Nem véletlenül írta, hogy MOTOROLAJ!
A lényeg, hogy motorba való motorolaj, mert ami csak simán autóba való motorolaj, az tele van adalékolva és nem nedves kuplunghoz való, hanem szárazhoz.
Itt nem arról van szó, hogy 10w40-est vagy 10w50-est tegyél bele, hanem arról, hogy kifejezetten motorba való motorolajat töltsél bele, mert a sima autóba való motorolajjal nem lesz jó a kuplung.
Nemunalmas kicsit ez a 4TMOTOROLAJ? Mért létezik 10W40 fékolaj is vagy mi? Nah haggyuk az egészet szarok én rá ki mit gondol majd megoldom magamnak ha nemsikerül akkor ígyjártam.
hy!
Én csak egy olajat ajánlottam neki... Tapasztalatból... És engem nem a gyári viszkozitási értékek izgatnak, hanem inkább az, hogy másoknak mi a tapasztalatuk vele.. A linken azaz a wikikönyven is Mz-sek tapasztalataik olvasthatóak, na én megfogadtam és nekem tökéletes, sőtt sokkal jobb lett a motor tőle... Am már régebben én is írtam , azt hogy már kicsit unom az állandó etz vel bajlódását Fl4tl4nd3ernek... Enynit erről.. :-D Én nem vagyok semmien feszültségszításnak a híve, ez a fórum a barátias beszélgetésekre és a tapasztalatok és tanácsok megosztására vannak. :-D
De hát mindenki láthatja , hogy nem érted meg
Kétszer írtam , hogy 4T MOTOR OLAJ ! Azért olyan , mert amire rá van írva , hogy 4T , az mororkerékpárba való olaj !
De neked ezt elmagyarázni lehetetlen , inkább hablatyoltok a viszkozitásról értelmetlenül .
Látod ez az "épített ETZ" is tök jópélda milyen is vagy valójában !
Azonnal határozott véleményed van , ráadásul el is hiszed , az más kérdés , hogy fingod sincs hozzá ......
Ez az "épített ETZ" a világhíres RZ250-es (természetesen MZ) , ami gyorsabb volt a Yamaháknál is anno .....
Na pihenj le , ez csúnya volt .....
Azért az "elavult konstrukció" elkaviál immár 30 éve , a törökök ugye szinte változatlan formában nyomják.
Én inkább azt mondanám rá, hogy nagyon egyszerű, és ettől hatékony.
Áh ezmiatt biztos nemfogok "suliba" járni,én nemakarok szerelni motorozni akarok ha nemkéne még csavarhúzóval se mennék a közelébe és az a baj ha normálisan akarok érteni hozzájuk akkor kb egyenként kell tanulnom minden motort mert az összes más pl hiába fújnám az mz-t aztán lesz egy hondám és semmit nemér amit tudok kb.
Ha úgy írnak megértem elsőre is. Amugy attólmég hogy ilyet építettek belőle hátés?mikor kijött az etz már akkor egy elavult konstrukció volt az egész úgy ahogy van összevetve más motorral de mindegy mindenki aztgondol róla amit akar.
A Németek 6x nyerték meg a 6 napost enduró VB-t a megbízhatatlannal.De ha segítség kell a szereléshez,ajánlani tudom a MAMI szakiskolát,ott minden segítséget megkapsz,hogy egy megbízható motort tudjál építen magadnak.
Az csak ajánlás volt , a lényeget legalább kétszer leírtam ...
Ha nem tudsz valamit akkor arra mit írjunk ? Hát azt , hogy nem úgy van ! Az már komoly kisebbségi komplexusra utal ha ebből te úgy érzed , hogy egyből lebénáztak Akkor még nem ösmertelek .......
Flatland BMX , jó példa ! Van bringás ismerőseim között egy Koca becenevű srác , ha annak mondjuk elmondom ezt az olajos dolgot , elsőre megérti , pedig ő is Flatlendes ...... csak ő világbajnok
Még , hogy szar az MZ ? Nézd már mit építettek ETZ-ből :
Ha esetleg nemjöttél rá a nevemből évekig bmx-eztem,és nem nem a sarokba van hanem a garázsba és alig használom de többe van az bicikli mint 4etz együtt
Miután hetente meghal rajta valami biztos is hogy nemfogom dicsérni.... amikor jó akkor nemmondom rá hogy szar mert elég jól megyeget azért de így.....Nah mindegy majd lesz valahogy.Írtad hogy 10W30-as olaj kell bele,nekem 10W40van itthon egy rakttal az jó ugyanúgy vagy ettől már csúszhat?
Na várjál ! Úgy hetente egyszer benéztem ide és jó ideje azt látom , hogy mindig van valami kín a géppel . Ez még rendben is lenne , viszont folyton azt olvasni , hogy az MZ szar ....
Na ettől eleve kiborulok ha valamit túlzottan szidnak , vagy ha istenítenek . Minden gépnek vannak gyengéi és jó tulajdonságai , aki szereti és ért hozzá az tudja ezeket kezelni , és ezek a fazonok elég sokan vannak . Szóval kis önkritika is kellene .
Az tény , hogy nem túl finomkodó a stílusom , de ha vannak előzmények amitől fogy a türelem még inkább nyersen fogalmazok .
De az elvárható normákat akkor is betartom , kezdésnél egész biztosan ......
Amúgy sincs idő finomkodásra , a lényeget kell érteni , vagy nem , te dolgod . Én is próbáltam segíteni , hát nem megy ....
Hiddel szopok énis eleget a cégnél mikor gyakorlaton vagyok....... De nekem ez az egész szerelősdit nem az "élvezet" miatt csinálom inkább hozzá se kéne nyúlni azlenne a legjobb de ezeken a német csodákon mindig van valami mégha csak egy csavart kell meghúzni de akkoris.Én csakis szükségből(mostmár nyűgből) csinálom.
Helló !
Egyetértek , jó volt az a hsz , főleg az tetszett mikor írta , hogy a fater eltörte volna a kezét ha ezt műveli a TS125-el
Mikor tanuló voltam és kiküldtek céghez , az ilyen srácok nem bírták egy hétnél tovább azt a légkört ilyen hozzáállással ....
Ott aztán figyelni kellett , meg észnél lenni , a melósok meg ha kicsit is unatkoztak , volt hepaj ......
A mostani fiatalokat tanulni nem tanítják meg , ami a legfontosabb lenne .
A lényeg, hogy motorba való motorolaj, mert ami csak simán autóba való motorolaj, az tele van adalékolva és nem nedves kuplunghoz való, hanem szárazhoz.
Itt nem arról van szó, hogy 10w40-est vagy 10w50-est tegyél bele, hanem arról, hogy kifejezetten motorba való motorolajat töltsél bele, mert a sima autóba való motorolajjal nem lesz jó a kuplung.