Azért az a 800-1000km sztem kicsit sok..... azért annyi járatás nemkell mi soha nemjárattuk max 400kmt de akkorse 40el csak kimélve 4-5ezres fordulat 25ös keverék és soha nemvolt vele gond nemnyíródott ki,volt benne erő meg minden.Annyi hogy fúrás után a sorjás éleket kicsit lereszelni ha vannak stb aztán bejáratás után olajcsere és utána mehet.
Ha megcsinálod a komplett generált,számolj avval,
hogy be kell járatnod, ez nagyon fontos.
Nem hinném,hogy a téli álom-meló után Te avval
akarod kezdeni a tavaszi első gurulásokat,hogy
szépen lassan max. 3500 ford. 40-el,és szépen
lassan feljebb,.... LASSAN...800-1000 km-ig
Hello mindenkinek !
A pegével 3-4 húzás és tuti fényes,a SMIRGLI karcit hagy !
Vegyél egy komplet gépet ócsón,jók lesznek az alkatrészek
késöbb,feltéve ,ha hosszú távon gondolkodsz ?
Én is igy tettem nem bántam meg,vettem egyett a Tarcsai-
bontóba, benzint vittem csak kannában és a saját lábán hoztam haza,
a mai napra alig maradt belőle valami "elfogyott",
legalább volt mihez nyúlni septibe. 15 forint volt 8 éve...
Nah de ennyi? Ikább kapd szét télen teljesen a motort de fullra amit cserésnek itélsz cseréld lehetőleg ne utángyártottra,festés.Ha akarod blokkhúzás főtengelyt megnézni alsó tűgörgő jó-e ha kotyog akkor aztis megcsináltatni,csapágyak,fúrás+dugó összerakod és így tuti hogy nemkell hozzá másik motor alkatrésznek
jah kb. ezért majd még kiderül ha tudok majd venni másik motort akkor veszek ha nem akkor lehet lepapíroztatom ezt de akkor összekell raknom az eredeti blokkját.
eredetvizsga,műszaki,új forgalmi és kész. de tököm se akarja papírozni ha meglesz a jogsi nem ezzel akarok úton menni esetleg csak végső esetben papirozom le.
Te, ez a két gyerek tőled tanulta hogy kell teleírni a fórumot?