Figyejjé má!
te nem utálod az MZ-t?
Mer én qrvára! csak jól esik vele motrozni
& érdekes 3 éve össze lett rakva rendesen& láss csodát
kutya baja. Pedig ha megy hajtva van rendesen
csak a gumi, benya meg a 2T olaj ne fogyna annyira
no meg a ruházat
de amúgy egy nagy szar nem? szombaton szerintem
próbálj meg lebeszélni minden kupást
lenne inkább valami nyócvanas, vagy 1.25ös japó, olasz kupa
Nem? .................
hát N E M
Ja, ha hazaérek Bécsből. Pénteken kell kimennünk, munkaügyben . Vazze, lőttek a pénteki edzésnek+hullafáradt leszek. 1200 km aznapra, aztán meg kelhetek ződhajnalban, hogy odaérjek a gépátvételre, az is 250 km . Aztán aznap este legénybúcsú itthon . Mit mondjak, vicces lesz a vasárnapom !
Egyet értek teljes mértékel!Ez így van!A német gépek olyanok,hogy van amihez szinte soha nem kell nyúlni,de van amit ha teljesen kicserélsz akkor is szar!Én is honda fan vok!Kocsiba is és motorba is!Volt egy civicem pl-ul soha nm kelet szerelni!1.5-ös motor 101 le és 2000-es golf meg a viszapilantóba távolodott!Csak hát a munkanélküliség felénk elég nagy és én is bele estem ebbe a cipőbe!Autó elpaszol,majd a müszakis moci is!Most már csak beszámolt,üzletelt két motorom van!Egy robogó és egy enduró!De sajnos egyre közeledik a nap hogy valamelyiktől még meg kell válnom és sajnos a honda lesz,mert azzal csak hegyre mehetek! Útálom ÓZDot!Munka nincs,motoros élet alig van és ráadásul van egy vagon olyan cigány akik fényes napal elvágják az ember torkát 1 szál cigiért!
Nekem sincs bajom az mzvel se a simsonnal.De ez megint olyan dolog van akinek soha még hozzányúlni se kell csak benzin van aki meg éjjel nappal szereli pl haveromék egyiknek tökéletes a simo néha napján 1-2 dolog állítás másiknak meg teljesen felújított szinte minden új és mindig valami meghal.Hát ezekután énis soha többet német csodát akármilyen jó ugyis teljesen honda fan vagyok csakis azt.
Hát ja!Nekem amugy üzletbe van az mtx!125-ös 94-es!Külsőleg leharcolt,de motorikusan! Meguntam azt hogy mig a haverok motoroznak,addig én szerelem az mz-t!Soha többet mz,se simson!Csak japó motor,esetleg olasz!
Viszont egy dolog:van egy varázsa az mz-nek!Ha látok egyet nem a szerelés jutt eszembe!Valami élményt hagyott benem És még mindig megdobantja a szívem,de akkor se kéne valahogy mégse többet!Egyetlen dolgot sajnálok csak:a vací új eredeti blokközepet ami volt hozzá!
Haveromnak is mtx volt neki csak fúrni kellet egyedül......Amennyibe van ez a motor már egy 80ast vehettem volna........ Nah mindegy ezvan majd télen veszek egy 250es crm-et és bekaphatja az etz.
Hehe!Én mtx-re cseréltem az mz-t!Szinte minden drágább hozzá,de szinte semmi se kell neki! Láncszetet vetem rá és azóta semit se kellet rá költeni!Csak tankolni!
Eladó megmaradt mz alkatrészeim!Érdeklődni:cziprusz@freemail.hu
Jólment rá a bütyök pontosan ahogy kell nem ferde.Megszakítót meg cseréltem és nem utángyártott szarra hanem rendes eredetire,igaz van vagy 10éves de még soha nemvolt használva dobozos volt.
Ha ferdén ment rá a bütyök, akkor lehet ilyen.
Illetve én jártam úgy hogy a vadi új tajvani megszakítón olyan rövid a pöcök hogy nem éri el az excenterbütyköt.
Az hogyjön ide? Szemmel látom hogy még a közelében sincs annak hogy nyílna az érintkező...... de amugy rendbenvan az akksi ha akarom beis indul a motor de akkor vagy fél centi a megszakítóhézag és az előgyújtás leglent van.
Esetleg az nemlehet hogy szétvolt szedve már a főtengely és rosszul lett összepréselve?Bár akkor nemtudom előző tulajnál hogy üzemelt ez a blokk mert elmondása szerint semmi átalakítás nemvolt a gyújtáson...... A megszakítóbütyöknek mekkora az átmérője a legszélesebb ponton?
Látom próbáltok segíteni amit köszönök de nemtudok mitcsinálni.Főtengelyben a menet jó,forgórész jó semmi nincs elkopva minden passzol rendesen.Generátor rendesen fölfekszik ahogy kell.Hézagot beállítom pontosan 0,3mm-re.Dugót beállítom 2,5mmre holtpont elé és akárhogy mozgatom az előgyújtást semmi még a közelében sincs hogy nyisson.Megszakítóbütyök ennyire 50év alatt se kopna el......... A másik blokkon ugyanez az állórész,ugyanez a forgórész,bütyök minden ugyanez volt és még bőven lehett állítani erre a blokkra téve meg ezvan.......Próbáltam másik forgórészt azzal is ugyanezvolt a hiba,cseréltem megszakítót is vadi újra semminemváltozott.Nah ilyenkor mitlehet kezdeni?Tudtommal blokk-blokk közöt nincs ebben eltérés forgórész meg állórész mindegyikre jó ugyanaz.
