Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kicsit instabil a motor eleje azzal mittudok kezdeni? Nem lötyög meg semmi de mégse valami stabil......Ez lehet a puha teló miatt? Mert akkor rákell keményítenem valamivel.........
A standard-nál hivatalosan elöl dobfék van.
Ha jól tudom, akkor az "e" az elektronikus hall jeladós tranzisztoros gyújtásra utal.
A Deluxe pedig a jobban felszerelt változatra utal, vagyis van a standard és a deluxe.
A standardnak nincs fordulatszámmérője és a gyújtáskapcsoló ott van ahol a deluxe-nek a fordulatszámmérője.
Talán még annyi, hogy a standardnak elöl dobféke van, de ebben nem vagyok biztos, mert lehet, hogy ez csak az évjárattól függ, a kiviteltől (standard/deluxe) nem.
Más különbséget hirtelen nem tudok mondani, de lehet, hogy még van.
Üdv! mit jelent az ETZ-k-nél az "e" és a de luxe tipusjelzés?
Előre is kössz.
Visszamegy sztem teljesen, nagyon faszán jár a gázkarom...
Majd meglesem :-D Köszi mindenkinek, akinek van még tippje, attól várom :-D
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy Ts 125 höz. A motor megvételekor a fordulatszámmérő nem ment. Később levettem a deknit és láttam a kis hosszúkás tengely nincsen benne ami már magát a spirált hajtja. Internetről sikerült beszerezzek egy jó állapotút amit bele is raktam. Tökéletesen működött. Később miután forgalmoba lett helyezve a motor és ki is tudtam próbálni az első kör alkalmával hangos csörgésre lettem figyelmes és közben a fordulatszámmérő mutatóm fel és alá ugrált. Szép lassan haza gurultam. Spirált letekertem és úgy beindítottam a motort. Szépen forgott a meghajtó nem volt semmi probléma. Rátekertem a spirált és ismételten hallottam a hangot. Utánna szabad kézzel megfogtam a meghajtót ami megállt abba a pillanatban és újra a daráló hang. Levettem a deknit ,de semmi rendelleneset nem láttam. Pillanatra beindítottma a motort és úgy fogtam meg a meghajtót. A kuplungkosár möggül jött a hang meg látszódott ,hogy valahogy a fogak átugrálnak egymáson. Nem tudom ,hogy járt-e már így valaki és, ha igen akkor mi volt a probléma. Töltöttem le robbantott ábrát ,de csak fordulatszámmeghajtó nélkülit találtam. Nagyon hálás lennék ,ha esetleg valaki tudna nekem mutatni képet ,hogy mi lapul a kuplungkosár mögött. A motort nem szeretném addig szétszedni ,amíg nincsen hozzá alkatrészem mivel napi használatban van általában. Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Tóth Viktor
A súber visszamegy rendesen ütközésig, mert szokott olyan lenni, hogy a szar utángyártott bowden háza túl hosszú és nem engedi vissza teljesen a subert, csak kb félig?
Esetleg ha a többi jó cseréld át az ut.karbiba akkor szinte már csak a ház marad ami már csaknemrosz Nekem kiput kéne majd szereznem de egyenlőre marad ez ami van......
Megpróbálomajd köszi, remélem jó lessz... Idegel ez az utángyártott karbi, igaz megkaptam a gyárit is 24n2-2 es, de abba belevan törve a levegőcsavar meg a menet szarrá van szval annak a karbinak leáldoztak... Motorosbörze meg csak késő ősszel lessz Nyíregyházán, szóval addig nem is tok gyári karbit venni fullérekért :-D Mindenesetre majd kifőzöm ezt és átnézegetem az alkatrészeket, hogy minden rendbe van, semmi sem deformált...
Hát próbáld meg hogy melléklevegő csontra be és 2fordulat visza.beindít beállítasz kb 1500as alapjáratot aztán csavarsz ki a melléklevegőn majd kicsi gázt húzol neki,ilyenkor elvileg nemfog lemenni a fordulat 1500ra hanem pl 2000 aztán az alapjárat csavarral leviszed megint 1500ra és ezt addig csinálod amíg a végén már nemcsinál semmit a melléklevegő...... ennek így jónak kell lennie.Enyém így most ezzel a gyújtással olyan szépen tartja az ezres fordulatot gyááj
Hát még nagyon nem az igazi sok meló van még vele elégé..... főleg ha nemsikerül a gyújtás rendesen az elég nagy fejtörés még mindig
Igen így hogy nemjó a gyújtásnak is van egy hangja Holnap teszek fel videót milyen is ez a csörgés
Adjál még neki levegőt a melléklevegő csavarral.
