Sziasztok szerintem kössünk fogadásokat hogy jó lesz vagy nem a kuplung én nemre szavazok bár ha netán sikerülne akkor is csúszni fog mert bemegy vala mi kútra és megveszi a legdrágább agyon adalékot olajat amire a kutas rádumálja és kezdődik előröl .
Szerény személyem is az egyszerű váltóhoz való hajtómű olajat használom évek óta,semmi gond-probléma,csak redszeresen cserélem,persze nem versenyzek,ha versenyeznék...
Én egyáltalán nemgyilkoltam egyik motorom se,ezt se de mostanra úgyvagyok hogy szarni rá Amugy összerakom a kuplungot és majd utána csak megnézem mitmegy ha 8ezer leforgatom 1-4.ig, 5ben csak 7500ig tudtam
Én a hykomol k-t mondom h próbáld ki ha olcsót akarsz és azzal haveroknak semmi csúszás, szval megér egy próbát......
de kár is volt írnom bármit mert akkro jön a leugatás.
Nem is megy ! Így ,hogy akarod "szétcsapatni" ?
Gondolom, elborult elmével ?
Ha "azt" megteszed, annyit érsz,nem többet és igaza lesz a többi ETZ tulajnak, még a rollert is sajnálnám töled,mert képes lennél azt is a nyakad köré tekerni !
Következő dolgom ha holnap megjön az új persely hogy tökéletes kotogyásmentesen kihézagolom összerakom rendesen az új lamellákkal,hagyok bőven holtjátékot a karnak,valami váltóolajat nézek bele és ha ígyos csúszni fog nah akkor gyújtom fel az egészet.
De kurvára unalmas , hogy ennyiszer kell elmondani és mégsem bírod felfogni ....
Motorolaj kell az autókba is okostojás , de az az teljesen más szabvány , nem a mociba való .
Olaj témában szvsz annyi a lényeg, hogy a hajtóműolajok többnyire EP adalékosak (kivéve ugye a 2t motorba valók). Így megfelelőek extrém terheléshez és hypoid fogaskerekekhez is. Viszont pont az extrém teherbírás miatt nem a legszerencsésebbek nedves kuplunghoz.
Nyilván a motorba való motorolajok a legjobbak a kuplungnak, de a sima átlag motorolajokban sincs EP adalék, így azokkal se kellene, hogy gond legyen. Mint ahogy nekem sose volt gongom velük (talán az éles Simsonomnál érződött, hogy kicsit jobb a "speckó" olaj). Persze mindig lehetnek kivételek.
Hello mindenkinek !
Adri szépen beszélj,mert csak segiteni szeretnének neked,ha nem vetted volna észre. Sok ember sok évi tapasztalata ez sokatmondó.
Te csak most csöppentél bele,többen meg mér azt sem tudják pontosan mikor kezdték,csak úgy kb.régen. az öregebbek tudják pl.,hogy becézték az MZ TS 125-öst, "CSÚZLI",szerinted miért kapta ezt a nevet ? ...nem,nem a lengővilla alakjáról ! Figyelj és tanulj !
Álló helyzetből úgy ki tudd lőni, mint egy csúzli ! Ez csak el mond valamit,nem szabad más motorral összekeverni,minden konstrukció egyedi,nem játszom el a csúzlimon, hogy a hondán ülök - ha érted ?
Hidd el a csúzlimmal is vagyok olyan gyors városba mint a hondával ! Én régi módi srác vagyok, arégi megszokott dolgok játszanak,de meghallgatom - megfontolom - elgondolkodom rajta,
de mivel Én csóró vagyok nem tehetem meg ,hogy kisérletezzek !
A kisérletezés sokk pénzt emészt fel, csak egy honda - bmw - ferrari blokkra vetítve, ezért vannak a tanult mérnökök csapata !
A gyári állapotott - értékeket, beállitani és,ha ez sikerült ,már jobb mint egy prüszkölő - köhögő csörgö - zörgö "valami". ÉRTI ?
Asszem most már nem gyártják az MZ-ket, pár éve fejezték be, ha minden igaz. De ez a lényegen nem változtat :).
Viszont öcsém múltkor megállt a kamionparkolónál, egyből jött oda a török, hogy nem adja-e el az MZ-t
Írták neked,hogy még mi lehet jó,Te választasz,hogy mit .
Én is hordóból csapolom...
de kár is volt írnom bármit mert akkro jön a leugatás.
Gondolom, elborult elmével ?
Ha "azt" megteszed, annyit érsz,nem többet és igaza lesz a többi ETZ tulajnak, még a rollert is sajnálnám töled,mert képes lennél azt is a nyakad köré tekerni !
Motorolaj kell az autókba is okostojás , de az az teljesen más szabvány , nem a mociba való .
Nyilván a motorba való motorolajok a legjobbak a kuplungnak, de a sima átlag motorolajokban sincs EP adalék, így azokkal se kellene, hogy gond legyen. Mint ahogy nekem sose volt gongom velük (talán az éles Simsonomnál érződött, hogy kicsit jobb a "speckó" olaj). Persze mindig lehetnek kivételek.
Adri szépen beszélj,mert csak segiteni szeretnének neked,ha nem vetted volna észre. Sok ember sok évi tapasztalata ez sokatmondó.
Te csak most csöppentél bele,többen meg mér azt sem tudják pontosan mikor kezdték,csak úgy kb.régen. az öregebbek tudják pl.,hogy becézték az MZ TS 125-öst, "CSÚZLI",szerinted miért kapta ezt a nevet ? ...nem,nem a lengővilla alakjáról ! Figyelj és tanulj !
Álló helyzetből úgy ki tudd lőni, mint egy csúzli ! Ez csak el mond valamit,nem szabad más motorral összekeverni,minden konstrukció egyedi,nem játszom el a csúzlimon, hogy a hondán ülök - ha érted ?
Hidd el a csúzlimmal is vagyok olyan gyors városba mint a hondával ! Én régi módi srác vagyok, arégi megszokott dolgok játszanak,de meghallgatom - megfontolom - elgondolkodom rajta,
de mivel Én csóró vagyok nem tehetem meg ,hogy kisérletezzek !
A kisérletezés sokk pénzt emészt fel, csak egy honda - bmw - ferrari blokkra vetítve, ezért vannak a tanult mérnökök csapata !
A gyári állapotott - értékeket, beállitani és,ha ez sikerült ,már jobb mint egy prüszkölő - köhögő csörgö - zörgö "valami". ÉRTI ?
Viszont öcsém múltkor megállt a kamionparkolónál, egyből jött oda a török, hogy nem adja-e el az MZ-t