Először 100-at gondolt érte de leadta 70re Amugy csúszik a kuplung,nemveszi az 5.ket,nemmérnek az órák,nincs láncévőburkolat,több mint egy évet állat lapok gumik szóval lehet berepedtek,karbitakarítás stb stb.Áhh elvannak varázsolva
Hmm, még annyit tennék hozzá, hogy ha egy ténylegesen kezdő olvassa az előbb leírtakat, akkor ne lepődjön meg azon, hogy jobb kanyarban pont jobb kézzel kell előre tolni a kormányt. Sokan néztek már emiatt marslakónak :), de a motor (ill. nem gyök2-vel tekerve a bicaj is) tényleg így működik. Ez tudat alatt mindenkiben benne is van, csak általában nem eléggé. Tudatosan alkalmazva marha gyorsan lehet ledönteni a motort. Ill., ha az ember úgy érzi, hogy még lehetne lejjebb dönteni, de nem tudja, hiába erőlködik, akkor ez a megoldás (bár inkább az a jellemző, hogy lehetne még lejjebb dönteni, csak az ember nem meri :)).
Ja, amúgy szombat délután Kecsón leszek kicsit gyakorolni, igaz nem MZ-vel, mert az még darabokban van :S (helyette az itt látható Guzzival http://www.sportmotor.hu/motor...)
Én ugyanebben a "betegségben" szenvedek :). Most kb. vak vezet világtalant szöveg jön, de azért leírom :).
Egyrészt látszik, hogy jobb kanyarban teljesen másképp ülsz a motoron. Kevésbé is ülsz ki, ill. "huszárosabban" ülsz. Balra szépen behajlítva, ránézésre lazán van a karod, jobbra meg szinte teljesen nyújtva, mintha tudat alatt azzal akarnál segíteni a dőlésnek, pedig az nem lesz jó. Amit szerintem tenni lehet, és egyszer már kezdtem is gyakorolni (ill. Keith Code könyvében is kb. ezek vannak), az az, hogy legelőször is, jobb kanyarban figyelj rá, hogy laza legyen a karod, ne fogd görcsösen a kormányt (Code könyve kb. ezzel van tele, hogy a kezed laza legyen, akkor tudsz normálisan irányítani - na meg egy csomó pszichológiai kérdéssel is foglalkozik). Ha ez már komolyabb odafigyelés nélkül megy, akkor tudatosan alkalmazni kell a bekormányzást, tehát jobb kezeddel picit tolod a kormányt, ballal meg vagy picit meghúzod, vagy azzal csak lazán fogod. Ezután üléspozícióra lehet több figyelmet fordítani. Kb. ugyanazt a helyzetet kéne felvenni, mint balra. Bal lábaddal kell megtartanod magad, tank + lábtartó segítségével. Bár MZ-nél sajna a belső lábnak is muszáj dolgozni, mert nagyon elöl van a lábtartó :( (sportmotoros lábtartó elhelyezéssel tényleg elég a külső láb, nem véletlen tudják a GP-sek sem lógatni a belsőt egész az utolsó pillanatig). Ami eközben a legfontosabb, hogy a köridőt el kell felejteni :), kimondottan a jobbra kanyarodásra kell figyelni, de nem görcsösen.
Bocs, hogy fosom a szót :), de közben legalább én is memorizálom újra a dolgokat :)
Elmegyek megnézem ezt a kéket.......lehet közbe tényleg jó állapotban van mint írja......majd kiderül de nemfogok egy napot kocsikázni egy motor miatt le az istenhátamögé.......
Csak, hogy az én példámat elmondjam, 2008-ban 50 v 55eért nem tudom már pontosan, vettem bontatlan blokkos papíros 125ös etz-t 26e km-rel. Kicsit kitakarítottam, kicseréltem pár apróságot, és tökéletes volt.
Értem..... tényleg jobblenne papíros csakhát nemnagyon van errefelé messzire meg nemakarok értemenni.Ez amit mutattam kék ezt meg nemértem hogy "névre nemirattam" hmm.....
Váltóhibás, kuplunghibás, meg ki tudja milyen hibás...
Sok sikert kívánok neki az eladáshoz
Egyrészt látszik, hogy jobb kanyarban teljesen másképp ülsz a motoron. Kevésbé is ülsz ki, ill. "huszárosabban" ülsz. Balra szépen behajlítva, ránézésre lazán van a karod, jobbra meg szinte teljesen nyújtva, mintha tudat alatt azzal akarnál segíteni a dőlésnek, pedig az nem lesz jó. Amit szerintem tenni lehet, és egyszer már kezdtem is gyakorolni (ill. Keith Code könyvében is kb. ezek vannak), az az, hogy legelőször is, jobb kanyarban figyelj rá, hogy laza legyen a karod, ne fogd görcsösen a kormányt (Code könyve kb. ezzel van tele, hogy a kezed laza legyen, akkor tudsz normálisan irányítani - na meg egy csomó pszichológiai kérdéssel is foglalkozik). Ha ez már komolyabb odafigyelés nélkül megy, akkor tudatosan alkalmazni kell a bekormányzást, tehát jobb kezeddel picit tolod a kormányt, ballal meg vagy picit meghúzod, vagy azzal csak lazán fogod. Ezután üléspozícióra lehet több figyelmet fordítani. Kb. ugyanazt a helyzetet kéne felvenni, mint balra. Bal lábaddal kell megtartanod magad, tank + lábtartó segítségével. Bár MZ-nél sajna a belső lábnak is muszáj dolgozni, mert nagyon elöl van a lábtartó :( (sportmotoros lábtartó elhelyezéssel tényleg elég a külső láb, nem véletlen tudják a GP-sek sem lógatni a belsőt egész az utolsó pillanatig). Ami eközben a legfontosabb, hogy a köridőt el kell felejteni :), kimondottan a jobbra kanyarodásra kell figyelni, de nem görcsösen.
Bocs, hogy fosom a szót :), de közben legalább én is memorizálom újra a dolgokat :)
De hiába dumálok vedd meg majd megtanulod
nem biztos hogy ki van törve de valami nem stimmel.