Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnézem, egy biztos van valahol, de lehet, tudok szerezni még egyet is
igen. Felturtam a környékünket az összes szakit meg motorost megkérdeztem de itt senkinek nincs. Hátha itt forum van valakinek Ha itt sincs akkor gyáratatok nincs mit tenni
1-ért adsz egy ezrest
Ha valakinek van 2DB M betűje ETZ tankra és eladó az szóljon 2000FTZ adok érte!
üdv: Dani
Hát nekem nem kellett semmit sem cserélni, olyan fullos volt... Ja és 15-öt adtam érte, műszakis, új akksi.., pumpa megvolt 70-ért tudtam eladni, sajnos....
ÉS megkérdezhetem, mennyiért tudotad eladni a Trophyt? Igen kacérkodom a gondolattal... De akkor el kell ondolkodni, hogy legalább az anyagár kijjjön, ha eladom esetleg... Énis úgy számolok, hogy egy ilyet meg kell venni, fellelt kb 30 e, átírni, még 30, aztán általánban kell egy kipu, mert az ronda, aprósárgok, +20 abból talpon van... Meg sok sok munkám :D Én amennyire az MZ, simson familiűt ismerem... Ha azt használták, és nem piszkálták, akkor 40-50 e km gond nélkül...
Azt is bírom, mikor a sok kiscsávó megfuratja a simsont 20 e km-nél... Ehh... Az enyémbe van 34 e és semmi baja! Hja, és első tulaj, szóval nem mert már az előző... Persze kicsit már biztos gyengébb... És? De nincs váll a hengeren, semmi gond... Szóval egy bácsika által használt MZ ES-nek szeritntem kell két új gyűrű, új szimmeringek, tömítések, esetleg egy megszakító, és új vezetékezés, gyertya, szénkefék, akku, fényezés, esetleg új kipuff, könyökkel, esetleg új küllők, sok sok pucolás, olajozás, tisztítás, és megy! CSak itthonról kivágnak, ha hozok egyet :)
Jaja, abban az évben büszkén motoroztam a találkozókra a Trophyval, Keszthelyre is lementem vele, csak jött a Hornet, a Trophy meg elkezdett szivatni, és mérgemben eladtam. Biztos jó helyre került, az nyugtat meg, egy-két év múlva egy 250-est mindenképp szeretnék, ha tavaly nem kell kihagynom októbertől decemberig a dolgokat, akkor már meg is lene a 250-es ES csak nem úgy jött össze sajna...
Na én megyek kerekezni! Csáó
Ennek is jó gazdái voltak és nem volt szét hajtva!
Na 80 ezer és lehet vinni!
Ja most nézem az adatlapodat 2006-ban én is ott voltam Sárváron és láttam a Trophyd!
enyém 21e km-es és nem volt hozzányúlva,mivel jó a gazdája!
nem hajtja szét,h ki kelljen mindent cserélni és nem sufnituningol.
és ne olvasson vissza a vevő a thunderace topicba ahol egy ace versenyre hívta ezt az mz-t
az aljas rágalom h én csesznekezni szoktam
és a gazda minden menet után letakarta a fűtött garázsban
és sok pénzér vette,sokér adja de csak azér mer ennyit ér!persze a gazdának többet,csak olyan balf*sz h nsr-t akar venni.
Akkor gyerre el és probáld ki!
Sokkáig állt a motor garázsban és ez a hátsó lengő vilán látszik meg, mert picit rozsdás!
Nem baj én felujitottam, azzal csak jobb a motor!
A fekete Mz-én is mindig csinálok valamit és nem azért, mert valami baja van hanem, mert szeretek bütykölni!
Ki van zárva
A Trophy-mban 33 ezer volt, és csak gumit, meg egy index-izzót kellet cserélni Ja, a 34 év alatt....
Ja és 8700 kilométer van benne!
A fekete streetfighter gépem blokja gyári bontatlan gyári dugoval 125 km/h végsebességel!
Mert 24 ezer kilométer van benne!
Ha annyira vigyáztak rá, miért van kicserélve szinte az egész motor?
Tömités készlet, fötengely szimering stb...!
Mondom még ami eszembe jut!
Nekem nem kell szerelőhőz, mert én magam vagyok az!
Új dugó, gyürü, hajtó kar, henger, hajtómű olaj, fék olaj, hidraulikus olaj, szimering, ízzó készlet, hátsó gumi, hátó gumi belső, légszűrő, gyári festés, trafó, elektromos fesszabályzó, tükör, első- hátső féklámpa kapcsoló, index bura stb...!
Nem hanem annyira vígyázva volt rá, hogy használat után lelet takarva és vígyázztak rá!
100e és utolsó évjárat,érdemesebb ezt venni
te beszélsz,akinek annyiszor volt a szerelőnél garázsban,h még ideje sem volt fakulni?
Ja és 80 ezer rendszámos!