Ha valakit érdekel akkor van egy Szayer-féle köridő mérőm, használva még nem volt, idénre terveztem komolyabban a pályázást de semmi nem úgy alakult Elérhetőség adatlapomon.
Svéd, látszik, hogy én csak kóstolgatom a pályázás művészetét távolról... nem tudtam, hogy ennyire tákolt a BMW. Akkor pedig egy Aprilia RSV4 Factory...
Svéd,
sztem felesleges itt dilemmáznod. Ott a K5, fel van szerelve, fel van készítve, menj azzal, aztán kész. Közel nem motorozod (ahogy itt a többségünk) ki még azt sem, úh felesleges "kényszerből" vásárolnod. Menj idén azzal, aztán majd ha jövőre jönnek az új motorok, ráérsz majd akkor választani.
spanyolban hallottam néhány véleményt BMW ről. Németországban sok meghibásodás volt, de javitás helyet minden vevő uj gépet kapott ezért elég nagy csönd van ezekről.
Félek itthon nem lenne ez a gyakolat. Hogy itthon miért nincs hire a bmw meghibásodásoknak? Mert keveset adtak el.
A másik még ennél is érdekes tapasztalat amit hallottam a bmw ről:
A lassu emberek azonnal komolyat gyorsulnak vele, de akik gyorsak voltak korábban, azok lassulnak és komoly időbe telik amig a bmw vel is hozzák korábbi pb-jüket.
De ez hamarosan ki fog derülni. Ha ez igaz akkor Sárkány Dezső aprilisban nem tudná megjavitani a korábbi 1:52 es idejét.
Én meg pár helyről azt hallottam, hogy az is hajlamos a blokk oldalának a kirúgására.
Bár voltak gondok a kawa blokkjával is, én lehet, hogy inkább azt választanám. Jól is néz ki és állítólag igen jól sikerült vas. Na persze kizárólag feketében(mert az a randa kawa zőőd nekem nem tecccik).
Na de szerintem semmi baj sem lesz az új GSX-R -el sem. Sőőőt!
Mind azt már nagyon sokszor bebizonyította igen jó kis gépek.
Lehet, hogy inkább megvárnám.
M.A.R. kawasaki
Már megépítettük, már kipróbáltuk ,s már kiválóan vizsgázott Cartagena BSB Superbike test,-en! Az EVO kawa Motec elektronikával hátsó
keréken 198 LE. Az EVO tesztet sikeresen megnyeret. és itt a reklám :
minden igényt kielégítő kawasaki tuning! Pályamotor építés, referenciával. Kiegészítő alkatrészek idomok, pedálok....stb.
Svéd, ha lehetőséged van, ülj fel egy S1000RR-re. Ott az igazi technika és azt nem cseréled le egyhamar... Persze egy amatőr ne pofázzon, de nálam sokkal tapasztaltabbak is azt mondják, hogy besza-behu a BMW sportgépe...
Én bírlak téged Svéd, de néha mikor poénkodik veled valaki, akkor az az érzésem támad, hogy fordító géppel olvasod a magyart(ami kicsit másképpen fogalmaz), vagy csak simán nincs humor érzéked.
Az általad leírtak nem igazi kihívások!
A kihívás az az, hogy mersz-e vajon elmenni egy MV-vel spanyol vagy portugál 4-6-8 pályanapos túrára. Mert ugye nem éppen a megbízhatóság mintaképei az MV-k.
És egy szar motorral motorozni az igazi kihívás.
Nekem pl. a tököm tele van vele.
Tehát ha igazi kihívás kell, akkor még mindig azt mondom, hogy vegyél egy MV-t.
Ha nem szeretném akkor száguldoznék 250 el 56 évesen hogy utolérjem a pályamenőket? Indulnék versenyeken ahol az első kanyarban 10 motor akar egyszerre befordulni? Aki pályázik az mind szereti a kihivást, sőt, aki sportmotorra ül utcán, az is nagy kihivás.
sztem felesleges itt dilemmáznod. Ott a K5, fel van szerelve, fel van készítve, menj azzal, aztán kész. Közel nem motorozod (ahogy itt a többségünk) ki még azt sem, úh felesleges "kényszerből" vásárolnod. Menj idén azzal, aztán majd ha jövőre jönnek az új motorok, ráérsz majd akkor választani.
Félek itthon nem lenne ez a gyakolat. Hogy itthon miért nincs hire a bmw meghibásodásoknak? Mert keveset adtak el.
A másik még ennél is érdekes tapasztalat amit hallottam a bmw ről:
A lassu emberek azonnal komolyat gyorsulnak vele, de akik gyorsak voltak korábban, azok lassulnak és komoly időbe telik amig a bmw vel is hozzák korábbi pb-jüket.
De ez hamarosan ki fog derülni. Ha ez igaz akkor Sárkány Dezső aprilisban nem tudná megjavitani a korábbi 1:52 es idejét.
És még jól is néz ki.
Bár voltak gondok a kawa blokkjával is, én lehet, hogy inkább azt választanám. Jól is néz ki és állítólag igen jól sikerült vas. Na persze kizárólag feketében(mert az a randa kawa zőőd nekem nem tecccik).
Na de szerintem semmi baj sem lesz az új GSX-R -el sem. Sőőőt!
Mind azt már nagyon sokszor bebizonyította igen jó kis gépek.
Lehet, hogy inkább megvárnám.
Már megépítettük, már kipróbáltuk ,s már kiválóan vizsgázott Cartagena BSB Superbike test,-en! Az EVO kawa Motec elektronikával hátsó
keréken 198 LE. Az EVO tesztet sikeresen megnyeret. és itt a reklám :
minden igényt kielégítő kawasaki tuning! Pályamotor építés, referenciával. Kiegészítő alkatrészek idomok, pedálok....stb.
K.PONT.
Az általad leírtak nem igazi kihívások!
A kihívás az az, hogy mersz-e vajon elmenni egy MV-vel spanyol vagy portugál 4-6-8 pályanapos túrára. Mert ugye nem éppen a megbízhatóság mintaképei az MV-k.
És egy szar motorral motorozni az igazi kihívás.
Nekem pl. a tököm tele van vele.
Tehát ha igazi kihívás kell, akkor még mindig azt mondom, hogy vegyél egy MV-t.
Lóf.szt!
Ha szeretnéd akkor MV-t vennél.
Vegyed megfele!
Ugyanitt pályamotor külföldi okmányokkal 2003-as.