Ja, amúgy shox motoros áruházban vettem, a kabát, a nadrág és a nadrágra térdkoptató (talán megtanulok addig dönteni, hogy ne csak dísz legyen ) összesen 70300 Ft
Am az uccsó vididet néztem.Hát bazd ,tudtam,hogy sok pénz,de így is h magadnak csinálod...
Igen a csoró gyermek örüljön,hogy lyuk van a seggén azt szelel:D
Én nem tuningolok semmit:) Majd szeretnék A korlátozottat és egy 150es etz-t,de ez nagyon - nagyon messze van,sosem úgy alakulnak a dolgok,ahogyan az ember szeretné..Addig meg elég a simo is :)
De egy olyan órát veszek majd:P És am grat ehhez a tudáshoz amivel te rendelkezel!
Helyi bicajosboltban vettem Velo8-at pár éve. Simsonomon van, szerintem vízálló. Elemtartó fedelénél pl. van egy O-gyűrű. Ill. tavaly ősszel szakadó esőben motoroztunk végig egy napot a Kecsóringen, és azt bírta
Nem tudom melyik videót nézted, pl. a "kanyarvadászat hátsó egyenes" címűben az akkori lehetőségekhez képest ereje tejlében volt, persze jól le volt áttételezve (sajna csak rövid ideig látszik, az egyenes végén 76-ot ment asszem). Azt a tuningot most rakom össze újra, módosítottam a hengeren, felkerült rá 26-os PHBH (21-es Amal helyett), lesz majd új cső is, meg előgyújtásvezérlés, ill. az egész gyújtás más a régi állapothoz képest. Amúgy 5 felömlős membrános henger "macifüles" kipunyílással, éles vezérléssel, régi csővel 12000-12500-ra, az újjal majd 13500-ra hangolva. Régi állapotában 14-es első és gyári hátsó lánckerékkel ment 104-et, de legalább 1 foggal nagyobbat elbírt volna elöl (110), de lehet 2-vel is, csak nem volt kedvem szórakozni vele. 80-ig kb. ugyanazt tudta, mint a 250-es ETZ, csak szénné kellett kuplungolni váltásoknál a túl szűk nyomatéksáv miatt. Ez utóbbi rossz tulajdonságán próbálok most enyhíteni.
Vázon tavaly sokat javítottam, de még lengővilla hosszabbítás + erősítés hátra van (minimum utóbbi), ill. nem ártana valami normális kormánycsapágy. A TS féket meg be kéne csiszolnom, vagy tenni bele másik betétet, mert haveromé (szintén Simsonba applikálva 16-os kerékkel) bőven jobb, van olyan jó, mint ETZ-n a tárcsa.
Nem is akarom összeszámolni, mennyit költöttem rá. Ha most kéne összerakni csak a blokkot, akkor gyújtás IGC-vel együtt kb. 25-30, összes csapágy 6-10, "piros műanyagos" főtengely kb. 15 (felújítás kb. 10, alul hézagoltra átalakítva több), egyedi dugó 3k körül volt Bertáéknál, de valszeg annyit is fog bírni, normális egyedi min. 12k, hengerfej alakítás 3k, hengert magamnak csináltam, MBX membrán + ház + karbon lapok kb. 10k, cső Varga Robinál kb. 15k, havernál ingyen, csillapító betét az első villába 10k, nem tudom mi hiányzik. Ez "megközepelve" 100k, de a valóságban tuti több, mert még kellenek apróságok. Meg ilyen hengert kb. senki nem vállal el, ha mégis az van vagy 20k. Nem ártana egy 5-ös váltó sem, az most van vagy 40-50k, azt még átalakítani, hogy a 2. fokozat áttételéről induljon (nagyon frankó pályázós zárt váltó keletkezik így). És akkor még ott a szervizigény, ez már tényleg olyan, hogy 3-5000-nél többet biztos nem megy el valaminek a felújítása nélkül. Stb.
Szóval ilyen szintű tuning csak fanatikusoknak éri meg, akiknek van már sok tapasztalatuk is szereléssel/beállítással és sokmindent meg tudnak csinálni maguknak. Na persze, ha valakinek van egy vagon pénze, akkor lehet meg tudja csináltatni tudás nélkül is :).
Léteznek utcán is jól használható, minimális szervizigényű tuningok, de ezzel nem offolnám tovább az MZ topikot :) simson.hu tuning fórumot érdemes olvasgatni, bár az utóbbi időben a féleszűek szétoffolták azt is.
