Ha nem volt kátrányosra keményedett nyúlós massza a féktartályban nem kell csinálni semmit vele.
Bár ha nagyon szőrszálhasogató szeretnél lenni szétveszed ketté a nyergeket fogkefével és féktisztítóval átmosod hogy vakítóan tiszták legyenek majd a rendelt új karmantyúkkal rakod össze mikor már porszárazak és egy mikronnyi szennyezőanyag sincs sehol.Nemárt a két fél közti átvezető tömítést cserélni.
Majd a felsőnél ugyanazt megteszed.
És új tömítőalátétekkel rakod fel a fékcsöveket természetesen új betétekkel.
Utcai használatra tökelég az 5100-is.
Innéttől oszd el hogy fontos e a 300v.
Nem akarom túlbonyolítani,de ha már csinálom és nagyon pici árkülönbségek vannak az olajok között,akkor jót szeretnék bele rakni. A legtöbb fórumon a 600-at istenítik,de ahhoz sincs kedvem,h állandóan cserélgessem és így lehet az 5.1 marad, majd kigondolom. Amikor a gyári fékcsöveket lecserélem nincs baj azzal,h az eredeti fékolajból marad a rendszerben,vagy ilyenkor át szokták "mosni" a rendszert?
Meg motorolajjal kapcsolatban érdekelne,h kinek van tapasztalata,mert én mindig Castrolt használtam,de most a Motult akarom kipróbálni. A probléma az,h 300V-n gondolkodtam,de nem tudom mennyire igaz az,h sokkal zajosabban jár a motor tőle,mint mondjuk a 7100-al
nincs olyan hogy gyengébb
olyan van hogy megforr és nincs fék
és ahol megforr a dot4 ott jó eséllyel megforr a 5.1 is
a ténérén nekem mindig sikerül megforralni a hátulját, pedig évente cserélem az 5.1 folyadékot, és nem is a legócskábbat használom
Évek óta noname 5,1-es folyadék van mindenhol.............sosem lett gond.............az első autósbolt polcáról levéve.
Még a hegyekből lefelé zúzva sem..............nem kell túlbonyolítani.
Közben nézegettem fórumokat és azt olvastam,h a 600-as kevésbé szívja magába a nedvességet és ritkábban kell cserélni mint a 660-at.
A napokban akarom felrakni a fém fékcsöveket és úgy gondolod,h abba elég az 5.1?
Viszont ezt figyelembe kell venni:
Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre ! A MOTUL RACING BRAKE FLUID 660 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
ami MA az teljesíti az MA1 és MA2 előírást is de visszafelé nem igaz. tehát ha MA az előírás akkor abban nem feltétlenül jó az MA1 vagy az MA2. de ha MA1 vagy MA2 az előírás akkor jó bele az MA. mások a statikus és dinamikus súrlódási tényezők. az MA tágabb tartomány az MA1 és MA2 jóval szűkebb
Nekem semmi ilyen tapasztalatom nincs vele Következőben Repsol megy bele, ha azzal sem fogok sokat észrevenni maradok annál (kb feleáron van mint a motul)
én motullal vettem meg a motor és melegben nem volt annyira tökéletes.
töbször lyukat váltottam felváltásnál és volt mikor kidobta a sebességet.
most castrol power1-et raktam bele de még nem mentem vele.
vfr-esek már többen panaszkodttak a motulra.
Nekem a Motullal tökéletes volt, van aki szerint amikor beleöntöd (másik olaj után) első pár száz km-en furcsa a váltó vele. Én nem tapasztaltam hasonlót. Kíváncsiságból Q8-at tettem bele (autóban nagyon bevált nekünk) és semmi változást nem éreztem a motulhoz képest, csendesebb sem lett és rosszabb sem lett a váltója. Most a Repsolt fogok bele tenni. Már csak kíváncsiságból is
Ez jogos, és nem is figyeltem hogy amelyik oldalról kimásoltam az pont MA2-nek jelöli. De van ahol még sima MA-nak. Dátumot nem tudok de tudomásom szerint az MA és MA2 olaj ugyanaz csak a kritérium változott ezért változott a besorolásuk
Bár ha nagyon szőrszálhasogató szeretnél lenni szétveszed ketté a nyergeket fogkefével és féktisztítóval átmosod hogy vakítóan tiszták legyenek majd a rendelt új karmantyúkkal rakod össze mikor már porszárazak és egy mikronnyi szennyezőanyag sincs sehol.Nemárt a két fél közti átvezető tömítést cserélni.
Majd a felsőnél ugyanazt megteszed.
És új tömítőalátétekkel rakod fel a fékcsöveket természetesen új betétekkel.
Utcai használatra tökelég az 5100-is.
Innéttől oszd el hogy fontos e a 300v.