Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááááááááát ha sok időd van akkor meg lehet oldani!
kiveszed a gyári villádat.
aztán beletoldasz egy 10 centit
és utána hátrább rakod a merevítést amennyire jól esik.
megoldható csak sok vele a cumi
levágsz a rugókból! De nehogy megcsináld!
vajon hogy lehet az etz elejét ültetni
help
Gaba ezt ne bunkózásnak, hanem poénos leszólásnak vedd, de ez fasság!
merlin az okés nem az emelés kivitelezésével van a bajom, hanem, h a villa nem tud akkorára nyílni mint szeretném, mert a merevítése beleér már a vázba!
hy
azt irtad az előbb hogy meg kell ültetni az elejét. Hogy magasabb legyen a hátúlja?
És pontosan hogyan is megy ez?
hali
nekem úgy lett megoldva hogy a villára 2 db kb 8 cm magas vas lett oda hegesztve.
Célnak megfelelés jól bírja
ültesd meg az elejét
Köszi a választ! Annyira én sem szeretném lecseréni, csak vhogy szerettem még volna egy 5-7 centit emeleni, de elfogyott a lehetőség! Ötlet?
Hy! Igen, van különbség, a 250-esé hosszabb picit, ill. nem passzol pontosan a vázhoz, mivel szélesebb, így ki kell hézagolni valamivel a tengelyét a forgáspontnál, ahol a vázba csatlakozik. Meg a 125-ös kereke sem jó a 250-es lengővillába az előbb említett nagyobb szélessége miatt, ezt már nehezebb kihézagolni, mivel 1. nem középen fog futni a hátsókerék, 2. ha tesz az ember valami alátétet a tengelyhez, akkor nem fog egykönnyen belekapni a lánckerék felöli részbe. Elég szopós meló megcsinálni mindent vele, ezért azt tanácsolom, hagyd a gyári lengővillát
Szerintetek átmérőben ( a lengővilla 1 szárának) és hosszúságban van különbség a 150-es és a 250 lengőkarja között, eltekintve attól, h a 250esen a merevítés téglatest alakú a 150-esén meg csak egy "rúd"!
Na ezt most gecijól leírtam, de remélem érthető, annyi csak a problémám, h kicsit még szeretnék emelni a hátulján, de már nem enged többet, mert a lengőkar merevítése beleér a vázba!
szia

nincs lengővillám!
Nincs véletlenül 250-es lengővillád?
sajnos nem volt itthon ehhez való lehúzóm, szóval már a 2 csavarhúzós megoldás megvolt..:Da blokk is egyben maradt... meg a lánckerék is lennt van...illetve már fennt
leginkább erre a célra kialakított lehuzóval, de ha ügyes vagy akkor két csavarhúzó is elég de akkor vigyáznod kell a blokkra...
Nem tudja vki hogy lehet lehúzni a főtengelyről a lánckereket?
valaki nem akarja festetni,matricázni a gépét?Én lefestem,matricázom akár egyedi igények szerint is!Ha érdekel irj bátran!Elérhetőségeim az adatlapomon...
Akkor valószínű hogy egyforma itt is:P
Nem szedtem még ki szal mintát nemtok vinni, viszem a gépet műszakira és hazafelejövet megveszem őket....szimeringet nem nehéz berakni:P:D láttam már olyat aki fordítva szerelte be....
Sztem mind2 egyforma legalábbis 250esemen az volt, de vigyél mintát, és figyelj oda, h h rakod majd be, mert nem mind1!
Sok sikert!
Tedd be a fagyasztóba a dugót egy napra, és könnyebb lesz feltenni.
akkor csak azt mondja meg vki hogy mind a két oldali egyforma?
amúgy ezek felhalmozódásból megmaradt alkatrészek
szia
az a gépem megvan egész jól alakul.már meg van a hőn áhított nagy lánckerék is egy jawa hátsókerékbe építve csak kell egy kicsit hegeszteni a villán(láncfeszítő)!
alakulgat nagyon jól!már várom hogy kész legyen.
Utána fel szántom vele még a jövő hetet is
Megfogod, szétnyitod, és felteszed.. Nemtudom... Nekem még nem sikerült törni, pedig nem egy motorról szedtem le...
Hellosztok!
Meg tudja nekem mondani valaki 125-ös etz főtengő szimeringjeinek méretét?
Előre is kössz!
Képeket sajnos mostanában nem nagyon tudok majd tenni, mert mint írtam a bnőm fényképezőjével csináltam és rossz a számítógépe és nem tudjuk felrakni a gépre! De majd kitalálok vmit! Egyébként már jól alakul a szekér, már van ülésem, meg lámpám is lesz!