Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm a segítséget, királyak vagytok!:)
én akkor vettem mikor akciós volt, de mondom ha ilyen jó áron van akkor már kipróbálom az 5-60-ast
Utcan gurulaszol akkor 10W40-el nem lesz gond. A nagy terheleshez jobban passzol a 10W50. A motorshow1-os ar eleg korrekt a 10W40 olajra, de a 10W50 Dynamic az egy magasab kategoriaju termek minden szempontbol. En utcara is ezt hasznalom regota (10W50), semmi baj nem volt vele. Sajnos mar nem akcios, decemberben kellett volna megvenni :)
amikor az fz telóit ganéztam akkor egy menetes szárra rászorítottam 2 anyát és avval tekertem ki a belső részt
nem igen emlékszem a részletekre mert nem most volt.......
Valahogy így, de a satuba csak akkor fogd be, ha van speciális csövekhez való puhapofa, mert másképp megsérülhet a felület, és akkor is csak a csúszó felső részét, ahol nem jár a szimmering. A melegítést pedig felejtsd el, ahhoz rutin kell.
Szerszám tekintetében mi kell?
Milyen célszerszámra gondolsz?
Nem túl nehéz, inkább odafigyelést és nyugodt stílust igényel. Szerszámod legyen.
Paioli , 36-os. Az összes 50-es enduro ilyennel van szerelve.
Nem állítható.
http://www.paioli.com/forcelle...
milyen teló? állítható? simát szedtem szét párat. nem bonyolult, de esetleg kell csinálnod célszerszámot
Köszönöm a segítséget, régebben csináltam olyat, hogy simán felöntöttem, miután leengedtem az olajat... Azért volt az olyan kőkemény..:)
Nagy meló, tapasztalat nélkül?
szétkapod és kigúvadt szemekkel figyeled mennyi trutyi van benne....
vagy csináld meg faszára vagy hozzá se nyúlj
Hát nem egészen.... A villaszárat érdemes kivenni, szétszedni, kimosni, kitörölni és ellenőrizni az egyenességét. Közben vigyázni, hogy nehogy poros legyen, ha szükséges új szimmeringet tenni bele. Miután a legfelső csavar van már hátra, akkor kell beleönteni a kellő mennyiségű, -és szigorúan annyi- olajat, majd a zárócsavar. Ezután visszateszed a helyére és kész is vagy
Körülnézek a városomban, mi, mennyiért van. Postázgatni nem éri meg.

A teleszkópba felül beöntöm az olajat, és kész?
Előtte alul leengedem a két imbusz fejű csavar segítségével? Vagy ez nem így működik?
A nagyvas.hu-n mindenhez hozzájutsz. Ha keményet szeretnél, akkor vastagabb olaj kell, 15w, vagy 20w-s. Van minden.
http://www.formula3000.hu/shop... nézd meg itt a MOTULT én már rendeltem tőlük
Amint látom, kicsit borsos a Motul ára. Olcsóbb alternatíva?
Ha nem tudok Motulhoz hozzájutni, egyéb ajánlat?
Elég nehéz vagyok, a teleszkóp pedig nem egy vaskos darab, keményet szeretnék. Akkor 5w?
Váltóba: Motul Transoil Expert 10W40 hajtómű olaj FR
# Technoszintetikus váltóolaj
MOTUL technoszintetikus bázisú, különleges, többfokozatú, észter erősítésű, fokozott igénybevételnek kitett hajtóműolaj 2 ütemű sport és versenymotorokhoz külön hajtóműkenéssel.
# Szabvány: API GL4
Teleszkóp: Motul Expert teleszkóp olaj FR
# Hidraulikus villaolaj család, hagyományos és fordított villákhoz.
A MOTUL által kifejlesztett adalék megkönnyíti a villaszárak könnyebb mozgását. A hőmérséklet nem befolyásolja a csillapítás hatékonyságát, az gyakorlatilag egyenletesnek tekinthető.
A FORK OIL EXPERT villaolaj család termékei a legmegfelelőbb keménység/lágyság érdekében egymással tetszőleges mértékben keverhetők.
Belső súrlódást csökkentő, tömítésbarát adalékokat tartalmaznak.
A viszkozitás kiválasztása pedig függ a használat módjától, 5w-től 20w-ig.
Sziasztok!
Beta RR50( KTM SX blokk) motoromba kellene váltó olaj, boltban 15w-40 motorolajat mondtak, de kétlem, hogy olyan híg olaj megfelelő lenne.
Van egy autodata nevű programom, abban van adat az olajról:
http://kepfeltoltes.hu/110316/autodata_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20
w-30 olaj? az nagyon nem váltóolaj.Vagy mégis? 3deci még hihető.
http://arkoz.hu/automotor/termek/269234-Repsol_MOTO_TRANSMISS
ION_2T_0_5_l_hajtomuolaj_10W30
Ez 10w-30....

Teleszkóp:
http://foto.sportmotor.hu/g49896/aJIu2Y3et15kR1903.jpg


A szár tetején levő kupakot kicsavarom, az tart egy rugót. Ott töltök bele olajat? Pontosan 3 decit. Jól mondom?

Előre is köszönöm a segítséget!
Mit vegyek?
minek neked tömény fagyálló ?
Nem az a baj hogy készre kevert, hanem az hogy így 1 liter tömény 10 ezer ft -ra jön ki . És ráadásul nem 1 literre van szükség általában .
nem itt kell megvenni van olcsóbb hely is, miért baj ha készre kevert
nem hisz az 5w40 is 40es csakúgy mint a 10w40es