ezt eladod valakinek,és megveszed az én gépemet,amit aztán tetszés szerint fel is furhatsz 150ccm-re,ami a lényeg h ez papíron (is) 125ccm!
és van 1 jó motorod,amivel kitombolhatod magad a nyáron,és nem kell szerelgetned.
Légyszi segítsetek!
Még tavaly szeptemberben vettem egy roncs MZ-t. Most fogom elkezdeni
A1-re a jogsit. Ha jól tudom 125 ccm-ig ÉS 11 KW-ig jó. Itt a baj.
A moci 150 ccm-es papíron! Hogy tudnám megoldan, hogy vezethessem?
Mert át kéne alakítattatni 125 ccm. De hallottam, h a 125-ös és a 150 ETZ között
erőben nagy külömbség van (csökken a fogyasztása, normális utazó, gyorsulás)
Szerintetek mit tegyek? Gondolom ha átalakíttatom papíron, leellenőrizhetik vizsgán.
A fesszabályzó már elvileg úton van felém, de tartalék darabra lehet hogy szükség lehet. Még ki kell találnom egy napot amikor fel tudok kerekedni a vasammal, mert közel 200km-re vagy tőlem, de egy remek alkalom lenne motorozni egyet. Már majdnem egy hónapja nem tettem meg nagyobbacskának számító távot.
A dícséretet meg köszönöm. Nem kevés meló van benne és legfőképp nem kevés pénz (már ha a motor vételárához viszonyítom a ráfordítást). Közel 100E Ft ment bele, aminek tetemes részét a fényezés tette ki. A többi meg motorblokk felújítás, pár extra alkatrészre ment el.
Azóta volt már egy 250es ETZ-m is, meg jelenleg egy 600as Yamahát hajtok, de ez a vas mindig nálam marad. Egy kis elektronikai gondja akadt még az előző év során, de csak most jutottam el oda, hogy igenis használni akarom megint. Szóval most szépen helyreteszem a hátralevő hiányosságokat.
Lesz egy korányrúd csere (a Yamaha előző krómozott kormányrúdját kapja meg ha minden igaz, a mostaniban van egy kis csáléság, még az előző tulaj tette bele), kap egy új zárt rendszerű akksit (csak ne tom hogy elég-e a 7Ah vagy a 12Ah vagy esetleg még ennél is több kell neki), sárvédőn van egy kis flekk, azt kell kiglettelni és lefújni, meg a héten jön a fesszabályzó.
Az egész géped tutira nem kell, tényleg csak a tartó lenne szükségem, de ha téged kisegít az hogy én odaadom a jelenlegi esztétikai hibás tartókat + kp-t akkor én is jól járnék, meg a tied is egészben maradna.
Fizikailag hol vagy elérhető? Esetleg egy mail és/vagy telszámmal megdobhatnál. Küldheted privátban is, az adatlapomon megtalálhatod a mail címem.
Nagyon jó,ha érdekel akkor majd irj vagy hivj fel és eljössz érte,egyébként 25000 ért odaadom az egész motort papirja van csak forgalomból ki van vonva, én donornak használtam,kerekek benne vannak+egy 90-ben felújjitott blokk ami azóta nme volt használva,meg még sok apróság.
Háááát nekem csak a tartóra lenne szükségem. És az, hogy pont piros színű az maga a csoda! A motoromnak szinte ez az egyetlen hiányos része van még, valamint a sárvédőmet kell lefújni az eredeti színre, de egyébként kész is van a vas.
Veszprémi vagyok, de időm nagy részét Fehérváron töltöm a munkámból fakadóan, de 100km-es körzeten belül bárhova elmegyek kocsival, azon túl meg szinte csakis motorral.
gratulálok minden emzésnek akik Bábolnán versenyeztek,helytálltak minden kategóriában
(sőt az mz versenyt mz nyerte ,de volt mégegy amit mz nyert,fekete tank,narancssárga felirattal h "eMZé"
lenne eladó pár mz cuccom gondolok itt blokkra,telóra komplett motorra,fél motorra és egy átalakitottra,de ezen kivül vannak apróbb dolgaim főleg ts hez.csere is érdekel.akit érdekel az hivjon vagy irjon
Találtam egy mechanikust 2500Ftért. Ez gondolom egy teljesen megfelelő ár érte (persze ha működik, 3 éve volt utoljára motorban, akkor állítólag jó volt).
helló
szerintem meg vegyél mechanikus fesszabályzót,
mert nekem mindig meghalt az elektronikus már
4db- ott kinyirtam meg mindig megőlte a gyertyáimat
és bementem egy autó bontóba azt vettem
500Ft-ért egy mechanikust
szerintem te is azt vegyél, de te döntőd el!
Helló
(hülyülök!)