Hali!
Itt van pár kép, h milyen volt a gép mikor elhoztam meg most milyen! Még persze sokat fog alakulni műanyag sárvédők lesznek elől hátul másik kormány...
sziasztok.Nekem lenne 1 etz 150-em szeretném átelakítani cross-ra tudna vki segíteni?
Pl:nagyobb hátsó lánckerék,rezós cross kipuff,stb... szivesen fogadok mindenfajta ötletet,ha van képeket és nem utolsó sorban linkeket,cimeket ahonnét többet megtudhatnék a témáról.
Előre is köszi.
Csöcs!
Most áll, mert van más dolgom faternak hála! Ma derül ki, h lesz-e melóm! Holnap megyek a hátsó telókért!
Hétvégén remélem már tudom majd bütykölni! Már ígértek gumit meg kézvédőt is! Szecsu is mondta, h majd feltúr vmi sárvédőket! Majd vele még duálok majd! De először legyen meló aztán lehet mindent finanszírozni!
Na most lépek!
Majd még dumálunk! Csáó!
én nem értek ezekhez,viszont tudom tanácsolni az mzclubhungary-t,már fél éve ott vok aktív tagként,jó kis banda,és ott a szervíz topicban keressétek bambit,ő mindennek a szakértője,lehet h csak 30 éves de már 40 éve motort szerel
nagyon nagyon profi.az ország legjobb szerelője állítom.
Hát akkor még várhatsz! Nekem se nagyon akarnak seggíteni simsonba! Na jó nem vok gonosz és türelmetlen, CSAK EGY KICSIT! Bizti mindenki elfoglalt!
Néz körül szocimotoros.hu-n a letöltések között hátha találsz robbantott összeszerelési ábrát!
Sziasztok!Kéne 1 kis segítség ,hogy kell összerakni az ETZ kilóméterórameghajtóját Mert ma megvettem a meghajtóperselyt és beleszorult a tengely,kihúztam és reszelővel megigazítottam ahogy minden utángyártott Mz alkatrészt kell Na várom a segítséget
hi all!
Lenne egy olyan problémám, hogy a motoromban eltört egy rugó ( a váltónál.) Nem veszi be , az 1est, és a 2.at. csak ha "trükközök"( először kicsit felhúzom és utána le) vele. Nem tudnátok megmondani ,hogy mi annak a rugónak a neve? Akarok venni holnap ,hogy össze lehessen dobni, de így név nélkül nehéz rákeresni. előre is köszi .
csak ne isolatort!
amugy 125be 260as hőértékű megy,előző gazdinál magneti marelli volt,én cseréltem és ngk-t raktam bele,mindegyik nagyon jó gyertya(és ezekből 260as hőértékűt kérsz)
szomszédtól kértem végül kölcsön tolómérőt mert a mienket nem találtam,és az értékek:
50 mm halál pontosan a 2 csavar távolsága ha a közelebbi felükön mérjük mind2-t
66mm halál pontosan a 2 csavar távolsága ha a 2 csavar vastagságát is beleszámoljuk.
és mindenhol ennyi(keresztbe,hosszába)
Hát igen, tolómérővel lehetett volna ezt, azzal be lehet nyúlni valamennyire, de megkérdeztem máshol is, és ott is lemérték, még megérdeklődőm pontosan hol...
szóval bontsam szét darabjaira a motoromat?
igen erre gondoltam,de ehhez ugye nem kell levennem a hengerfejet?
én a hengerfej tetején levő lyukak távolságát mértem ennyinek,és ott négyzet volt a négyzet
Ezek kellenének, amiket bejelöltem, igazából ezt lehet a tőcsavarnál is mérni... na ez kéne ugye így ahogy bejelöltem, meg még ha elforgatod 90 fokkal és úgy nézed, akkor azok is, nem tudom négyzetes e a henger...
33,5 mili,de ez nem a csavarok távolsága,hanem ahol van az anya,az benne van abban a mélyedésben,és a mélyedés(nevezzük nevén:lyuk ) közelebbi széle a másik közelebbi széléhez ennyi.
persze ezt is csak centivel mértem,mert a tolómérő továbbra sincs,és igaából nem hiszem h ez kellett,majd mindjárt megmondod h igazam van-e.
szóval amin van az anya annak a csavarnak kell a távolsága a másiktól?
Itt van pár kép, h milyen volt a gép mikor elhoztam meg most milyen! Még persze sokat fog alakulni műanyag sárvédők lesznek elől hátul másik kormány...