de azt nem hiszem el, hogy elsőre minden segítség nélkül mert tutira nem lehet legfeljebb működőképesre és akkor még nem voltak így elkopva mint most azt se felejtsd el mert egy jót könnyű összerakni de aminek kivan keze lába azt már
Igy a szezon végére kialakult, hogy gyenge vagyok a mezőnybe, ezért már az utolsó két versenyt nem erőltettem. Nem adtam fel csak helyette titokban eljárok edzeni aztán majd jövőre lesz nagy durranás . Komolyra fordítva a szót tényleg ugy gondolom hogy egyenlőre inkább a nevezési dijat felhasználom pályázásra van itt egy cimborám Szolnokon ő is most kezdi az ipart és igy ketten negyon jól elvagyunk.
Viszont erről jut eszembe ha Balassagyarmati verseny után van még jó idő egy MZ-zést valamelyi pályán még összehozhatnánk.
ha csak picit laza akkor ragaszd be, de ha jobban mozog keressél másikat ,.van belőlük használt de jó bőven.ha meg hétvégére kell gyorsan, esztergáltsd fel nagyobbra és tenni kell bele egy fémperselyt,csak pontos legyen az esztergálás
Jó estét a RENDES FÓRUMOZÓKNAK!
Végre elérkezett a pillanat amikor szinte mindenki itt van-volt.
Az MZ-vel motorkáló urakat kérdezném:
Hátsó fékdob létezhet még valahol olyan amiből nem esik ki a csapágy? Nekem van itthon 3 db hátsó kerekem de mind szar, azt nem gondolnám hogy ti ujjat vettetek. Mit csináljak beragasszam, vagy felhegesszem a dobot alumániummal aztán esztergáljam ki.
Valaki valami ötlet?
Jóh mindegy ezvan remélem mostmár sikerül.Többet nemnagyon fogok motor miatt kérdezni mert mostanra 200x-osan beleuntam az egészbe és nem is érdekel.Ha nemlesz jó akkor jön az Egy Mz Halálá nevű videó
Nekem így sokkal jobb volt. Flatlander kicsit letompította a fórumot, munka után holtfáradtan nem kellett oldalakat olvasnom, mert az ő írásait alapból átugrottam.
Mikor mi voltunk se nem volt meleg a pálya előző alkalommal rendesen megpirult a gumi amolyan nagymotorosan most meg nem meg keményebbre is kellett fújni jövőre remélem sikerül összehozni egy olyat amikor ott tud lenni mindenki bár itt mindig azt néztük mikor lehet menni mert sok csocsesz volt minden perc elpazaroltnak tűnt
Aztán, ha van egy kis mázlim, talán 2 hét múlva be tudom fejezni a gépet, ill. remélhetőleg lesz még utána 1-2x jó idő, hogy ki tudjam próbálni (legnagyobb esélye Kecsónak van, de Kakucs, vagy Ering sincs kizárva). Ha nincs mázlim, akkor feleslegesen rakom össze, mert télen mindenképp szét kell szedni megint főtengő felújítás miatt + fúrás :S
"Hiddel ha tehetném nem is ezt a német csodát hajtanám......"
Na látod, minden bizonnyal ez a legfőbb különbség közted, és a többi, nyugodt fórumozást kívánó kolléga között .
Asszem tényleg itt az ideje az érzékeny búcsúnak
17 évesen itt szerintem egyikünk sem írt azzal tele egy fórumot, hogy most meghúztam egy csavart stb... senki nem látja innen hogy mi hogy van kopva abban a motorban és olyan fiatalon nem lehet jól összerakni egy motort segítség nélkül mert nem látod hogy hol keresd a hibát de ezt számítógépen keresztül nem is lehet mint írtam már neked a te problémádra van egy topik, msn stb az elején mindenki ellátott jó tanácsokkal senkiét nem fogadtad meg várjál még 1-2 évet nőjél fel tanuld meg értelmezni amit írnak,mondanak mert az idősebbek sokkal tapasztaltabbak mint te és valószínű nem a károdat akarják vidd el egy szakihoz aki segít megcsinálni és lessed mit hogyan.
Szerintem meg igaza van. A gyári előírt olaj viszkozitása 90.A 10W40-es motorolajnak 95 szóval kicsit sűrűbb de jó olaj miatt nemcsúszhat a biztos.Lamellákat arra értem hogy a fémlamellákon vannak kis "recék" és nekem azokvoltak simára elkopva.Amugy azért birom én tudom hogy nemértek a motorokhoz de próbálok mégha nagy nehézségek árán is összehozni valamit,de ahogy látom a fórumon vannak olyan okosok is akik azthiszik ők mindenhez értenek és tökéletesen tudják mi hogy mi.Azért kiváncsilennék 17évesen hányan vannak akik kívülről fujnak mindent és mindent tökéletesen tudnak mit hogy.És nem nemviszem szerelőhöz ÉNAKAROM megcsinálni mert egy ilyen egyszerű vasdarab azértsefog kifogni rajtam.Jóh igaz sokat írtam de általában kérdeztem 1-2 kis apróságot hogy hátha valaki segít és gyorsan leírja mit is kéne és nekelljen nekem gondolkoznom rajta vagy egy órát hogy akkor most ez hogyis.... hiába olvasom a szerelési könyvet abba is vannak hiányosságok amit mégis honnan kéne tudnom? De nemérdekel olvastam róla eleget mit hogy ha sikerül sikerül ha nem,full balfasz meg csaknemvagyok hozzá ha sikerült összeraknom és egyedül csak a kuplunggal van gond.
Viszont erről jut eszembe ha Balassagyarmati verseny után van még jó idő egy MZ-zést valamelyi pályán még összehozhatnánk.
Végre elérkezett a pillanat amikor szinte mindenki itt van-volt.
Az MZ-vel motorkáló urakat kérdezném:
Hátsó fékdob létezhet még valahol olyan amiből nem esik ki a csapágy? Nekem van itthon 3 db hátsó kerekem de mind szar, azt nem gondolnám hogy ti ujjat vettetek. Mit csináljak beragasszam, vagy felhegesszem a dobot alumániummal aztán esztergáljam ki.
Valaki valami ötlet?
Igen, vidd légyszi, vasárnap megyek (nézőnek ).
Aztán, ha van egy kis mázlim, talán 2 hét múlva be tudom fejezni a gépet, ill. remélhetőleg lesz még utána 1-2x jó idő, hogy ki tudjam próbálni (legnagyobb esélye Kecsónak van, de Kakucs, vagy Ering sincs kizárva). Ha nincs mázlim, akkor feleslegesen rakom össze, mert télen mindenképp szét kell szedni megint főtengő felújítás miatt + fúrás :S
kezdj el gondolkozni...szét nem kéne csapni
mindennek van oka
na jó,hülyeségekből elég,te meg be vagy lőve.írkálsz ide...nyugodj meg és úgy fuss neki
tapasztalat
Na látod, minden bizonnyal ez a legfőbb különbség közted, és a többi, nyugodt fórumozást kívánó kolléga között .
Asszem tényleg itt az ideje az érzékeny búcsúnak