Én fúróval csinálom és filckoronggal, szerintem amivel a festést polírozzák fel az túl puha...szerintem ..én még nem próbáltam olyannal mondjuk nem nagy píz egy filckorong én obiba vettem kettőt 1350é még a múltkor....
Nah jó éjt srácok örülök hogyha tudtam segíteni,, és h tetszik valakinek a munkám rajtam kívül
Nekem kb fél év volt mire rájöttem hogy mit hogy csináljak ( én hülye ökör nem ám megnéztem volna neten szenvedtem meg szoptam össze vissza) amúgy tök egyszerű .....link innen könnyen rájössz a titokra és még vásárolni is tudsz, árak is vannak fent http://polirozas.lapunk.hu/
Jah vágom, van itthon két polír korongom, nem filc hanem ez a lakkozásra való puha cucc, mivel "hajtottad" meg a polírkorongot(itt gépre gondolok, h. fúró, flex, polírgép..)
Spyk 1 mocit mennyi cuccból lehet szépre lepolírozni és mennyi ennek a költsége,én sosem políroztam még,de meg kellene tanulni,mert ekkor tényleg látod a munkád gyümölcsét.Illetve mennyi iő alatt lehet megtanulni ilyen szépen polírozni?
Mihu mesternek láttátok a simos vidiét már?
Eszméletlen hangja van áhhhh.
Mihu mester 1 pár adatot a mociról esetleg?És az eddigi tuning költségekről,toom,h magad csinálod a hengert de hozzávetőleg biztos tudsz mondani 1 árat,nincs kedvem elolvasni azt a sok hozzászólást mert a fos simson fikázó emberektől idegbeteggé válok.Előre is KÖSZI!
Hátha igazán szépet akarsz akkor igen mert, a paszta és a korong adja meg a tükörfényt az alumíniumnak amúgy csak olyan világos alumínium színű, ez a teleszkóp nincs koronggal átnyomva...
Hát nem szabad hagyni h bemattuljon amikor mattul vagy piszkos én utána letakarítom és krómtisztító pasztával átpucolom és megint olyan mint az új:DDDD
Hát kb 3 talán 3és fél óra alatt kész volt csiszolással és polírozással de csak azért mert ilyen kis buzi, azt alig fértem oda, 1 oldal dekli előbb kész van a hengerfejről már ne is beszéljünk:DD::D:D:D
Az igen,szép,gondolom sokáig nyalogattad,de egyébként így idővel a polírozás is eléggé el mattul nem?
És milyen színt választottál?Nekem a simóm xd alma zölddel volt lefújva 1 rétegben(hát az valami káprázatos szép volt,második rétegben meg valami fújós kékkel és elég fajául változott zöld és kék árnyalat közt a színe a különböző fényviszonyokban,csak én ám nem lakkoztam le :S és már ráférne 1 kis festés.A vázat ezüst félére szeretném a tank sárvédők stb meg ilyen alma zöld lenne :P
Köszi Roy :D
Most csak ilyen szépítő festés van pénz hiány miatt én már csak ilyen hülye vok amint megveszem mocit akkor egyből ízekre szed majd fest políroz nah nekem ez az életem :D:D majd ha lesz pénzem fényezős cimbivel márkás festékkel, lakkal le lesz fújva.....most én Very-well márkájú akril festékkel és ugyan ilyen márkájú akril lakkal fújom az egészet.....
és egy picit segítettem a fékmunkahengeren hozzászólásokat várom
De reméljük nem kopik el hamar,nem kell neki!
Igen a csoró gyermek örüljön,hogy lyuk van a seggén azt szelel:D
Én nem tuningolok semmit:) Majd szeretnék A korlátozottat és egy 150es etz-t,de ez nagyon - nagyon messze van,sosem úgy alakulnak a dolgok,ahogyan az ember szeretné..Addig meg elég a simo is :)
De egy olyan órát veszek majd:P És am grat ehhez a tudáshoz amivel te rendelkezel!
Nem tudom melyik videót nézted, pl. a "kanyarvadászat hátsó egyenes" címűben az akkori lehetőségekhez képest ereje tejlében volt, persze jól le volt áttételezve (sajna csak rövid ideig látszik, az egyenes végén 76-ot ment asszem). Azt a tuningot most rakom össze újra, módosítottam a hengeren, felkerült rá 26-os PHBH (21-es Amal helyett), lesz majd új cső is, meg előgyújtásvezérlés, ill. az egész gyújtás más a régi állapothoz képest. Amúgy 5 felömlős membrános henger "macifüles" kipunyílással, éles vezérléssel, régi csővel 12000-12500-ra, az újjal majd 13500-ra hangolva. Régi állapotában 14-es első és gyári hátsó lánckerékkel ment 104-et, de legalább 1 foggal nagyobbat elbírt volna elöl (110), de lehet 2-vel is, csak nem volt kedvem szórakozni vele. 80-ig kb. ugyanazt tudta, mint a 250-es ETZ, csak szénné kellett kuplungolni váltásoknál a túl szűk nyomatéksáv miatt. Ez utóbbi rossz tulajdonságán próbálok most enyhíteni.
