Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudja valaki mekkora a generátor töltőfeszültsége max gázon az akkun mérve?
oppá igy akartam
most megnéztem egy világosabb kék szinü etz-t és az is nagyon megfogott de talán a sötétebb az egy kicsit jobban tetszető
és ez tulajdonképp min segit?
hogy kiföl belöle a szutyok vagy nem értem
Értem már, hát a képek tudnak ám csalókásak lenni :-D
Hát ha nem akar könyen indulni az több dolog is lehet :-D Gyertya az elsődleges,gyújtás,karbi,akksi mivel akksiról megy a gyújtás...
Am ajánlom ha vki sokat bazskódik a karburátorjával ,hogy főzze ki :-D Én is meg sok haver is csinálta már és nagyon baba a gép utána. Belelököd a karbit szétszedve egy vízzel feltöltött lábasba, rá a tűzhelyre, hagyod hogy felforrjon, ha felfort akkor még kicsit hagyd benne és fasza elssz utána ;-)
azért vannak hibái csak a képen nem látszik
gumik elég ratyik már megvannak repedezve meg tank tetejéna festés elég tréj meg cuplungal van egy kis probléma hogy szeret csuszkálni mikor elkapná a fordulat de hát az képen akárhogy is fényképeznim nem látszik a cuplung csuszás
ja meg nem akar néha indulni ahoz nem tudsz vmt?
Szerintem így is gyönyörű a géped, de ha tényleg nagyon akarsz felújítani, akkor neked kell eldönteni milyen legyen :-D Féknyereg az maradjon olyan mint gyárilag, ez az egy amit tudok javasolni :-D
Am tényleg baba így képről a géped
ja meg télen tervbe lessz a felujitás ötletek várok hogy milyen legyen
az már biztos hogy tank dekni metálkék
a hátso sárvédö szerintem marad fekete elsö sárvédö nem tom milyen legyen kék/fekete/kromozott/? féknyereg fekete /kék/ piros
gyári kipu maradjon vagy sport kipu a helyére
meg még ötleteket várok
most jelenleg igy néz ki
Én szombaton voltam Kecsón, szerencsére akkor még jó idő volt, meg nem is voltak sokan.
Kakucson úgy néz ki Simsonnal indulok, pénteken már ott leszek. Irány j kérdés, mert jobbra kevésbé megy, de akkor pénteken azt kéne gyakorolni, ha arra lesz a verseny (feltéve, ha működni fog a gép )
nemrég valaki mondott nekem etz karbi beállitás azt meg is csináltam és nagyszerü lett
de mostanság elég nehezen indul csak szivatoval de akkor sem mindig
ez lehet a baj hogy valmi a karbiba a beállitás során vagy pedig az hogy csak hegyen használom jogsihiány miatt és ott csak 30-40-nel tötyörgök 2-3-4 be és hogy lerakodik vagy valami ilyesmi
de szerintem nem ez lehet a gond mert valahol olvastam ja használati utmutatoba hogy pörgetni kell elégé lerakodás esetén ezt meg is tettem pörgettem 1-2km-en 6-8 ezret is
vagy tán ez kevés neki kikormolási idönek
nem lett hozányulva sehol csak olajcsere volt ugyhogy azmiatt sem lehet hogy valamit elk..rtam
Ledöglött a szerver és a rendszergazda nyaral valahol külföldön
sziasztok keresek egy pár 250-ess ETZ kereket jó állapotút.adok cserébe egy 600w-os mély ládát (DLD acoustics) átadás Pest megyében Monoron
Sztem nem, csak rosszul van írva, a kecskeméti verseny előtt is úgy volt a kiírásba h jobbra megyünk és hát nem úgy lett
Kakucson meg tényleg jobbra lesz a verseny?
Nem jön be se a szocimotoros, sem az mzclubhungary ááá
Igen igen
Kösz nagyon sokat segítettél.
Ha jól tudom, akkor a 251-esnek jobban meg van döntve a kipufogónyílása a hengeren, hogy a rövidebb váz miatt ne érjen bele a könyök a sárvédőbe.
Valamint a 250-esen gyárilag BVF 30 N 2-5 karbi van, a 251-esen BVF 30 N 3-1.
A gyújtás lehet 2 féle: a régi megszakítós vagy az újabb jeladós.
A 250-esen régen megszakítós volt, de talán '87-től már azon is a jeladós volt, a 250-esen gyárilag a jeladós volt.

Nagyjából ennyi, a többi meg ránézésre.
A hengerbe bele van öntve a szívócsonkhoz.
Hello mindenkinek! Csak annyit kérdeznék honnan lehet megállapítani hogy egy Etz 125ös vagy 150es?
Különbség, de nem érdekes.
Egyébként leginkább a váz más.
Csak a ennyi ami látszik motorja ugyanaz semmi külöbség (karburátor,gyujtás,váltó)
Ennyi!
Sziasztok
etz 250-s és 251-s között mi a külömbség meg tudná nekem valaki mondani
Elállt de lóg a lába!