Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

állt*
Először 100-at gondolt érte de leadta 70re Amugy csúszik a kuplung,nemveszi az 5.ket,nemmérnek az órák,nincs láncévőburkolat,több mint egy évet állat lapok gumik szóval lehet berepedtek,karbitakarítás stb stb.Áhh elvannak varázsolva

Váltóhibás, kuplunghibás, meg ki tudja milyen hibás...
Sok sikert kívánok neki az eladáshoz
Most mondok egy jobbat.A bordó amit mutattam kiderül hogy mégsem adja el a gyerek keresztannya(övé a motor) mert hogy 70körül akarja csak eladni
Hmm, még annyit tennék hozzá, hogy ha egy ténylegesen kezdő olvassa az előbb leírtakat, akkor ne lepődjön meg azon, hogy jobb kanyarban pont jobb kézzel kell előre tolni a kormányt. Sokan néztek már emiatt marslakónak :), de a motor (ill. nem gyök2-vel tekerve a bicaj is) tényleg így működik. Ez tudat alatt mindenkiben benne is van, csak általában nem eléggé. Tudatosan alkalmazva marha gyorsan lehet ledönteni a motort. Ill., ha az ember úgy érzi, hogy még lehetne lejjebb dönteni, de nem tudja, hiába erőlködik, akkor ez a megoldás (bár inkább az a jellemző, hogy lehetne még lejjebb dönteni, csak az ember nem meri :)).
köszi
Ja, amúgy szombat délután Kecsón leszek kicsit gyakorolni, igaz nem MZ-vel, mert az még darabokban van :S (helyette az itt látható Guzzival http://www.sportmotor.hu/motor...)
egy darázs ott zizegett a fülembe és azért volt az egész
te tudod
Én ugyanebben a "betegségben" szenvedek :). Most kb. vak vezet világtalant szöveg jön, de azért leírom :).
Egyrészt látszik, hogy jobb kanyarban teljesen másképp ülsz a motoron. Kevésbé is ülsz ki, ill. "huszárosabban" ülsz. Balra szépen behajlítva, ránézésre lazán van a karod, jobbra meg szinte teljesen nyújtva, mintha tudat alatt azzal akarnál segíteni a dőlésnek, pedig az nem lesz jó. Amit szerintem tenni lehet, és egyszer már kezdtem is gyakorolni (ill. Keith Code könyvében is kb. ezek vannak), az az, hogy legelőször is, jobb kanyarban figyelj rá, hogy laza legyen a karod, ne fogd görcsösen a kormányt (Code könyve kb. ezzel van tele, hogy a kezed laza legyen, akkor tudsz normálisan irányítani - na meg egy csomó pszichológiai kérdéssel is foglalkozik). Ha ez már komolyabb odafigyelés nélkül megy, akkor tudatosan alkalmazni kell a bekormányzást, tehát jobb kezeddel picit tolod a kormányt, ballal meg vagy picit meghúzod, vagy azzal csak lazán fogod. Ezután üléspozícióra lehet több figyelmet fordítani. Kb. ugyanazt a helyzetet kéne felvenni, mint balra. Bal lábaddal kell megtartanod magad, tank + lábtartó segítségével. Bár MZ-nél sajna a belső lábnak is muszáj dolgozni, mert nagyon elöl van a lábtartó :( (sportmotoros lábtartó elhelyezéssel tényleg elég a külső láb, nem véletlen tudják a GP-sek sem lógatni a belsőt egész az utolsó pillanatig). Ami eközben a legfontosabb, hogy a köridőt el kell felejteni :), kimondottan a jobbra kanyarodásra kell figyelni, de nem görcsösen.
Bocs, hogy fosom a szót :), de közben legalább én is memorizálom újra a dolgokat :)
Elmegyek megnézem ezt a kéket.......lehet közbe tényleg jó állapotban van mint írja......majd kiderül de nemfogok egy napot kocsikázni egy motor miatt le az istenhátamögé.......
Ezért veszel egy 20-at érő motort 50-ért
De hiába dumálok vedd meg majd megtanulod
Amugy nézelődtem és 40-50körül marhajó 125-150eseket lehet találni de olyan messze van mind hogy vagy 15ezrembe lenne a benzin
Igen, az eredeti tulajjal kell megírni ha át akarja írni. Benne van a forgalmiban az adatai.
Akkor írok sima adásvételit a csávóval de ha átíratni akarom megkell keresnem az előző tulajt?
De akkor nem azzal kell megírnia az adásvételit akinek a nevén van a motor?
Olyan mintha egy adag sarat odanyomtak volna kézzel:D
Egyszerű. Vannak papírjai, csak éppen nem íratta át mert az sokba kerül. Pont úgy ahogy érzésem szerint te sem fogod átiratni
Az jó.....de én most nemnagyon tudok ide oda értemenni és sajna elé hülye helyen lakok és mindegyik motor legalább 150-200km-re van tőlem
De azé annyit mondhatok, hogy ezt te basztad el!
Szerintem az lehet valami kókány bowden fogatás.....
ha a kipu és a mz felirat között nézed a blokkot akkor látod
nem biztos hogy ki van törve de valami nem stimmel.
Csak, hogy az én példámat elmondjam, 2008-ban 50 v 55eért nem tudom már pontosan, vettem bontatlan blokkos papíros 125ös etz-t 26e km-rel. Kicsit kitakarítottam, kicseréltem pár apróságot, és tökéletes volt.
Lehet hogy vak vagyok de én nemlátom....... De hát nemkötelező megvenni megnézem,megyek vele és utána döntök ugyis.
Értem..... tényleg jobblenne papíros csakhát nemnagyon van errefelé messzire meg nemakarok értemenni.Ez amit mutattam kék ezt meg nemértem hogy "névre nemirattam" hmm.....