Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon gondolkozom rajta, csak azé' az mégis egy motyós találkozó.....habár Luki (rooftop) mondta, akár csattogós lepkével is mehetünk, nem a motoron van a lényeg. Én már pályáztam azzal a társasággal Visontán, meg Lukival voltunk tavaly együtt emlékversenyen, minden seggnyalósdi nélkül csak a legjobbakat mondhatom Róluk. Figyelnek egymásra, tanítgatják egymást, marha lelkesek és jól is mennek. A legjobb haverjaim mind motyósok, plusz ez a supermoto-topicos társaság is nagyon szimpi....NA EZÉRT fogok én supermotót venni, csak lennénk már túl ezen a válágosdin !
Esetleg az urak Kecskemétről mit szólnak a dologhoz?
Grabo és a többiek!
20-21-én jössz visontára gogo3-ra?
Én megyek! Remélem faxa lesz.
Na úgy látom, nagy vigalom van itt , jó is az......csak közben én meg ropogósra sültem a nap alatt .
Ja, azt elfelejtettem, hogy a nap végére vasárnap elment a fékem, de teljesen! Na, gondoltam, itt az ideje egy kis lendületmegmaradást gyakorolni, amúgy emzésen , hát mit mondjak, a beszarásjelző rendesen villogott , de megszoktam, csak a féknyomot nem viszi ki semmilyen mosópor az alsógatyámból .....
Le is megyek, megsasolom, mi lelte a cuccot, szerintem nem tudom, mi lehet
a jóbol sosem elég
Köszönöm a segítséget.
Ejha! ! ! Mi készül itt ellenem ?
Asszem ásó, lapát kézbe vesz MZ-t elföldelem az öcskös felépüléséig .
Nem elég, hogy helyette is dolgozom ? ? ?
Én az RMC-től rendelem de nagyon át kell gondolni mert ezer fajta van belőle.
28.án lehet megint Kecskemét
Napot,
Nem tudja valaki hol tudnék hozzájutni merevített "krossz kormányhoz"?
Előre is köszönöm.
Lesz meglepetés!
még itthon van kaja után pihizik de ha kiteszi a lábát
Mostan menjé mig dolgozik!
a Tesómén már az van ha nem figyel lecserélem
Aha! Jó az, csak kicsit bonyolultabb a fémfékcsövet rárakni!
gyárit bontottat
Milyent vettél?
holnap vagy holap után itt a munkahenger a fémfékcső még nem tudom mikorra lessz meg ha füvet tudnák nyírni akor tesómmal lennék oda vésni de sajna pihi van voltam ma röntgenen már holnap 10-re meg is lessz az erdmény ez a nemsemmi milyen gyorsak
+fémfékcső!
Unatkozol!? Gyere füvet nyírni Most kezdem itthon!.........Ja végső esetben ,ha nem akarsz azonnal MZ munkahengert van itthon egy PUCH-é ha gondolod vidd el és próbáld meg! Egész délután megtalálsz itthon!
nincs mitől elfáradjak eaetleg az unalom.
Haver kérdezi hogy 125--150 alakítás volt a tz-jén és hogy ti változtattok e más valamit?Ugyanaz a karbi jó? Fuvókákat mekkorákat használtok ilyenkor .Elsõ lánckeréknek mekkora az optimális így?
Elõre is köszönöm a válaszokat a nevében is. :)
Basszus srácok,mekkora mázlim volt tegnap.
Havverral gondoltuk délután elmegyünk egy körre. Õ egy 150-essel én egy 250-essel, én mentem elöl.
Naszóval: országút ,viszonlag gyér forgalom,a fordulatszám 6000 körül, a sebesség 110-115.Egyszercsak a blokk irányábol reccsenés.. hátsókerék állóra blokkol..
Namondom fasza.. ellenkormányzok... motor hátulja csúszik... kuplungot behúzom... kerék ugyanúgy álló helyzetben marad... csúszás tovább... ellenkormányzás... szembesáv... nagynehezen megálok.Hozzáteszem õ jobban megijedt a látványtol hogy mit csinálok mint én magam.
Szóval miután megnyugodtunk,próba, motor elsõ rugásra indul.Haza is jöttem vele,természetesen nagyon óvatosan,de hibátlanul mûködött.
Otthon leengedtük az olajat hátha találunk valami fémforgácsot ami a váltó károsodására utalna,de semmi.Néhány óra állvakarás és szerelgetés után megtaláltuk a hibát.
Elsõ lánckerék csere után nem megfelelõen rögzitettük az ezt tartó csavart és õ éppen 100km/h felett gondolta úgy hogy lecsavarodik és beszorul a lánckerék alá.
Kicsit hosszúra sikerült ez a hsz-em de elég ijesztõ élmény volt.
Nem tudsz aludni?
arra én is de most csak ennyire futotta következőleg jobban vigyázok.