Utcára jó a TRANZISZTOROS (a tirisztoros nincs gyárilag rá)
Ritkán van vele gond, de ha megszakítós a gyújtás én át nem szerelném, mert nem érezhető előny. Rendes megszakítót évente egyszer beállítod és más baj azzal sincs.
Általában a HALL jeladó szegecselése szokott érintkezési hibás lenni. De most van nálam 3db elektronika javításra, igaz ebből 2 db a kisipar remeke(különböző gyártóktól), a gyárinak meg nem találom a baját, azon kívül hogy valaki megpróbálta bádogos pákával javítani.
Igen, határozottan lehet a puha telótól, a lógó főtengely csapágytól, meg a lötyögő villaszártól.
Valószínűleg nem jól nézted, mert valamennyire mindegyik lötyög, csak amelyik kevésbé az már jó.
A berugókar racsnija van csak ott.
Soha nem foglalkoztam a fordulatszám mérővel, de ha jól rémlik erről a fogaskerékről szedi a fordulatszám kihajtás is a forgást. Na az a berugó fogaskerék egyrészt el szokott kopni, másrészt ha a rugó eltörik vagy gyenge akkor is könnyű lefogni és akkor rencseg össze vissza menetközben. Így hirtelen erre tudok gondolni.
Nekem is csinálta egy időben, de amint raktam bele olajat egyből megjavult
Na jobb az etz-m mint volt, már nemcsinja a falslevegőre utaló jelenségeket, megnéztem a tömítéseket a szívócsonknál és karbit pucoltam... De a karbim az egy Tajvani retek, szóval keresék gyári etz 150 re való bvf 24n es karbit...
Igen jogsi nélkül találkoztam is ma rendőrbáékkal Hát megvan már egy ideje de nem vezetéssel telt az idő Gépkönyv 80W-s olajat ír de simán jó aCastrol EP 80 vagy EP 90 de akár a teszkós gagyi félszintetikus is fullszintetikus nem a legjobb.Nekem 15w40-es motorolaj van benne szerintem jó hidegen se ragad a kuplung vagy bármi.......
Értem.Hát elvileg 5ezren adja le a max teljesítményét is kb........... Még szoknom kell a motort kicsit meg perpil csak első fékem van holnap jön a fékbetét hátra.....Szép 180at fordultam ma a sárba úgy kicsúszott egy erősebb fékezés miatt......
én is csak erdőben használom a 250es mz ts emet és nekem is csuszkált az eleje amikor meglett....de miheylt bátrabba lettem már a 125 ös yamaha dt-t is otthagyom nagyhomokban annyi a lényeg hogy PÖRGETNI kell nem kell nagyon olyan 5000ren( elvileg még 5000ren eszik a legkevesebet mert hogy ott könyen pörög...
És mégegy,ha az elsőteló lekoccan azon segít ha keményítek a rugón? Mert volt egy két nagyobb huppanó nem is mentem gyorsan kb 10el és ott lekoccant.......
Lenne egy kérdésem inkább azokhoz akik erődbe stb is mennek a motorral.Ha kicsit vár van az mz hibája hogy nagyon csúszik az eleje?Gumim jó és elég nagy (3,25) de nagyon könnyen megcszúszik és általába viszi magával az egész motort.......
Sziasztok!nekem van egy mz ts 250/1esem.olyan baja volt eddig hogy 3000alatt lefulladt meg alapjáratot sem lehetett levenni és felbögött mihelyt behuztam a kuplungot.Nah ezt megtudtam oldani ugy hogy egy másik karbit szereztem bele.Igy betudtam löni alapjáratot nem fulladt le nem bögött fel...ezzel csak annyi volta baja hogy ha nagyon kövérgázt huztam picit fulladt.Aztán aztörtént h mentem erdöbe egyszercsak elkezdett rángatni és leált.Most az van vele h beindul és a gázadásra lefullad.Mi lehet a baj?
sziasztok most értünk haza kakucsról jó volt a nap csak olyan hamar elmegy!köszi a biztatást szurkolást luki misi beni és a többiek!elvileg semmi keresnivalónk nem lenne az ot specben egy széria mz-vel a gyakorlat viszont mást mutat,jó benne lenni egy ilyen motoros társaságban ha meg még eredmény is van az király szóval ha már elkezdtük végigcsináljuk!grabó a fáradtsága ellenére jól ment lehet máskor is kell egy fiatal a háta mögé benike vajon megussza az esküvőt /szárazon/?sziasztok öregdio
Ritkán van vele gond, de ha megszakítós a gyújtás én át nem szerelném, mert nem érezhető előny. Rendes megszakítót évente egyszer beállítod és más baj azzal sincs.
Általában a HALL jeladó szegecselése szokott érintkezési hibás lenni. De most van nálam 3db elektronika javításra, igaz ebből 2 db a kisipar remeke(különböző gyártóktól), a gyárinak meg nem találom a baját, azon kívül hogy valaki megpróbálta bádogos pákával javítani.