Eladó hiányos ETZ 250 egyben és alkatrész ként is. Telefonon hívj vagy érdeklődj e-mailben és elküldöm az alkatrészek árait.
Tel.: 06/20-5967604
E-mail: bukovenszki.adam@freemail.hu
golyo15@citromail.hu
Szerintem a jeleket utólag is simán fényesre lehet csiszolni mivel vagy fél centit kiállnak a síkból óvatosan először valamivel lekaparni a festéket(én szikével) aztán valami durvább csiszoló végén 800as és tökéletes szép lesz
A régi hagyományos GILLETTE pengére gondoltam,
az a téglalap alakú és a két szembe lévő oldala éles.
Nagyapátok neszeszerébe még találhattok,de még lehet
kapni néhol,nekem nagy használatott tett-tesz-tenni fog.
Nehogy elvágjátok a kis kacsotokat !
CSAK FELNŐT JELENLÉBE HASZNÁLJÁTOK !.............
Hello mindenkinek !
Használjatok DUPLI COLOR RALLY SPRAY-t benzinálló,
egyszerű-ocsó-takar-tartós-könnyü vele dooooooogozni !
Csak több rétegben érdemes használni,
tecnológia:ködöl-keveset rápakol-lakkba tesz -
500 ml-es 1100-1300 ft.,a 750-800 ml-es 1500-1700 ft.
ebböl a mennyiségböl tuti kijön és marad is !
A jeleknél meg pengét használj,lapjával párhuzamosan, min.
festéket ill.anyagot szedd le csak és a helyén fényes felület !
Ne kenjétek magatokat össze ........Na pá
Dekniket inkább fényesre szerintem.Valami benzinálló sprével mert kitudja ha rámegy véletlen csúnya lesz,esetleg a végén lakk rá amit nem mar a benzin..... Kezelőszervekhez jó a sima matt fekete csillogó oda szerintem nemszép,de használattól sajna hamar lefog kopni nemtudom milenne tartós megoldás oda........ Amugy mz jelet én kicsiszoltam fémszínűre dekniknél is meg első féknyergen is.
Tényleg télen én is leakarom a kopottas kezelőszervezek, első telószárakat, blokkon a dekniket meg az első sárvédőt festeni feketére. Csak nemtudom, hogy mien festék lenne jó a dekniknek, kezelőszerveknek... Mert sárvédőt azt fényezni kellene szép fényesfeketére, de a többinek nem muszály úgy csillogni... A gyári festés, nem i9s matt de nem is fényes fekete a dekniken...
Jaj....... hülyeséget momdok,
Csak 4 visszajelző van az órákba,
töltés-üres-index-fényszoró
keverem a szezont a f@szommal
Az régi MZ-em még Én csináltam meg az órákat,
hogy hat visszajelző legyen,nem "kokány tuning"
szépen igényesen-észrevétlenül,de nehogy lenyúljátok
az ötletem mert Ti csak szétcseszitek az órákat.
Tök jó,hogy az órákon mindent látsz,job-ball idex-üres-
-töltés-fék-fény,nem volt egyszerű,de a jó ötlet......
és jó lett a végeredmény............
Ne aggodj Kisbarátom,majd meg lesz a megoldás !
Még néhény km,még néhány év,aztán röhögni fogsz,
majd meglátod.......................
Ha isten is úgy akarja, megkeresnélek Nógrádon-ba-tól-től,
de nem holnap reggel lesz az.......
Ne rángasd a gáz kart,nem versenymotor !
Persze vennie kéne a lapott,de ne várd el töle,
sokkal dinamikusabb az utcai használatban,
ha finoman kezeled,gondold csak végig honnan
kapja az olajzást ?
Egyszer adsz neki olajzást máskor meg elveszed...
A nagy megszakitó hézag nem gyári érték !
A gyári érték azért kell a megszakitónél,
hogy meglegyen a nyitási és a zárási szög,
érthetöen egy 360°-ot figyelembe véve,
elég ideje legyen a trafónak a legnagyobb
indukciót leadni a gyújtó kábelon keresztűl
a.................minek ? a gyújtó gyertyának !
....ügyes fiúk !.........
ezáltal a megszakitó-kondenzátor-trafó-
gyújtó kábel-és a gyertya hosszú élető lesz...
...ja és nem utolsó sorban megbizható....
Tel.: 06/20-5967604
E-mail: bukovenszki.adam@freemail.hu
golyo15@citromail.hu
az a téglalap alakú és a két szembe lévő oldala éles.
Nagyapátok neszeszerébe még találhattok,de még lehet
kapni néhol,nekem nagy használatott tett-tesz-tenni fog.
Nehogy elvágjátok a kis kacsotokat !
CSAK FELNŐT JELENLÉBE HASZNÁLJÁTOK !.............
Használjatok DUPLI COLOR RALLY SPRAY-t benzinálló,
egyszerű-ocsó-takar-tartós-könnyü vele dooooooogozni !
Csak több rétegben érdemes használni,
tecnológia:ködöl-keveset rápakol-lakkba tesz -
500 ml-es 1100-1300 ft.,a 750-800 ml-es 1500-1700 ft.
ebböl a mennyiségböl tuti kijön és marad is !
A jeleknél meg pengét használj,lapjával párhuzamosan, min.
festéket ill.anyagot szedd le csak és a helyén fényes felület !
Ne kenjétek magatokat össze ........Na pá
Csak 4 visszajelző van az órákba,
töltés-üres-index-fényszoró
keverem a szezont a f@szommal
Az régi MZ-em még Én csináltam meg az órákat,
hogy hat visszajelző legyen,nem "kokány tuning"
szépen igényesen-észrevétlenül,de nehogy lenyúljátok
az ötletem mert Ti csak szétcseszitek az órákat.
Tök jó,hogy az órákon mindent látsz,job-ball idex-üres-
-töltés-fék-fény,nem volt egyszerű,de a jó ötlet......
és jó lett a végeredmény............
Még néhény km,még néhány év,aztán röhögni fogsz,
majd meglátod.......................
Ha isten is úgy akarja, megkeresnélek Nógrádon-ba-tól-től,
de nem holnap reggel lesz az.......
a "DUPLI COLOR" pl.ilyen spray.
Na pá................
Ne rángasd a gáz kart,nem versenymotor !
Persze vennie kéne a lapott,de ne várd el töle,
sokkal dinamikusabb az utcai használatban,
ha finoman kezeled,gondold csak végig honnan
kapja az olajzást ?
Egyszer adsz neki olajzást máskor meg elveszed...
A gyári érték azért kell a megszakitónél,
hogy meglegyen a nyitási és a zárási szög,
érthetöen egy 360°-ot figyelembe véve,
elég ideje legyen a trafónak a legnagyobb
indukciót leadni a gyújtó kábelon keresztűl
a.................minek ? a gyújtó gyertyának !
....ügyes fiúk !.........
ezáltal a megszakitó-kondenzátor-trafó-
gyújtó kábel-és a gyertya hosszú élető lesz...
...ja és nem utolsó sorban megbizható....
Hello mindenkinek !
Nem igy van ?
piros = féklámpa ,
sárga = üres 0. fokozat
zöld = index
piros = töltés,
kék = fényszoró
Hmmmm ?