Mi meg a kis feleslegemmel voltunk ma röggönyön...izé....ultrahangon, megszonározták a lelkemet, hastájékon . Aszonták, rendben van a BABA , fejlődik szépen......csak azt nem értették, mi az a rendellenes csuklótartás jobbkézen és mi az az állandó tekergető mozdulat . Én mondom, letett térddel fog megszületni, ha rajtam múlik !
Egyáltalán nemvolt nehézség a szerelés megoldottam mindent segítséggel és anélkül is.De ilyenkor mégis mitkéne csinálnom?Magamat nemszidom mert tuti veszem hogy nem az énhibám szóval csak ezt a nem is tudom mitlehet rá mondani vasat szidhatom. Kb olyan a gyújtás hogy alsó holtpont előttre lehet beállítani mintha full fordítva lenne olyan meg ugye nincs.
Már a kezdetek kezdetén ajánlották neked ne fogj bele egyedül a szerelésbe vidd el egy olyan emberhez aki ért is hozzá ő biztos meglátja a hibát amit vétettél ha elbaszok valamit én nem azt szoktam szidni hanem magam.
Nah kimentem vele még szórakozni egy órát szórakoztam vele és ugyanaz és tuti nem összeszerelés és beállítási hiba......Fhú de megutáltam örökre ezt az egész márkát ennyi pénzből már majdnem vehettem volna egy mtx-et. Ha valakit érdekel amugy eladó alkatrészenként az egész.
Szia Kisbarátom !
Hello mindenkinek !
Próbáld meg így:
- forgasd a főtengelyt ahol a legjobban kiemel a megszakító ott állj,
- most beállitod a megszakító hézagot .....? (nem tudom az értéket )
- megkeresed a felső holt pontott ....f.h.p. ,
- beállítod a f.h.p. elötti előgyújtást (nem tudom az értéket )
- az alap lapot oda forgatod gyújtásra,
......meghúzott alap lapi csavaroknál lehet máshol lesz
a gyújtás mint laza csavaroknál.....
ennek így kell müködnie, ha minden "gyári" és jól van összetéve,
ha mégsem akkor anyag ill. összeszerelési próblémák lehetnek.
Jó munkát ! ....Na-pá..........
Valaki segítsen mert már tövestül rúgom ki az egész gyújtást.3x szedtem már le az egészet hogy tuti jólraktam-e össze szóval az biztos.Egyszerűen nemlehet beálíltani a gyújtást.Beállítás előgyújtást kbra középre.Dugó holtpont előtt 2,7mm-rel.Aztán beállítom a megszakítóhézagot 0,3mm-re.Ez eddig oké.Aztán állítanám be az előgyújtást és semmi akárhova mozgatom sehol nemnyit a megszakító.Megszakító vadi új most cseréltem.És az az érdekes hogy full ugyanez a forgórész,megszakítóbütyök,állórész volt a másik blokkon ahol tökéletes volt ezen meg nem.Nah ilyenkor mittudok csinálni?Mostmár tényleg ottvagyok hogy feladom ennyi szopatás már nemlétezik.......
Eladó megmaradt mz etz alkatrészeim olcsón!Több vételénél még engedek minimálisat!
-Deknik:1800/db
-szivócsonk:500/db
-Etz gyújtás(Álló és forgó rész,forgó nem 100%-os!):2500
-mz gyújtás(2 álló és egy forgórész együtt):3500
-Etz 125 fékpofa(új):600
-Etz tárcsás fékpofa(Új):1000
-Karbi(Felújítókészletel és pár tömitésel):3500
-koplung áll.:800
-Fékkarok:300/db
-Első láncfogaskerék új 18fogú:1000
-Tanksapka:300
-fékkarmantyú(ami a fékkulcsot mozgatja):400
-berugó szerkezet:1800
-berugó kar:1000
-váltó kar:800
-ts szivató kar:600
-gumi rezgéscsilapitó(motorbak vagy mi):800
-gumi harang az első telóra új:400 párba
-olajbetöltő dugó(gumi):300/db
-henger és a szivó csonk közöti bakelit:300
-berugó rugó(használt,de még használható):500
-kipuf tartó:500
-tompitott és refi váltó kapcs.:400
-Kuplung lamella(használt,de még használható!):500
-nagyfogaskerék,ami a kuplung és a váltó közöt van:700
-Etz 250 blokközép(Jó állapotú):3000
-kipuf könyök hollanderel:1500
-hátsó féktaposó:1000
-km-er meghajtó(azt hiszem tophyé):500
-kormány:1200
Több vételénél további árengedmény!Posta megoldható!
A képen látható ülés,fékkar konzolal,simó henger és a kiegészitő lámpa már elkelt!
Képet küldhetek bármiről!
Cserébe érdekel honda mtx és cpi popcorn alkatrész!Dellortó karbi!Fekvő minarelli alkatrész!...stb.Emailt napi rendszereségel nézek és telefonon is egész nap elérhető vok este 11-ig!Kivéve ha nincs térerő,akkor próbáld később újból!
szem te mondtad a carbi beállitás jjol emlékszem?
ez a történet ugy van hogy gyujtás rugsosom 4-5 beröffen aztán le is áll és utánna rugdoshatán ameddig el nem kopna a berugo
ezt követi a betolás aztán utána füstöl mint az állat de ha megyek vele rendesen hogy pörg akkor fust elmegy
de ha alapjáraton hagyom ezután 2-3 perc után megint elkezd füstölni
héétvégén meg kiprobáltam a simson inditás modszert is igy mindig jo volt hogy gyujtás nélkül 3-4 x szivatoval akkor gyujtás ráad félgáz és ugy megrugni igy mindig faszán indul csak okádja mindig a füstöt
lehet hogy az olajjal van a gond?
mármint a benzinbe
40-eset tettem bele
Igazából csak szivatóval kéne indulnia akkor jó. Ha szivató nélkül is indul (hidegen) akkor túl dús a keverék. Ha szivatóval is csak nehezen, akkor szegény.
A melléklevegő csavart tekerd be egy fél fordulattal.
Nekem is szokott ilyet csinálni. Ki van kopva a csavar és kirázódik néha. Szétpörgetni pedig nem kell 5ezres fordulat is elegendő egészen addig amíg jön belőle a füst. Pár km elegendő általában, de nem ez szokott lenni a gond.
Cseréltem csúszócsövet mert ugye enyém eltört.Nah most van a telóban a támcső amin alul van egy nagy alátétszerűség(nemtudom a nevét) és ez kicsit súrol a csúszócsőben....... Gondolom azért mert nem ezzel a csúszócsővel van összekopva hanem az eredetijével.Ezzel mittudok kezdeni?Vagy hagyjam így és majd bekopik?Nem baj ez?
Nemrosz feketénsem én azzal csesztem el hogy látszik benne kicsit a csiszolás nyoma lekellet volna glettelni....... De szerintem festés előtt kicsit vágj le belőle nemkell sokat elölről kb 8centi hátulról meg olyan 5 pofásabban néz ki
Mi meg a kis feleslegemmel voltunk ma röggönyön...izé....ultrahangon, megszonározták a lelkemet, hastájékon . Aszonták, rendben van a BABA , fejlődik szépen......csak azt nem értették, mi az a rendellenes csuklótartás jobbkézen és mi az az állandó tekergető mozdulat . Én mondom, letett térddel fog megszületni, ha rajtam múlik !