Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mol-t tényleg érdemes kipróbálnod!
Liqui Molly is egy hígabb vmi. ami a felnire kerül (akár a Castrol), a Motul road plus az jobb, de a Mol veri mindkettőt! (bármilyen hihetetlen)
Igen kb 15 perc amíg elpárolog az oldószer a ráfújt olajból, ezután érdemes csak elindulni.
Annyi pénzért egy próbát megér, de majd kitapasztalod melyik a legjobb Neked. Nekem a repsolt ledobálta, a felnimen is mindig volt belőle, pedig mindig ugyanúgy fújom be, meg várok is vele mert valamennyit kell száradniuk, motul még nem ment rá a felnire, meg mikor megfogom a láncot sokkal ragadósabb.
Értem és köszönöm a válaszod.
Még Motip, és Liqui-Moly márkákon is gondolkodom...
Kedvezménnyel 1000-1400 között megkapom mindkettőt.
Sokáig castrolt, utána repsolt használtam, nemrég meg kipróbáltam a motul roadplust, igaz drága 3e körül van, de sokáig elég és eddig ez vált be a legjobban. Valvoline-t is dícsérik, ha elfogy a motul lehet kipróbálom.
Hy!

Tudom, lerágott csont, de mégis bátorkodom +kérdezni milyen spary-t ajánlanátok a lánc kenéséhez?
Már annyit olvastam a MOL termékről érdemes kipróbálnom.....?
Engem nem izgat ha kerül a felnire is, az olaj nem hazudik.
Na meg szerintem nincs az az olaj amiből ne kerülne a kerékre is valamennyi.
MOL-ból nem láttam még szárazat, de persze lehetséges.....viszont ha nem az akkor csak simán nincs eléggé felrázva....aki szidja a MOL-t az többnyire nemj rázza fel hanem csak ráfújja oszt olyankor csak a gáz jön ki.......a szokottnál jobban fel kell rázni és akkor jó....szerintem a legjobb legalábbis azok közül amiket próbáltam az évek alatt (nem kevés féle)...
Értem! Ezt se tudtam! :) Kupac megjelent pontosan ott! Köszi a segítséget! Üdv
hello
igen. ez egy száraz láncspray. akkor kell legközelebb befújnod amikor kifényesedik a görgő palástja. ha túl sokat fújsz rá akkor az első fogaskerék alatt megtalálod majd felesleget egy masszakupac formájában.
Üdv! Mol-os láncsprayt vettem most először előtte másik fajtát használtam és most egy kicsit bizonytalan vagyok! Lefújom a láncot és kb 20 perc múlva teljesen száraz a lánc. Normális ennél ez a jelenség?
petróleum + ecset kombó
Sziasztok.A láncspray-t mivel tudom letisztítani a felniről?Valami olyan cucc kellene ami nem árt a festésnek,fényezésnek.Köszi.
pl. a salakmotorba vannak láncolajzók amik a kuplungláncot olajozzák menet közbe. csapot nyitod, olaj indul. ez még utcai motorra is kivitelezhető
Ha nem szereted a kompromisszumokat akkor Liqui Moly 10w50 Racing synth 4t vagy Motul 300v sorozat... szerintem
Sima motorozáshoz jó a motul.

ha versenyzel akkor motorex vagy motul 300v
a versenyzés nem egyenlő a haverokkal versenyzéssel :-)
Kedves Fórumtársak!

A segítségeteket kérném olajválasztással kapcsolatban. FC 450-hez kellene kiválasztanom a legmegfelelőbbet. A három versenyző a következő:
-Motul 5100 10w50 (előző gazdája ezt használta) kb. 3000Ft
-Ipone Katana Off-Road 10w50 (a 2t olaját használtam az kiváló) kb. 4000Ft
-Motorex Cross Power 4T 10w50 (az etalon) kb. 5000Ft
8-10 üzemóránként cserélném.

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Motul, de én elfogult vagyok :-)
sziasztok!
egy kis motorolaj kérdéssel, tanáccsal fordulok hozzátok.
most vásárolt k5 ös 600 as gsxr embe fogok olajat cserélni
kérdés. motul 7100 vagy repsol moto racing.
repsol most akciós jó áron lehet hozzájutni 4 literhez. inkább ez vagy megéri a motul felárát megfizetnem?
amúgy ha csinálnék automata láncolajozót akkor úgy csinálnám hogy lenne egy cső amiben lenne egy fonal, ami rálógna a spéci kúpos lánckerékanyára, így folyamatos és minimális lenne a kenés, előtte meg egy mágnesszelep ami gyújtáson kapcsolna be
elméletben megvan a terv de szerintem ha 1000évig élnék akkor se lenne megvalósítva
Igazad van bocsika. ...a faágakra nem gondoltam....
most ezt miért mondod? nem is megyek mindig homokban
Mondjuk amire Te használod a gépet közel sem az amire a túrázók vagy más közutasok. ....Nálad az a csoda ha egyáltalán kibír pár hónapot a homokban, addig akkor se menne tönkre semmiféle gumigyűrű ha végig ázna bármilyen lében.
agresszívebb a benzin az biztos de kb 10 percig benzines, olajban meg tocsog hónapokig-évekig
Így van, mondjuk a váltóolaj kissé "sűrűbb" így tovább bírja és ugyanúgy bejut ahova kell.
A benzin és olaj annyiban különbözik egymástól, hogy ha ásványi olajjal nyomod ugyan hasonló, de ott van a benyában az etanol....azt meg kevés gumi/műanyag bírja.....nem beszélve, hogy az olaj sem biztos, hogy ásványi és akkor máris jobb a guminak egy kicsit.