Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is azvan hogy megse mozdul......csak nekem nemtudom mitkéne cserélni........végén már komplett gyújtáscsere lesz......
Értem Én mit mondasz,mér 13 éve lezongoráztam amibe
Te meg csak most csöppensz bele, meg arrol nem is
beszélve ami még elötted van...
..de nem szapullak,ha netán azt éreznéd ,van neked elég bajod.
Én is fényeztem a vázat jó párszor,csak nekem mindig arra
kellet ügyelnem,hgogy ne verjem le a festéket ,ha rakom be a blokkot,vagy épp veszem ki,de minimálisan mindig sérül.
Havernak olyan volt simson s50 en h meg sem mozdult a megszakító... Végül gyújtótekercs meg egy főtengely éka gyújtáshoz oldotta meg az egész gondot..
Nem mivel nálam már ott a baj hogy szemmel láthatóan ha beállítom a megszakítóhézagot nemér hozzá a bütyök a megszakítóhoz........ Amugy a fesszab. rendben van tölt is rendesen azthiszem max fordulaton 13,55volt elektronikának semmi baja teljesen tökéletes
És olyan baj nemlehet hogy feszültségszabályozó vagy iylesmi?
Hát nemsok megcsináltattam a csavart is semmi nemváltozott,megcsináltattam a láncvédőt azselett jó.Szóval rendeltem eredeti láncvédőt és ehez a blokkhoz tartozó bütyköt is hátha végre...... Énsem szidnám és pont énvagyok az aki nemcsak simán megcsinálta a blokkot ami rosszvolt hanem egyúttal szétkaptam az egészet rozsdák lecsiszolása festés stb rendesen összeszedtem legalább egy kicsit meghálálhatná a törődést.....nah majd péntek elválik márcsak a gyújtás a lényeg.Holnap jön a biztitartó,bowdenek,hátsó fékpofák azokat cserélem,szóval még azsincs hogy csak összetákolom az egészet mert marhasokminden cseréltem olyat is ami telejsen jóvolt de megelőzés képp kicseréltem aztis.
Ezért is írtam nemtudom minek fikáz itt lehet közbe ő is pont ugyanebben a helyzetben van...... Ha annyira szarlenne a műhelyem akkor nemtudtam volna darabokraszedni az egészet és össze is rakni meg minden.Utálom ezt a gépet de ha elkéne adni valamiért sajnálnám lehet csak a sok szerelés miatt szoktam meg vagy nemtudom..... igazán jólehetne már a vázon stb annyit dolgoztam már hogy vagy 10évig nemkell félni a rozsda miatt sem és a váz így ahogyvan simán átmenne a műszakin is márcsak ezt a blokkot kéne megoldani de majd pénteken elválik
Szia Kisbarátom !
Hello mindenkinek !
Na mi a nagy harci helyzet ?
Ne szidd a gépet nem ezt érdemli,a géped is azt hitte ,
hogy most lesz egy megbecsült gazdija.És most mi van...?
Én is szidtam mint a bokrót ,sőt kijelentettem neki hogy ...
.....ÚTÁLLAK.....de elnevettem,vettem egy nagy levegőt és
megsimogattam,kérdeztem tőle mi a baj ,hogy tudnék
rajtad segíteni,nem fiatal 1979-es 31 éves, Én 1975-ös
vagyok 34 éves és nagyon makacs, akkor tőle mit várjak..?
...aranyhalat ?.....áááá azt nem hinném,.....érti kend ?
Az a lényeg hogy etz ből kikímélt gyáriast vegyél esetleg bontatlan blokkal, lehetőleg 30.000 km alatt.. Akkor kiváló gépezet lessz ;-)
Mit nem adnék érte ha kertesházba laknánk és lenne garázs is...