A csörgés lehet a gyújtástól is. Kevés csörgés nem probléma, meg amúgy is ráérsz furatni, ha szétment a tűgörgő
Ja meg teljesen betekert levegőcsavarral is megy tovább, pedig akk lekéne állnia... nemtom ilyenek is lehetnek hogy úszóháztömítés?
Am előző tulaj vett rá új utigyári karbit sajnos.. de jónak kéne lennie azzal is...
Fasza Mondtam én hogy jó lessz :-D Nemártana az enyémet is beállítani! Nem tom mi lehet a nyügje, de főleg melegen az alapjárat kúszik fel magától, ha húzok pl egy gázfröccsöt 4000 ig akk ottmarad a fordulat, pedig a gázkarom is tökéletesen visszugrik, szimeringek cserélve lettek emiatt és így se tuti... Most Isoaltor 260 van benne mert azzal volt a legerősebb a gép.... de a többi gyertyával is ez van... Vhonnan farsot szívhat vagy nemtom... Szval magától kúszik fel az alapjárat, és nem is esik vissza.... Remélem vki tud segíteni
Ha valakit érdekelne

LINK
No akkó, jó versenyt az uraknak!
Ha van egy kis csörgő hangja ami hallhatóan a hengerből jön azon segít tűgörgő csere?Furatni nemakarom mert van benne erő....hagyjam így?
Nah ma megvolt az első tesztút a "dög"-gel Igaz még van rajta meló bőven de egész jól ment.......jólsikerült a kuplung is szinte kisujjal behúzom mégsem csúszik és rendesen kiemel alapjáraton behúzott kuplunggal sem fullad semmi.Gyújtás igaz még nem az igazi felső holtpont előtt 2,5mmel gyújt de a megszakítóhézag nagy......Jóvolt végre hallani a jellegzetes "fütyülős" hangját a váltónak
Motorral megyünk szerintem! Ha megyünk! Má mingyá itt van a Gyarmati verseny oszt majd akkó, ha addig nem!
Eladó megmaradt mz etz alkatrészeim olcsón!Több vételénél még engedek minimálisat!
-Deknik:1000/db
-szivócsonk:300/db
-Etz gyújtás(Álló és forgó rész,forgó nem 100%-os!):1500
-mz gyújtás(2 álló és egy forgórész együtt):2500
-Etz 125 fékpofa(új):400
-Etz tárcsás fékpofa(Új):600
-Karbi(Felújítókészletel és pár tömitésel):3000
-koplung áll.:400
-Fékkarok:200/db
-Első láncfogaskerék új 18fogú:600
-Tanksapka:200
-fékkarmantyú(ami a fékkulcsot mozgatja):200
-berugó szerkezet:1500
-berugó kar:800
-váltó kar:500
-ts szivató kar:400
-gumi rezgéscsilapitó(motorbak vagy mi):500
-gumi harang az első telóra új:300 párba
-olajbetöltő dugó(gumi):200/db
-henger és a szivó csonk közöti bakelit:200
-berugó rugó(használt,de még használható):300
-kipuf tartó:200
-tompitott és refi váltó kapcs.:200
-Kuplung lamella(használt,de még használható!):300(összes)
-nagyfogaskerék,ami a kuplung és a váltó közöt van:500
-Etz 250 blokközép(Jó állapotú):2500
-kipuf könyök hollanderel:1000
-hátsó féktaposó:800
-km-er meghajtó(azt hiszem tophyé):300
-kormány:800
Több vételénél további árengedmény!Posta megoldható!
A képen látható ülés,fékkar konzolal,simó henger és a kiegészitő lámpa már elkelt!
Képet küldhetek bármiről!
Cserébe érdekel honda mtx és cpi popcorn alkatrész!Dellortó karbi!Fekvő minarelli alkatrész!...stb.Emailt napi rendszereségel nézek és telefonon is egész nap elérhető vok este 11-ig!Kivéve ha nincs térerő,akkor próbáld később újból!
Bocsi az mz-s emberkéktől hogy ide is felrakom hirdetésem!Nem mz,de nagyon kell a pénz!Munkanélküliből nem tudom álni barátnőm suliját!Munkát meg nem találok így az mz-m után kénytelen vagyok eladni az összes motorom ár alatt! Úgyanit még megmaradt mz alkatrészeim extra olcsón eladóak!
Nagyon sűrgősen eladó mtx 125-ösöm 94-es!És Cpi popcorn tipusu robogóm!Nem bontom meg egyiket se,egyben eladó!Ár:Mtx:70 ezer! Cpi:60 ezer!(2004)Mind a kettő üzemképes!Képet küldök ha kell! Email:cziprusz@freemail.hu
Tel.:06306013543
Telefonon reggel 7-től este 11-ig nyugodtan lehet hívni!Emailre válaszolok!