Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm , úgy pont az 0,1mm-es hézag jön ki akkor elég csak azt cserélni
ugy emléxem 1,7mmde a kopott nut-fogaskerékoldal-zégergyürü miatt én egyedileg szoktam kihézagolni
érdeklődök valakinek nincsenek eladó gyári ESKA csavarjai? (250es etzhez kellene)
Adjon az Isten!

Valaki tudja e az etz250 5. sebesség meghajtó fogaskerekének a hézagoló alátétjének a gyári vastagságát? ha valaki tudja légyszives ossza már meg velem.
rendes ez a jézuska felétek is MZével jár
ez aztán a karácsonyi ajándék!
Békés, Boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Békés, boldog karácsonyt mindenkinek!
Boldog karácsonyt az összes MZésnek keletre és nyugatra
Pedig lehet.
HA én megyek valahová, gyakorlatilag más sem történik, mint hogy rámelőznek:)
Simson- nal is lehet túrázni,csak nem szoktunk.
Ja! Nem túl jó érzés,amikor egy busz vagy egy kamion rádelőz,mert ő kb. 5-10km/h-val gyorsabban tud menni. A tükörben meg csak egy bazi nagy hűtőrácsot látsz,aztán nekikezd előzni,és rádhúz,mert szemből is jönnek! Sajnos manapság már felgyorsult világban élünk,a járművek száma is megsokszorozódott. Egy 125-ös motor lassan már csak városi járműnek optimális. Ezzel nem akartam a 125 tulajokat megsérteni,sőt nekem is van egy TS,de ha túrázni megyünk,akkor ETZ 250 a mi motorunk!
azóta eltelt 40év!
40éve (talán)mindenkinek megfelelt lakott területen kívül is az a túra tempó!
ma már nem hiszem , hogy hosszú távon kielégítő lehet többszáz kilóméteres túrákra a 60-70 es utazótempó!
én a 250-es ETZvel, ha kétszeméllyel megyek sem szeretem feltratani a forgalmat, lehetőség szerint inkább megyek 100zal, mint 80nal
nem teljesen értem, miért gondoltok alkalmatlannak kétszeméyles túrára egy 125-öst, ami azért 10 loerő feletti.

70es évek elején volt egy sorozat az Autó-Motor újságban, egy ombre meg a felesége bejárták európát egy danuviával, ami mondjuk békanyálon fele teljesítményű mint egy etz 125

Megjárták ketten a pireneusokat, szóval ne csak az alföldön haladtak.
helló van egy etz-m motor nélkül elektronika nélkül eladó alkatrészenként ...üdv.
köszönöm!
Érdemes jól körbenézni, mert sok ETZ-vel azért már ez az megtörtént. De ha nem nagyok a bajok, akkor nem túl sok pénzért javíthatóak.
A jó, kímélt, első gazdás, papíros, törzskönyves motorért százezer körül kell adni, de az jó is lesz.
Két személlyel véleményem szerint nem alkalmas túrára, bár ha 100-200 kilométerről van szó, annyi talán belefér, de egyedül, pontosabban társak nélkül. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert a kis ETZ-vel utassal 60-70 km/h utazónál többet nem tanácsos tervezni. Egyedül 70-80-nal elmegy hosszú távon is.
A hosszú táv nálam 5-600 kilométeres napi utat jelentett több alkalommal. Ha valóban utast is akarsz rendszeresen vinni, nem ez a jó választás.
Ja-ja! Minimum cvájhundertfünfcig kubikcentiméter! Az már jobban bírja az asszonykákat utaztatni!
Viccen kívül, szerintem ha nem "stunt" motort veszel nagyot nem bukhatsz ócsójé javítható.De a szerény véleményem az hogy ha túrázni akarsz akkor vagy ne vidd anyukát vagy nagyobb motort vegyél.
Asszonnyal?
Hello MZ-s arcok!

Jövő év elején egy 125ös ETZ vásárlását tervezem és lenne 1-2 kérdésem.

Mikre kell oda figyelni és különösen megnézni ennél a típusnál vásárláskor?

Mennyi a reális maximum ára egy ilyen motornak?

Alkalmas e arra, hogy kisebb (100-200km) túrákat tegyünk vele az asszonnyal?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm a segítséged, jól esett.

Szép karácsonyt neked.
bronz másképp nem is mondtam volna