Összeforrasztottam a Scottoiler adagoló csövét egy meleg csavarhúzóval, majd szúrtam bele egy kb.: 04-es varrótűvel egy lyukat. Nem csökkent a cseppek közti idő. Pedig erre számítottam. Még egy csepp méret se nagyon változott, talán egy kicsit kisebb lett.
Csabu987 Megtudnád mondani, hogy a 0,5-ös tű az milyen színű? Mert azt mondták, hogy színek szerint vannak zöld-fekete-kék-sárga. Melyik lehet az? köszönöm
Sokszor akartam neki hetediket rakni, az istennek se ment. De szarabb húzás volt, amikor merőlegesen le akartam kanyarodni és a körülbelül kettes egyes lett, felengedtem a kuplungot, beszitált a segge. Na, ezért lett fokozatjelző.
én úgy szoktam hogy amikor eltekerem a gázkart aztán bénábbangyorsul rálépek a váltókarra :))
mondjuk nekem többnyire olyan motorjaim voltak hogy még az üresjelző sem volt
Ezt én is megszívtam. Egy tű eltűnt. Egy műanyag kónusza ott maradt, tű acél része sehol. A harmadik hossz már jó volt. Ezért írtam azt, hogy 30-40mm magasról cseppentsen, mert motorfékben hullámzik a felső ág és ha eléri, bedarálja. Amúgy én a fokozatjelzővel együtt az olajozót tartom a legjobb beruházásomnak a motoromon. A többi is nagyon jó (hátsó belső sárvédő, első sárvédő hosszabbítás, túradoboz), de az első kettő viszi a prímet a hasznos kiegészítőim listáján.
A téli pihenő alatt építettem meg, azóta nem sokat mentem, kb. 3000 km-t. Eddig nagyon tetszik. Az egyetlen, amivel kicsit kínlódtam az elején, az a tű hossza volt. Három tű tört el, mire meg lett a megfelelő hossz, amibe nem üt bele a lánc (12mm). Amúgy nekem is burkolat mögött van, de hozzáférek bontás nélkül.
az az idő amikor leesik a csepp az a mi számít nektek