Még egy deszkából tákolt 3 négyzetméteres sufni is jó lenne... Pl. az előző motoromat itt a társasház bicajtárolójába elintézték... 7 lyukat zsúrtak a gumikba, még szerencse hogy tűvel... Amíg kertesházunk volt nem becsültem... Most ha lehetne még a motort is odaadnám érte :-D
Nah pénteken dől el minden.Vettem eredeti láncvédőt utángyártottat meg vágom ki a kukába és a bütyköt ami ehez a blokkhoz volt.Ha ígysem javul a helyzet ennyi.......
nekem is hidegen fog a kuplung de nekem biztos hogy az olajtol mert 15w40 castrolt tettem bele mert nincs menet a leeresztőben és ez 1 két honapig jolesz bele mig kimossa a blokkot aztán akkor lessz bele téve menet
csak ahoz szét kell bontani az egész blokkot.
Szia !
Hello mindenkinek !
A kuplungnak hideg motornál is ki kell emelnie !
Cserélj benne olajat,de valami folyós híg olajra,
ne "maci mézet" tegyél bele !
Meg talán állitani kéne a kuplungon is,
de olajat cserélj aztán meglátod .
Üdv...
Üdv!
Fokozódó költségeim végett képbe került hogy meg kell váljak a motoromtól, azonban nem akarnék kétkerekű nélkül maradni, ezért opcióként az MZ-re gondoltam...
Némi infó kellene róla, mégis mennyibe kerül a fenntartása (fogyasztás, különböző adónemek, alkatrész igény és ezek költségei) valamint mennyire megbizható - szeretek szerelni, de nem az út szélén váratlanul.
Továbbá milyen menettulajdonságokkal bir - gyorsulás, egykerekezési hajlam, legmagasabb utazótempó.
Valószínűleg használnám pályán is - kakucs és pannónia ring - ide mennyire elég, vagy meghaladja-e képességeit? Kakucson mondjuk nem
Lehetőségként eszembe jutott terepre alakítani, valami igényes módon.
Blokkban 250re gondoltam...
Mellesleg egy 400as Kawa ZZR-ről ülnék át

Üdv.: &rash

kivétel erősíti a szabályt
én sem vettem (vissza) sokkal többért, egy évig használtam
elkezdett óvatosan fogyni az erő (nem vészesen) mire bele lett
nézve& felújítva a blokk.... a végén meg még egy pár dolog
Helló mindenkinek! Lenne egy kérdésem etz-vel kapcsolatban. Hidegindításkor kb 2 pecnek kell eltelnie, hogy a kuplung rendesen kiemeljen. Ez arra utal hogy lessz vele valami, vagy mz "betegség"?
Előre is köszi a segítséget.
DE!
Én 50 pénzért vettem és még szar sem volt, csak lejárt a műszaki és a tulaj így járt vele dolgozni.
1 utcányira lakik tőlünk akitől vettem és még csak árulni sem árulta, mert azt sem tudta, hogy el akarja adni, amíg meg nem vettem tőle.
Hát a csavar nemsegített semmit a problémán énmeg főtengelyt biztos hogy nemfogok cserélni,ráadásul még a láncvédő se lett jó mert nemhajtja a km tengelyt
Ugyis esztergálnom kellet leszúrattam a csavarfejet is síkra hát majd kiderül
Az egy garázs ami egyben műhely is.....ezvan erre aztmondom másnak még ilyen sincs
ahoz képest hogy milyen volt jól szétcseszték...
Ahogy elnézem a képeidet és a "műhelyedet" soha nem lesz jó....
Ja és a blokknak is csak a gyújtás-főtengely része a szar ahogy elmodntad... Bambi mestert ajánlom a figyelmedbe, ő ért kb a legjobban az mz-k hez az országban.
Amúgy azt tudom neked mondani hogy rakd férre és rá se nézz 2 hétig, nyugodj le és mondogasd hogy jó lessz az MZ! utána nyugodtfejjel leűlsz és meglátod tuti lessz :-D De az hogy mindenhova kiírva h nem nevezném motornak, meg hogy sose lessz jó, ez egy rakás szar... stb... ez nem helyes :-D Gondolom mennyit szophattál vele, de gondolj bele, nem az egész motor szar, csakis a blokk!
Csavarboltban kb 30 ft lessz :-D Reméljük végre jó lessz a kecske