Valaki tudja e az etz250 5. sebesség meghajtó fogaskerekének a hézagoló alátétjének a gyári vastagságát? ha valaki tudja légyszives ossza már meg velem.
Ja! Nem túl jó érzés,amikor egy busz vagy egy kamion rádelőz,mert ő kb. 5-10km/h-val gyorsabban tud menni. A tükörben meg csak egy bazi nagy hűtőrácsot látsz,aztán nekikezd előzni,és rádhúz,mert szemből is jönnek! Sajnos manapság már felgyorsult világban élünk,a járművek száma is megsokszorozódott. Egy 125-ös motor lassan már csak városi járműnek optimális. Ezzel nem akartam a 125 tulajokat megsérteni,sőt nekem is van egy TS,de ha túrázni megyünk,akkor ETZ 250 a mi motorunk!
azóta eltelt 40év!
40éve (talán)mindenkinek megfelelt lakott területen kívül is az a túra tempó!
ma már nem hiszem , hogy hosszú távon kielégítő lehet többszáz kilóméteres túrákra a 60-70 es utazótempó!
én a 250-es ETZvel, ha kétszeméllyel megyek sem szeretem feltratani a forgalmat, lehetőség szerint inkább megyek 100zal, mint 80nal
nem teljesen értem, miért gondoltok alkalmatlannak kétszeméyles túrára egy 125-öst, ami azért 10 loerő feletti.
70es évek elején volt egy sorozat az Autó-Motor újságban, egy ombre meg a felesége bejárták európát egy danuviával, ami mondjuk békanyálon fele teljesítményű mint egy etz 125
Megjárták ketten a pireneusokat, szóval ne csak az alföldön haladtak.
Érdemes jól körbenézni, mert sok ETZ-vel azért már ez az megtörtént. De ha nem nagyok a bajok, akkor nem túl sok pénzért javíthatóak.
A jó, kímélt, első gazdás, papíros, törzskönyves motorért százezer körül kell adni, de az jó is lesz.
Két személlyel véleményem szerint nem alkalmas túrára, bár ha 100-200 kilométerről van szó, annyi talán belefér, de egyedül, pontosabban társak nélkül. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert a kis ETZ-vel utassal 60-70 km/h utazónál többet nem tanácsos tervezni. Egyedül 70-80-nal elmegy hosszú távon is.
A hosszú táv nálam 5-600 kilométeres napi utat jelentett több alkalommal. Ha valóban utast is akarsz rendszeresen vinni, nem ez a jó választás.
Viccen kívül, szerintem ha nem "stunt" motort veszel nagyot nem bukhatsz ócsójé javítható.De a szerény véleményem az hogy ha túrázni akarsz akkor vagy ne vidd anyukát vagy nagyobb motort vegyél.
Valaki tudja e az etz250 5. sebesség meghajtó fogaskerekének a hézagoló alátétjének a gyári vastagságát? ha valaki tudja légyszives ossza már meg velem.
40éve (talán)mindenkinek megfelelt lakott területen kívül is az a túra tempó!
ma már nem hiszem , hogy hosszú távon kielégítő lehet többszáz kilóméteres túrákra a 60-70 es utazótempó!
én a 250-es ETZvel, ha kétszeméllyel megyek sem szeretem feltratani a forgalmat, lehetőség szerint inkább megyek 100zal, mint 80nal
70es évek elején volt egy sorozat az Autó-Motor újságban, egy ombre meg a felesége bejárták európát egy danuviával, ami mondjuk békanyálon fele teljesítményű mint egy etz 125
Megjárták ketten a pireneusokat, szóval ne csak az alföldön haladtak.
A jó, kímélt, első gazdás, papíros, törzskönyves motorért százezer körül kell adni, de az jó is lesz.
Két személlyel véleményem szerint nem alkalmas túrára, bár ha 100-200 kilométerről van szó, annyi talán belefér, de egyedül, pontosabban társak nélkül. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert a kis ETZ-vel utassal 60-70 km/h utazónál többet nem tanácsos tervezni. Egyedül 70-80-nal elmegy hosszú távon is.
A hosszú táv nálam 5-600 kilométeres napi utat jelentett több alkalommal. Ha valóban utast is akarsz rendszeresen vinni, nem ez a jó választás.
Jövő év elején egy 125ös ETZ vásárlását tervezem és lenne 1-2 kérdésem.
Mikre kell oda figyelni és különösen megnézni ennél a típusnál vásárláskor?
Mennyi a reális maximum ára egy ilyen motornak?
Alkalmas e arra, hogy kisebb (100-200km) túrákat tegyünk vele az asszonnyal?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szép karácsonyt neked.