Érdekes.
Régebben néztem a brisk táblázatát akkor az volt hogy a 250-esekbe N15C kell. Én is ezzel használom. N14C nek nagyobb az elektróda benyúlása, ami könnyebb indítást tesz lehetővé, de ha túl tud melegedni és elkezd enyhén detonálni.
Ha jó a motor akkor N15C-vel is könnyedén beindul, viszont ezzel jelentős hajtás mellet sincs csörgés.
150-es TS-ben a N14C tökéletesen bevált és úgy emlékszem a TZ125-öt is jól megy vele.
Én előző blokkomba első nap lecseréltem drága molra pont annyi volt még itthon erre első nap meghalt a váltó Mostani blokkba gagyi motolajat rakok...... félévet ígyis kikell bírnia
Egyszer kell jól megcsinálni, útána jó darabig rem nem lessz gond vele :-D Am Castrol EP 80w-90 hajtóműolaj fog belemenni... Remélem meghálálja majd :-D
Hát az az igazság hogy most nekem sem sikerül így beálíltani az új blokkom pedig másik motorn működött ez a beálíltás....... Lehet hogy fals azt szerintem nekem is szív majd csinálnom kell új tömítést.Gyertya passz..... sokan ngk-t mondanak nekem brisk van benne
Próbálkoztunk ezzel a beállításnál, én pl simsonnál mindig úgy tökéeltesen beállítottam, de az etz- nél nem tudtam észlelni fordulatváltozást :-S És teljesen betekert levegőcsavarral is ment tovább, sőptt legtöbbször úgy volt a legjobb szval már nemtom h mi van? Esetleg fars levegő? Szimering lenne? Amúgy gyertyát tudsz ajánlani esetleg?
Teljesítménynövekedés tuti nemlesz tőle És a hangja is gagyi.... ha mégis ilyet veszel akkor a dobba rakj perforált lemezből hajtott csövet és tömd ki üveggyapottal marhajó hangja lesz
Szerintem ha durrog az nem karbi hanem gyújtás....... Karbi beállítás: Becsavarod a melléklevegőcsavart fullra és két fordulatot vissza.Aztán beállítasz kb 1500-2000fordulatot.Majd elkezded kifelé tekerni a levegőcsavart amitől nőni kezd az alapjárat aztán az alapjáratival megint leviszed 1500-2000közé.Ezt a addig csinálod amíg a melléklevegőcsavarra reagál egy idő után már nemfog emelkedni a fordulat akkor jó.Bár még ígyis kell kicsit beálíltás hogy dús-e vagy szegény a keverék.
Helló! Van egy ETZ 150 em, új 24n -es karbival vettem a kicsikét, de alapjáratot nem nagyon tudunk neki varázsolni, nagy gáznál mondjuk 2 esbe durran vagy leful egy kis időre, de am volt olyan is hogy adtam neki egy kis gázfröccsöt 3000 ig és utána ment fel magától a furdulat úgy hogy a gáz közbe visszavolt engedve... Am a síber nem akad meg, nagyon könynen jár a karbiba szval nemtom... Van aki szimeringre gondol... Holnap kéne vennem bele egy gyertyát mert vmi super nevenincs van benne... Szóval most ennyi lenne :-D Amúgy tirisztoros gyújtású a gép. Gyertyát milyet ajánlottok? Válaszotok előre is köszönöm :-D
Minden rendben van ÖregDió!leginkább csak szemlélője vagyok az itteni dolgoknak.ezért nem nagyon hallasz rólam. egyébként ez nem ovisság csak vélemény nyilvánítás(plusz ez a valóság) szerintem,amit válaszul írtál a srácnak . gratulálok az 24-órás versenyért való kitartásodhoz(éjszakai blokk kicsípés)szép volt kár ,hogy nem voltam ott
Ez az összes MZ-be N14C gyártyát dob ki.
Érdekes.
Régebben néztem a brisk táblázatát akkor az volt hogy a 250-esekbe N15C kell. Én is ezzel használom. N14C nek nagyobb az elektróda benyúlása, ami könnyebb indítást tesz lehetővé, de ha túl tud melegedni és elkezd enyhén detonálni.
Ha jó a motor akkor N15C-vel is könnyedén beindul, viszont ezzel jelentős hajtás mellet sincs csörgés.
150-es TS-ben a N14C tökéletesen bevált és úgy emlékszem a TZ125-öt is jól megy vele.
17-es BRISK nem tudom hogy került a képbe.