nekem nem bírja addig mert más a felhasználás jellege
a kicsi endúrókon nem megy el 10 ezret, a ténérén 5 ezer van benne de még hibátlan
huszonpár pénz volt a láncszett, ha most ráköltenék még tízet akkor lehet 25% többet bírna
Ja és amikor Bosznia-horvat volt eső is elkapott és kb 1200 nál fujtam ra, akkor volt fényes nem mondom hogy hű de jó viszont nm anyira szár mint amenyire szidjatok
Nekem tökmindegy mit csináltam a pumpa akkoris sokat nyomott.
Marad a sima vákumcsapos gravitációs...........vgy ha sok a lé és nem tudom hova tenni esystem.
Nekem is venni kellene a napokban vmi spray-t
Zörög már a lánc rendesen , az éven 1x fújtam mikor kitoltam akkor fogyott ki.
De nem töröm a fejem milyen legyen
kb 2-3 ezerből kijöjjön oszt csőváz. Amire kell megteszi mindegyik.
3-400 km-ként fújom meg eső után ha elkap.
nekem valami hasonló flakonban van az olaj: link
ha csikorog spriccelek rá
ha messzebbre megyek akkor is
kb 1 perc+ a flakon megtalálása
amíg melegszik a gép emelőn 2.ban kis gázon megolajozom
ez üzletpolitika
miből van több pénz?
1: mosd le fiam benzinnel 100forintból megvan(negyed liter)
lehet kicsid dagad a gyűrű, de azt az 5 percet simán bírja (ha nem bírná bedagadna rútul az olajtól is)
2: vegyél spéci lácmosót pl teljesen gyűrűbarát (ha meg nem úgy sem veszed észre....)
na?
ugyanez a láncspray
olvastam pár gépkönyvet mindegyik sima motorolajat ír a láncra
nem kétlem hogy jobbak a speciális anyagok, de nem annyival amennyivel többe kerülnek
x gyűrűs did meg jt lánckerekek