Nagyon gondolkozom rajta, csak azé' az mégis egy motyós találkozó.....habár Luki (rooftop) mondta, akár csattogós lepkével is mehetünk, nem a motoron van a lényeg. Én már pályáztam azzal a társasággal Visontán, meg Lukival voltunk tavaly együtt emlékversenyen, minden seggnyalósdi nélkül csak a legjobbakat mondhatom Róluk. Figyelnek egymásra, tanítgatják egymást, marha lelkesek és jól is mennek. A legjobb haverjaim mind motyósok, plusz ez a supermoto-topicos társaság is nagyon szimpi....NA EZÉRT fogok én supermotót venni, csak lennénk már túl ezen a válágosdin !
Esetleg az urak Kecskemétről mit szólnak a dologhoz?
Na úgy látom, nagy vigalom van itt , jó is az......csak közben én meg ropogósra sültem a nap alatt .
Ja, azt elfelejtettem, hogy a nap végére vasárnap elment a fékem, de teljesen! Na, gondoltam, itt az ideje egy kis lendületmegmaradást gyakorolni, amúgy emzésen , hát mit mondjak, a beszarásjelző rendesen villogott , de megszoktam, csak a féknyomot nem viszi ki semmilyen mosópor az alsógatyámból .....
Le is megyek, megsasolom, mi lelte a cuccot, szerintem nem tudom, mi lehet
holnap vagy holap után itt a munkahenger a fémfékcső még nem tudom mikorra lessz meg ha füvet tudnák nyírni akor tesómmal lennék oda vésni de sajna pihi van voltam ma röntgenen már holnap 10-re meg is lessz az erdmény ez a nemsemmi milyen gyorsak
Unatkozol!? Gyere füvet nyírni Most kezdem itthon!.........Ja végső esetben ,ha nem akarsz azonnal MZ munkahengert van itthon egy PUCH-é ha gondolod vidd el és próbáld meg! Egész délután megtalálsz itthon!
Haver kérdezi hogy 125--150 alakítás volt a tz-jén és hogy ti változtattok e más valamit?Ugyanaz a karbi jó? Fuvókákat mekkorákat használtok ilyenkor .Elsõ lánckeréknek mekkora az optimális így?
Elõre is köszönöm a válaszokat a nevében is. :)
Basszus srácok,mekkora mázlim volt tegnap.
Havverral gondoltuk délután elmegyünk egy körre. Õ egy 150-essel én egy 250-essel, én mentem elöl.
Naszóval: országút ,viszonlag gyér forgalom,a fordulatszám 6000 körül, a sebesség 110-115.Egyszercsak a blokk irányábol reccsenés.. hátsókerék állóra blokkol..
Namondom fasza.. ellenkormányzok... motor hátulja csúszik... kuplungot behúzom... kerék ugyanúgy álló helyzetben marad... csúszás tovább... ellenkormányzás... szembesáv... nagynehezen megálok.Hozzáteszem õ jobban megijedt a látványtol hogy mit csinálok mint én magam.
Szóval miután megnyugodtunk,próba, motor elsõ rugásra indul.Haza is jöttem vele,természetesen nagyon óvatosan,de hibátlanul mûködött.
Otthon leengedtük az olajat hátha találunk valami fémforgácsot ami a váltó károsodására utalna,de semmi.Néhány óra állvakarás és szerelgetés után megtaláltuk a hibát.
Elsõ lánckerék csere után nem megfelelõen rögzitettük az ezt tartó csavart és õ éppen 100km/h felett gondolta úgy hogy lecsavarodik és beszorul a lánckerék alá.
Kicsit hosszúra sikerült ez a hsz-em de elég ijesztõ élmény volt.
Esetleg az urak Kecskemétről mit szólnak a dologhoz?