Vázon tavaly sokat javítottam, de még lengővilla hosszabbítás + erősítés hátra van (minimum utóbbi), ill. nem ártana valami normális kormánycsapágy. A TS féket meg be kéne csiszolnom, vagy tenni bele másik betétet, mert haveromé (szintén Simsonba applikálva 16-os kerékkel) bőven jobb, van olyan jó, mint ETZ-n a tárcsa.
Nem is akarom összeszámolni, mennyit költöttem rá. Ha most kéne összerakni csak a blokkot, akkor gyújtás IGC-vel együtt kb. 25-30, összes csapágy 6-10, "piros műanyagos" főtengely kb. 15 (felújítás kb. 10, alul hézagoltra átalakítva több), egyedi dugó 3k körül volt Bertáéknál, de valszeg annyit is fog bírni, normális egyedi min. 12k, hengerfej alakítás 3k, hengert magamnak csináltam, MBX membrán + ház + karbon lapok kb. 10k, cső Varga Robinál kb. 15k, havernál ingyen, csillapító betét az első villába 10k, nem tudom mi hiányzik. Ez "megközepelve" 100k, de a valóságban tuti több, mert még kellenek apróságok. Meg ilyen hengert kb. senki nem vállal el, ha mégis az van vagy 20k. Nem ártana egy 5-ös váltó sem, az most van vagy 40-50k, azt még átalakítani, hogy a 2. fokozat áttételéről induljon (nagyon frankó pályázós zárt váltó keletkezik így). És akkor még ott a szervizigény, ez már tényleg olyan, hogy 3-5000-nél többet biztos nem megy el valaminek a felújítása nélkül. Stb.
Szóval ilyen szintű tuning csak fanatikusoknak éri meg, akiknek van már sok tapasztalatuk is szereléssel/beállítással és sokmindent meg tudnak csinálni maguknak. Na persze, ha valakinek van egy vagon pénze, akkor lehet meg tudja csináltatni tudás nélkül is :).
Léteznek utcán is jól használható, minimális szervizigényű tuningok, de ezzel nem offolnám tovább az MZ topikot :) simson.hu tuning fórumot érdemes olvasgatni, bár az utóbbi időben a féleszűek szétoffolták azt is.
Nah jó éjt srácok örülök hogyha tudtam segíteni,, és h tetszik valakinek a munkám rajtam kívül
Majd még jövök a képekkel ha haladtam valamivel
Jó éjt!
Sok sikert hozzá
Mihu mesternek láttátok a simos vidiét már?
Eszméletlen hangja van áhhhh.
Mihu mester 1 pár adatot a mociról esetleg?És az eddigi tuning költségekről,toom,h magad csinálod a hengert de hozzávetőleg biztos tudsz mondani 1 árat,nincs kedvem elolvasni azt a sok hozzászólást mert a fos simson fikázó emberektől idegbeteggé válok.Előre is KÖSZI!
És milyen színt választottál?Nekem a simóm xd alma zölddel volt lefújva 1 rétegben(hát az valami káprázatos szép volt,második rétegben meg valami fújós kékkel és elég fajául változott zöld és kék árnyalat közt a színe a különböző fényviszonyokban,csak én ám nem lakkoztam le :S és már ráférne 1 kis festés.A vázat ezüst félére szeretném a tank sárvédők stb meg ilyen alma zöld lenne :P
Néztem most neten és a Cateye Velo8 drágább ,bár nem sokkal,de ahoz nincs oda írva,hogy vízálló.
Most csak ilyen szépítő festés van pénz hiány miatt én már csak ilyen hülye vok amint megveszem mocit akkor egyből ízekre szed majd fest políroz nah nekem ez az életem :D:D majd ha lesz pénzem fényezős cimbivel márkás festékkel, lakkal le lesz fújva.....most én Very-well márkájú akril festékkel és ugyan ilyen márkájú akril lakkal fújom az egészet.....
és egy picit segítettem a fékmunkahengeren hozzászólásokat várom
Valami helyi mocis boltban biztos olcsóbb ,bár nem vettem még olyat,sajnos :(