomanyban, akkor olyan gondok jonnek elo mint pl: nincs eleg tapadas hatul, vagy szelesiti az ivet a motor...
Kanyarban jelentősen nagyobb erők hatnak a rugóra mint kigyorsításkor ezért nem meglepő a rugó viselkedése.