Sikerült összeraknom a henger +hengerfejet +kuplungot is Érdekes volt hajnalban (0:21) kipróbálni a motort főleg hogyha történik valami semmit se látok
Valahogy csak meg tudom oldani ezt a dolgot, az mz-ben van akumlátor szóval az energi adott és általában egy nap 20-60km között szoktam mozogni szóval töltésel se lehet gond mert ez elég táv kell neki Egyenlőre sajnos 1-2napra akatt más dolgom a motorral ugyanis az egyik csavar kiszakatt a hengertőcsavarról. Az egészben az a bosszantó, hogy most cseréletem hengerfejtömítést és kipufogótömítést is... a kár kb. 500FT, de ebbe benne van a hengertőcsavar meg az anya is
Szia,az mp3 lejátszóval hozzá se kezdj a hifiépítéshez,vegyél 1 autórádiót(pl kazettásat)aztán veszel bele 1 kazettát amire rá lehet kötni az mp3/mp4 lejátszót,"oszt hagyy szójjón"! !Egy ilyen kazetta 2-3 ezer ft.Egyébként ez nem olyan bonyolult mint sokan hiszik Na sok sikert hozzá!
Hát nem tudom mekkora hangszórókat akarsz felhasználni erre a célra, de egy mp3 lejátszóval nem túl nagyokat tudsz működtetni, mert kicsi hozzá az erősítő ami benne van. szal egy autós rádió lenne sztem a legjobb megoldás... szerintem...
SZervusztok!
Azt szeretném kérdezni hogy az MZ-ket főleg a Ts típusokat simán le lehet műszakiztatni?Pár napja beszéltem a Közlekedési Felügyelettel ,és ott azt mondták hogy olyanok ezek a motorok mint a Trabant meg a Wartburg,vagyis "elvileg" már nem is kaphatnának műszakit.Ebben kérném segítségeteket,mert szerettem volna egy TS 125-t vásárolni csak közben eltántorítottak tőle.Mi a tapasztalat?
Annyit még én kifelejtetem, hogyha neked is rávan szorulva a kipufogó a könyökre és csak nehezen sokat mozgatva tudod leszedni, akkor tönkremehet a tömítés a könyök és a henger között ez a Mofakerbe 90FT. Amikor összerakod és tuti tömítést akarsz a henger és a könyök között akkor autósboltban lehet kapni kipufogóhoz hőálló tömítő anyagot a nevét ne kérdezd mert énse tudtam soha megjegyezni, de akkor tuti, hogy nem fog kifolyni az olaj és nem fog kifújni sem Énis így jártam el az enyémnél csak vigyáztam a krómra és sokat "zavargatam" a forgalomban
Szerintem legjobb, ha egy olyan robeszostól kérsz seggítséget aki már csinált ilyet! Vagy esetleg autóvillamoságistól! De persze lehet lesz itt is aki tud seggíteni!
Hát péter erre a legjobb tényleg a kiégetés! Utána pedig 1:45 1:50-es keverék pl megfelelő repsol olajjal! A keverék miatt is meg magában van olyan olajuk is ami épp, h csak kormol és füstöl!
Viszont nekem is lenne egy kérdésem Vannak nekem itthon hangfalaim egy nem használt, de jó mp3 is. Szerintetek az mennyire lehetne megvalósítani, hogy én a hátsó turadobozba bekötnék két Hangszórót ami mp3-ról menne... Szóval valami olyan állatságra gondoltam mint a robogóknál is van A fedélbe pedig bekötnék két neont is csak elektronika terén eléggé hülye vagyok szóval ha valaki tudja a menetét az írjon kérem
Ha nem számít a króm akkor veszel vas boltban lángszóróhoz egy gázpalackot (350FT) lehuzod a kipufogót a könyökről és adod neki az ívet. Más módszert én nem ismerek
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem, hát ha Ti jobban tudjátok mint én.
Meg van még az előző motorom, egy ETZ-250, és mivel nem használom már túrákra, csak városi szaladgáláshoz, a kipufogó nem tud rendesen kiégni, tisztulni. Mi lenne ennek a manuális módja, hogy kipucoljam, mert szegényke már úgy füstöl, mint a gyárkémény.
