Lidl-s w5 nevu lancsprevel van valakinek tapasztalata?
Tudom a molos jo van is de ez kisebb,turara ezt jobban el tudom helyezni,viszont ha 200 km utan lecsuszik rola akkor inkabb kenem vele az ajtozsanert.
Es azt is tudom hogy a lancolajzo jobb de nekem az se jott be.
Utóirat: fogsz rajta látni egy kézi nyitási lehetőséget. Az nem átfolyás mennyiség szabályozó, fix kézi nyitás. Annak zárva kell lenni, csak villamosan nyisson-zárjon, másképp maga alá pisál a motorod. ;)
Tegnap vettem olajat es szurot a darazsba. Finom 10W-40es Repsol racing megy bele a Hiflo szurovel.
Kocsiba Mann Filtert veszek, a tobbivel mar megjartam. Vacakul tomitettek, elhajlott a vekony lemezuk leszedeskor, aztan a visszafolyast gatlo szelep szar volt az egyiken, stb. Alco, meg Nipparts, meg ilyen szarokat nem szabad venni, csak Mannt. Motornal a Hiflo ugyan ilyen jo.
A champion a duplája viszont ahonnét az olajat (Bel-Ray) rendelem nincs Hiflo így azt másik boltból kellene és akkor ugyanott lennék árban így marad a champion.
Az alap dolgok részletesen le voltak írva, tehát az egyéni kis trükköket motortípusonként el kell játszani. Tudtad, hogy kb percenként egy csepp a jó, tehát nem kellett vele kísérletezgetned. A vastagabb tű minden bizonnyal a sűrűbb és ragadósabb fűrészlánc olaj miatt van. Nekem nehézgép olaj van, arra állítottam be. A menetszelet ügyesen megoldottad. Ezeket a kezdeti apróságokat megoldva később semmiféle dolgod nincs vele az utántöltésen kívül.
A télen szereltem fel 2003-as SV650N-emre az álatalad leírt megoldással. A kék szinű mágnesszeleppel (amit úgy kötöttem be, hogy csak akkor nyit a szelep ha sebességben van), lada féktartállyal. A kislánckerék tengelyétől hátrébb 12 centivel a gyűrű közepére cseppent, 0,8-as tűből. Makita fűrészlánc olajhoz csak evvel tudtam eddig elérni a kellő cseppszámot, viszont a 3-as csőre raknom kellett szűkítő szabályzót. Mert a 0.6-os tű túl ritkán cseppentett (kb 2 perc felett kicsivel) a 0.8-as pedig túl sűrűn (kb 20-25 kásodperc) a hidegben. A szűkítő szabályzót egy sorkapocs fém belsejéből oldottam meg, ami kb pont jó a csőre. S ennek csavarjával tudom szabályozni és 1 percre sikerült beállítanom kb 10 fokos hőmérsékletben. Remélem a melegben is jól fog működni a technika.
Még annyi hibát tapasztaltam a V2-es blokk keskenységéből adódóan, hogy a láncnál át tud fújni a szél. Ezáltal hosszabb úton 4-500km a cseppet elfújja a szél hátrafele (láncvédő, villa , gumira szerencsére nem hordta). Itt a szél útját egy kis lemezzel elzártam (ez volt ma). Ha vannak további tapasztalataim írni fogom. Ja és kb 700km-el ezelőtt kapott új láncszettet a gép. Még a gyári kenőanyag válik róla lefel és remélem nagyon sokáig bírja.....
Amikor 39.500-nál volt a láncszett cserém, lapos csavarhúzóval lett kikanalazva, kivakarva egy félmaréknyi olvadt kátrány jellegű fekete, koszos massza a kis lánckerék környékéről. Utána olajozóra tértem át, az olaj meg mindent fémtisztára takarított szép lassan. Most bármikor benézek, mintha brigóval mostam volna, minden fémtiszta.
A hideg zsíroldóval vigyázz. A hatóanyaga nátrium hidroxid, vagyis nátronlúg. Ha befújod vele a láncod és közben forgatod a kereket, a lúgos lánc beforog a motorblokk oldalán a kis lánckerékig, onnan vissza. A motorblokkod és sok kis cucc alumíniumból készült. Az alumínium amfoter elem, vagyis a savak és a lúgok is marják, elég hevesen reagál velük. A láncodról nem jó ha rossz helyen cseppen le a maró hatású zsíroldó, vagy rossz helyen kenődik el.
baszki......nemrég vettem a műszert..... volt ez takarítva de pl a láncvezetőben felül meg itt-ott egész meg volt keményedve az anyag
mondjuk én tuti nem fújkálom majd avval a szarral, maradok az olajnál
Tudom a molos jo van is de ez kisebb,turara ezt jobban el tudom helyezni,viszont ha 200 km utan lecsuszik rola akkor inkabb kenem vele az ajtozsanert.
Es azt is tudom hogy a lancolajzo jobb de nekem az se jott be.