Bosch W4AC, tökéletesen elpusztíthatatlan, Denso W24FS-U, vagy W24FS-ZU (tűelektródás), vagy NGK B8HS oszt' jónapot. Volt Brisk N15C is a motoromba, végülis azzal sem volt gond. Erősebb egyikkel sem volt, mint a a többivel (mondjuk ZU-s nem volt benne, de lehet olyat kap majd, mert amúgy meg jó tapasztalatom van vele).
Ezek mind 240 környékének felelnek meg hőértékben, széria MZ-be teljesen tökéletesek, pályára is.
Na ezt mindig keverem
Lényeg hogy a TS-be hosszú, az ETZ-be a rövid elektródás jobban bevált nekem.
Van Y-os is, de azt csak véletlenül vettem. Az megegyezik valamelyikkel formára, de pont nem az egyező számúval
Ráadásul asszem a Championnak is hasonlóak a jelölései ami szintén ellenkező csak hogy egyszerűbb legyen az élet
Az N 14(15) YC-s gyertyák aminek jobban benyúlik az elektródája, asszem a sima N 14(15) C hőértéken kívül megegyezik.
Amúgy a 14-es a magasabb hőértékű és ahogy nő a szám, úgy csökken a hőérték.
Ha jól tudom, akkor a Brisk N 14 C az Isolator 260-asnak felel meg.
A 15-ös talán a 225-ösnek.
Ha nagyon precíz akar lenni valaki, akkor nyáron 14-est rak a motorba, télen 15-öst.
Ma amikor mentem a mocis boltba ETZ-hez cuccokat vittem a cetlim is maire felírtam a dolgokat, köztük a brisk N15C-t ,de az nem volt csak n14c és aztmondta h higgyem el neki hogy nagyon jó ezekbe a 17 es, rengeteg etz-s viszi... Na mondom akk próbáljuk ki... ETZ gyertyával am tapasztalatlan vok, simsonba, yamaha dt be már kitapasztaltam stb... de ETZ be nem... Na majd ha nem lessz jó a 17 es akkro veszek egy n15c t :-D
Nekem a 15ös tökéletes ebben a blokkban is és az elsőzőben is egyrúgásra indult a motor.Bár jelenleg a gyújtás is rosz megszakítócsere de még ígyis egyrúgás
te mán megin nem indulsz
többet szeretnénk látni, mint a kecsói lelátóról
legalább egy kék MZvel többet
szakad az eső , de legalább lehűti kicsit a ....mindent ami
felmelegedett a hőségben
Ezek mind 240 környékének felelnek meg hőértékben, széria MZ-be teljesen tökéletesek, pályára is.
Lényeg hogy a TS-be hosszú, az ETZ-be a rövid elektródás jobban bevált nekem.
Van Y-os is, de azt csak véletlenül vettem. Az megegyezik valamelyikkel formára, de pont nem az egyező számúval
Ráadásul asszem a Championnak is hasonlóak a jelölései ami szintén ellenkező csak hogy egyszerűbb legyen az élet
Amúgy a 14-es a magasabb hőértékű és ahogy nő a szám, úgy csökken a hőérték.
Ha jól tudom, akkor a Brisk N 14 C az Isolator 260-asnak felel meg.
A 15-ös talán a 225-ösnek.
Ha nagyon precíz akar lenni valaki, akkor nyáron 14-est rak a motorba, télen 15-öst.
http://www.mofaker.hu/?termek_...