Köszönöm előre is az ötleteket.
Szaisztok! Lenne 1 elég nagy problémám.Ma jöttem haza kis 150-es ETZ-vel,és játszadoztam a lámpával,(föl le,föl le,) meg az index-et is rányomtam néha,mert mint ha úgy láttam volna menet közben hogy elhalványul a fény.És pikk se töltés se semmi.Megállt a motor.Szerintetek?Mert olvastam hogy a biztosítékok hamar tönkremennek,és én erre tippelek.Ha igen,akk melyik lehet a bűnös?:) (még szerencse hogy kb 5 perc sétányira voltam itthonról,mert "túrázni" voltunk 1 picikét:D) Előre is köszönöm ^^!
énis itt vagyok nem alszok, csak a crossosításhoz nem értek így nem akarok okoskodni benne inkább a restaurálás az én pályám, de ha van valami amivel már volt dologom és valaki segítséget kér akkor ugyis írok
JA mg annyi, h mostanában elég halott a fórum! 2napja már magammal beszélgetek! Te vagy az első aki írt! Ha vmi nem okés írj, ha tudok seggítek! Leghamarabb holnap délután tudok max írni, mert sok dolgom lesz! addig tervezz! sok sikert!
Ja és rezó gyártását a simsonbolt.hu válall! Etz-re is én megkérdeztem annó, h 250-re is, mondták, h megoldható!
Hali!
Hát mint látod énis terepesítek! simmipage.de-n is vannak sztem jó megoldások! Egy dolog amire ma jöttem rá, h az elejét nem olyan könnyű kiemelni mint pl a simsonét, mert a becsuszószárnak van egy max "kijövése". Hátsó telóval nekem szotyim volt, mert találtam 2db-t. De pár oldallal viszább Balage rakott be képeket, h neki milyen 3szög magasítója van hátul! Hát nem találom azt a linket, pedig itt néztem az apróba, a linkben az illető egy közdarabot csinált a teleszkóp szárak tetejére. Ezt több féleképpen ki lehet vitelezni!
Azt szeretném kérdezni hogy az MZ-ket főleg a Ts típusokat simán le lehet műszakiztatni?Pár napja beszéltem a Közlekedési Felügyelettel ,és ott azt mondták hogy olyanok ezek a motorok mint a Trabant meg a Wartburg,vagyis "elvileg" már nem is kaphatnának műszakit.Ebben kérném segítségeteket,mert szerettem volna egy TS 125-t vásárolni csak közben eltántorítottak tőle.Mi a tapasztalat?
Normál olajmennyiség: 230cm3 350mm töltési magasság
Legnagyobb olajmennyiség: 250cm3 370mm töltési magasság
Lenne egy kérdésem, hát ha Ti jobban tudjátok mint én.
Meg van még az előző motorom, egy ETZ-250, és mivel nem használom már túrákra, csak városi szaladgáláshoz, a kipufogó nem tud rendesen kiégni, tisztulni. Mi lenne ennek a manuális módja, hogy kipucoljam, mert szegényke már úgy füstöl, mint a gyárkémény.
Köszönöm előre is az ötleteket.
Köszi
Ja és rezó gyártását a simsonbolt.hu válall! Etz-re is én megkérdeztem annó, h 250-re is, mondták, h megoldható!
Hát mint látod énis terepesítek! simmipage.de-n is vannak sztem jó megoldások! Egy dolog amire ma jöttem rá, h az elejét nem olyan könnyű kiemelni mint pl a simsonét, mert a becsuszószárnak van egy max "kijövése". Hátsó telóval nekem szotyim volt, mert találtam 2db-t. De pár oldallal viszább Balage rakott be képeket, h neki milyen 3szög magasítója van hátul! Hát nem találom azt a linket, pedig itt néztem az apróba, a linkben az illető egy közdarabot csinált a teleszkóp szárak tetejére. Ezt több féleképpen ki lehet vitelezni!