Imádom az ilyet.
Mindent jól csináltál, tuti nem vétettél hibát mégsem működik rendesen.
Lehet hogy mégsem csináltál jól valamit.
A gyújtás időpontja szemmel látható módon ellenőrizhető.
FHP szintén mérhető. Az előgyújtás 3-4mm es volta is pontosan mérhető akár egy darab M6-os csavarral is (mivel ennek 1mm a menetemelkedése.
Namost ha ez be van állítva és annyi, akkor más hiba lesz ha továbbra sem megy.
Szia !
Hello mindenkinek !
Nyogodj meg , idegesen nem jútsz sehová-sehova,csak maradra és
vissza ! Ha ideges vagy a vasra, mert nem mukogyik akkor a szerelőjét hibáztasd, valamit elnézett a rutintalan lelke...
Először is a megszakitó hézagott állitjuk be.....YÓÓÓÓÓÓ
nem ahogy Te nekilátsz,mert az téves !
Tehát először is a megszakitó hézagott állitjuk be.....YÓÓÓÓÓÓ
Ha nem emel ki a bütykös tengely rendesen, akkor látod a bibit...
---főtengely - generátor forgó rész - bütykös tengely----
ezeket fogja-rögziti egy hosszú csavar a főtengelyhez-be
1. ha csavar menete vagy a főtengelyben lévő menet
elbaszodott nem tudod központosítani,
2. ha főtengely vége vagy a forgó rész palástja kopott
nem tudod központositani,
3. ha a bütykös tengely szar akkor szar.....
4. ha a z álló részt nem rögzíted rendesen mert nem fekszik fel
a helyére, nem tudod központosítani....
..............erre nézz rá.........és tanulj.......na-pá.........
Vidd el egy SZERELŐHÖZ, akadnak itt a fórumon emberek, akik a környékeden laknak, biztosan tudnak ajánlani egyet, aki picipízért fél óra alatt megoldja a problémádat. Ne add fel , ha már ennyit szívattad magadat a motorral, ezt az esélyt még add meg neki meg magadnak!
tudsz ám élni
te nem utálod az MZ-t?
Mer én qrvára! csak jól esik vele motrozni
& érdekes 3 éve össze lett rakva rendesen& láss csodát
kutya baja. Pedig ha megy hajtva van rendesen
csak a gumi, benya meg a 2T olaj ne fogyna annyira
no meg a ruházat
de amúgy egy nagy szar nem? szombaton szerintem
próbálj meg lebeszélni minden kupást
lenne inkább valami nyócvanas, vagy 1.25ös japó, olasz kupa
Nem? .................
hát N E M
Viszont egy dolog:van egy varázsa az mz-nek!Ha látok egyet nem a szerelés jutt eszembe!Valami élményt hagyott benem És még mindig megdobantja a szívem,de akkor se kéne valahogy mégse többet!Egyetlen dolgot sajnálok csak:a vací új eredeti blokközepet ami volt hozzá!
Eladó megmaradt mz alkatrészeim!Érdeklődni:cziprusz@freemail.hu
oljan kemény lesz a térde nem kell nekie térdkoptató
Illetve én jártam úgy hogy a vadi új tajvani megszakítón olyan rövid a pöcök hogy nem éri el az excenterbütyköt.
Mindent jól csináltál, tuti nem vétettél hibát mégsem működik rendesen.
Lehet hogy mégsem csináltál jól valamit.
A gyújtás időpontja szemmel látható módon ellenőrizhető.
FHP szintén mérhető. Az előgyújtás 3-4mm es volta is pontosan mérhető akár egy darab M6-os csavarral is (mivel ennek 1mm a menetemelkedése.
Namost ha ez be van állítva és annyi, akkor más hiba lesz ha továbbra sem megy.
Hello mindenkinek !
Nyogodj meg , idegesen nem jútsz sehová-sehova,csak maradra és
vissza ! Ha ideges vagy a vasra, mert nem mukogyik akkor a szerelőjét hibáztasd, valamit elnézett a rutintalan lelke...
Először is a megszakitó hézagott állitjuk be.....YÓÓÓÓÓÓ
nem ahogy Te nekilátsz,mert az téves !
Tehát először is a megszakitó hézagott állitjuk be.....YÓÓÓÓÓÓ
Ha nem emel ki a bütykös tengely rendesen, akkor látod a bibit...
---főtengely - generátor forgó rész - bütykös tengely----
ezeket fogja-rögziti egy hosszú csavar a főtengelyhez-be
1. ha csavar menete vagy a főtengelyben lévő menet
elbaszodott nem tudod központosítani,
2. ha főtengely vége vagy a forgó rész palástja kopott
nem tudod központositani,
3. ha a bütykös tengely szar akkor szar.....
4. ha a z álló részt nem rögzíted rendesen mert nem fekszik fel
a helyére, nem tudod központosítani....
..............erre nézz rá.........és tanulj.......na-pá.........
hétvégén indulsz
hogy kötötte be az asszony ezt a zsákot harmadszorra kötöm újra s mindig kibomlik szindrómába szenvedsz.