7100-at még nem használtam. Gondolkoztam, hogy ki próbálom de megint 5100-at rendeltem. Attól függ mire és hogyan használod a géped. A 7100 már full szintetikus az 5100 fél szintetikus. Én utcán használom meg túrázni is szoktam ezért nekem szerintem szinte felesleges. 7100 azoknak lehet jó akik többet pályáznak sokat használják magas fordulatszámon a motort.
Használtam shell 10w40-es olajat nem tudom a típus teljesen megegyezett-e az általad leírttal. Olajcserét követően 5500-5700 km-ig semmi különöset nem tapasztaltam utána viszont akadt a váltóm nehezen járt üreset néha alig találtam le is cseréltem nem vártam meg a 6000 km-t. Azóta Motul 5100 10w40-et használok ezzel 6000-nél is olyan finoman jár a váltó mint amikor frissen lett beleöntve az olaj.
Honda CBR f4i sport 2002 be most lesz olajcserém eddig castrol power 1 racing 4t 10w-40 használtam esetleg valaki tud mást ajánlani ami jobb lenne vagy tapasztalatokat is meghallgatnék előre is köszi!
Csak terepen használt (enduró,cross pályázás)a motor át tétel így másabb mint utcán nem tudom h ez befolyásol-e valamit de leírtam.Gyári kipuff.1995-ös a motor gyártó is kíváncsi lennék illetve a pontos olaj típusra nekem a MOTUL 3000 4T 20W-50-es illetve a MOTUL 7100 4T 20W-50-et ajánlott-ák viszont nem kaptam csak CASTROL 20w-50-est megfelelő a castrol és 20W-50-es olaja vagy más lenne jó ?
kuplungod utána jó eséllyel csúszni fog
tarts otthon egy olajcserényi kacatot mindig pluszba, egyszer kell csak plusz pénzt beruházni(ami valljuk be nem egy nagy összeg) aztán mindig van tartalékba minden
jaja már utána érdeklődtem és nemjó motorokhoz mivel ez kocsikhoz való itt motornál meg ugye a váltóolaj egybe a motorolaj ez meg nem adna olyan kenést a váltónak
hello
ez ugye autókba való olaj. meg lehet próbálni de vannak buktatói. szinte biztos h többet fog belőle enni, mint a motorkerékpárba szánt olajokból. esetleg megcsúszhat a kuplung de ez nem törvényszerű. de egy ilyen olajcserétől baja nem lehet.
sziasztok fontos kérdes lenne multkor s.o.s be vennem kellett motorolajat de benzinkuton csak ilyet találtam 10w 40 be ... van egy literem de már nem akarom kidobni a picsába összekeverni meg nem akarom a motullal ha vennék még egy lityót és lecserélném erre az jo lenne a mocihoz ? ottvan minden leirás de gondolom nemsokan használtak még ilyet ja és egy drz 400 sm ről lenne szó http://www.shellshop.hu/190-mo...
Még 1 voks a Motul javára. Repsolt és Molt használtam előtte. Eddig ez vált be legjobban. Igaz, hogy drága de ritkán kell fújni a láncot + sokkal kevesebb dzsuvát ken olyan helyekre ahova nem kellene (felni, farokidom, oldal idom első lánckerék alatt lévő nyúlványa).
600 as GSX-R en én is MOLT használok. előző motorkáimon próbáltam mást de nem jött be. castrol lejött, valvoline szerintem átlagos. az a száraz repsol nekem nem bejövős. amennyibe kerül a mol sprayje sztem ár értek arányban a legjobb, nekem bevált. felnire kerül valamennyi, de melyikből nem? én mindig este kezelem a láncot amikor már tudom hogy nem megyek. ráér a következő motorozásig rászáradni
7100-at még nem használtam. Gondolkoztam, hogy ki próbálom de megint 5100-at rendeltem. Attól függ mire és hogyan használod a géped. A 7100 már full szintetikus az 5100 fél szintetikus. Én utcán használom meg túrázni is szoktam ezért nekem szerintem szinte felesleges. 7100 azoknak lehet jó akik többet pályáznak sokat használják magas fordulatszámon a motort.