Helo! Újak a lamellák mert az eredeti baklitok elég kopottak voltak és jóállapotú nekem csak nagyonrégi parafa volt ami fogta magát és széttört de nemcsoda már..... aztán vettem újakat nem gagyit remélhetőleg 6db/4ezer hát majd kiderül milesz mostmár a perselyre várok.
Az első telóból kifeküdt a szimmering nem tudom megitélni még hogy ezen kívül milyen állapotú, a két hátsó szintén olajos kívülről. A vázon rajta van az összes relé fesszebályzó minden bisz-basz, sárvédő, ülés, megvannak a lámpái, kilóméteróra, ford.szám mérő. A tankot tegnap nekiadtam a cimbimnek, a két oldaldoboz rajta van.
A vázhoz van egy törzskönyv tehát felhasználható utcára is.
Ha igy érdekel akkor mondj egy árat mennyit ér meg neked.
Tisztelt fórumozók!
Esetleg valakit nem érdekel egy régi megkímélt mz es 250-es? Mezőtúron tekinthető meg, 1970-es, van forgalmija rendszáma jó gumikkal szerelve irányára 59.000 ft Érdeklődjete!szabata@freemail.hu
Hali.
Ne értsd félre nem megbántani akarlak, de kapott már tanácsot amiből gazdálkodhat bőven ha hozzászólsz csak teleír utána 2-3 oldalt a semmiről ami már nagyon unalmas a régi fórumozók számára.
A múltkor álmomba beszéltem és fújtam kívülről a etz125 szerkezetét és javítását.
Szia nem lehet hogy megégeted a kuplongodadt akkor szokót ilyet csinálni , állatába az ilyen erdőjáró motorokkal az szokót lenni elakadtál és erőlteted nagy fordulaton főleg így hogy 125 ös nincs átételezve az gyönge terepre muszáj a kuplungal játszani cserélj mindent benne lamellát is mert fölkeményedtek üvegesedtek és sima hajtomü olajat 80/90W api GL4 vagy GL3 az kell neked valami olcsóbbat mol vagy valami hasonló azzal jónak kell lenini maximum első indulásnál nehezeben veszi be de utána jó lesz én télire szoktam 10w40 motorolajat rakni bele mert azzal könnyebb a váltás de azzal is jónak kellene lennie nem volna szabad csúsznia ha a többi része jó az én motoromba 96000 km van és ez nekem bevált remélem tudtam segíteni ne hagy magad rádumálni drága hiper-szuper olajokra azt hagyd meg a japán olasz csodákba abba én is azt raktam de ebbe a régi hagyományos olaj kell hisz a motor is vagy 25- 30 éves.
Jó estét MZ-sek!
Vettem ma egy ETZ 250-est donornak, már szét is szedtem. Nekem ami kelett a blokk a két kerék fékekkel. A többit "naon ócsó pézé elannám" ha valakinek felkeltette az érdeklődését keressen itt vagy harminc hétnegyvenkettő nullaöthetvenkilenc
Nemfogok bele drága olajat venni,elmegyek a kútra és nézek sima hajtómű vagy váltóolajat,de mint írták amit én öntöttem bele 10W40es sima motorolajnak is jónak kéne lennie.
Nah akkor majd írok milesz bár ilyen trágya időben nemtudom mikor tudom meghajtani,drága olajat meg biztos nemfogok venni bele A teszt 1-5.ha sikerül 8ezer a végén egy erős motorfékkel ha nemcsúszik meg nyertem
épitenék pályára egy etz-ét és kérdeném van-e vmi leírás ami alapján kell megépíteni hogy gépátvételen ne legyen gondom?
kösz
Érdekelne egy 125 Etz hez hátsó kapaszkodó!
Akinek van eladó az írhat ide vagy az emailcímemre: lauimi@citromail.hu
AZ ÉN MOTOROMBAN 10W-40-es motorolaj van és MZ kupázok vele meg járunk pályára motorozni és semmi baja a kuplungomnak!
Persze hogy GL4-es hajtómű olaj kell bele ..... abba aminek szinkron gyűrűje van
A vázhoz van egy törzskönyv tehát felhasználható utcára is.
Ha igy érdekel akkor mondj egy árat mennyit ér meg neked.
Esetleg valakit nem érdekel egy régi megkímélt mz es 250-es? Mezőtúron tekinthető meg, 1970-es, van forgalmija rendszáma jó gumikkal szerelve irányára 59.000 ft Érdeklődjete!szabata@freemail.hu
Ne értsd félre nem megbántani akarlak, de kapott már tanácsot amiből gazdálkodhat bőven ha hozzászólsz csak teleír utána 2-3 oldalt a semmiről ami már nagyon unalmas a régi fórumozók számára.
A múltkor álmomba beszéltem és fújtam kívülről a etz125 szerkezetét és javítását.
Szerintem az pont kell neki is.
Este van már, ugye?
Vettem ma egy ETZ 250-est donornak, már szét is szedtem. Nekem ami kelett a blokk a két kerék fékekkel. A többit "naon ócsó pézé elannám" ha valakinek felkeltette az érdeklődését keressen itt vagy harminc hétnegyvenkettő nullaöthetvenkilenc