erről is a komunisták tehetnek hogy motocris igy közlekedik a honda val.
ha anó nem szüntetik be a pannonia gyártását most világhatalom lehetnénk, és a 1,3 as pannonián száguldozhatnánk cris el
ha már a politikánál tartunk, szavazzunk ámokfutó, vagy nem? netán szomorú szamuráj? esetleg motochris maga kozsó? de kozsónak harley-a van, és tincse...
szerintem is teljesen értelmetlen ezen vitatkozni. mindenki elmondta a véleményét, aki akarja megfogadja, aki akarja, nem.
Nagyjából az volt a lényeg, hogy egy állat vagyok, aki ha felül mögé egy utas mocira, akkor érzi igazán elemében magát, ha életveszélyes helyzetekbe sodorhatja. Ezt egyébként az összes utas tanúsíthatná, ha még élnének.
Részemről nem folytatódik semmi. Elmondtam mindent, ha ez valakinek kevés, sajnálom.
Ugyanakkor senkiben nem szeretném lerombolni a rólam kialakult "őrült és közveszélyes ámokfutó utasgyilkos" képét! Isten ments, ha ettől jobb neki... Ez olyan mint a politika. Nem tudják miről van szó, csak szidják az egyik pártot. Valamelyiket. És boldogok tőle.
Hálás vagyok az "okosoknak"! Kihozzák belőlem a kedvenc gúnyos-odamondogatós énemet, ráadásul már nem vagyok álmos! Most, így végigolvasva az előző cuccot, tetszik! Köszi! Az a jó, hogy itt olyan sok okos ember van. Ennél már csak a motorosok.hu jobb. Ott még többen vannak. Ott ha felteszek egy kérdést, már az is rossz. Hát, ők még nálunk is okosabbak, oda kéne nekünk is eljutni! De haladunk, haladunk!
KriszFZ6: Nem tudom, ott nem volt semmi veszély. Nem volt vízátfolyás, kátyúk, kiugró őzike, fagyott tócsa, keresztforgalom, vagy felszálló Boeing-ek. Semmi. Hosszú, két város közötti út volt. Kihalt. Belátható. Egyenes. Vízszintes. Aszfalttak borított. Ennél biztonságosabb aligha lehetett volna. Persze, ha aszfalt 60 fokos, de az már csak a hab lett volna a tortán.
Versal! Nem nagyon hiszem hogy meg tudnál ítélni, főleg ennyi után. Nem húztam a gázt őrjöngésig, és nem volt olyan helyzet, amibe másodszor nem mentem volna bele. Ez a nagy harci helyzet. Gyakorlatilag úgy mentem (mentünk), mint egy szarósgalamb: kanyarban normál (lassú) tempóban állandó gáz mellett, majd egyenesben gyorsítva. Mindig ez volt a forgatókönyv, ugyanis amitől tényleg lehetett tartani, az a kanyarban esetleg megcsúszó hátsó kerék, ezért nagyon óvatosan mentem. Persze mondjuk gyalog biztonságosabb lett volna, belátom. Remélem tényleg hosszútávú lesz nálad ez a hobbi, én a magam részéről egyedül a közlekedés többi (közveszélyes) szereplőjétől félek, magamtól nem. Lehet hogy az a baj, hogy arra nem harap rá itt a sok okos, amikor megemlítem, hogy majdnem felborított egy pszichopata streetracinges faszkalap (autós), amikor épp csak mentem a sávomban, neki meg cikázhatnékja volt. És ez nem egyedi eset. Ja, az nem hír, tényleg. Vagy amikor a teherautós sportkocsisat játszik, és nem igazán veszi észre a többi résztvevőt az utakon. Vagy amikor a "kedves" autós még áthajt a Váci utat (!!!) keresztező lámpán, mert alig volt még neki halványpiros (mondjuk úgy, hogy már megindult a sorunk a Vácin, mind a 3 sáv, amikor még átcsusszant a geci... Nem sokon múlott, hogy nem kapott oldalba kábé laza 90-es sebességgel, mivel a sor elején voltam a belső sávban, az meg balról jött.) Bocs, hibáztam... zöldben elindulni??? Felelőtlenség. Nincs bennem önkontroll, tudom.
Meg ez olyan dolog, hogy aki minden második vasárnap veszi elő a motorját, van fél méter majrécsíkja mindkét oldalon, nem tud normálisan fékezni, azt se tudja, hogy kezelje a motorját, annak minden veszélyes! Az tolja el a mosóig, küldje meg a gőzborotvával, és csináljon egy vigyorgós-motormellettállós képet, aztán mutassa meg anyucinak.
Egyébként nyugodtan gondolhattok őrültnek (ami nem vagyok), felelőtlennek (ami főleg nem, és főleg másokkal nem), ettől még remekül fogok aludni.
Úgyhogy jó éjt mindenkinek!
És hordjatok bukósisakot az utcán is, mert mi van ha a kislány a hintázás közben eltalálja a fejeteket a lábával, nem??? Ne legyünk felelőtlenek, tudjátok! Állítólag a sakktól meg ficamot lehet kapni...
Szerintem csak annyi, hogy vakmerő hanglejtésed miatt nehéz meglátni benned, hogy érzel bármilyen felelősséget a motorozással kapcsolatban. Pedig van benne gazdagon. Mint elhangzott, pláne utassal.
Szerintem ez is egy nézőpont:
A visító örjöngésig húzni egy gázt jóval egyszerűbb, mint önkontrollt gyakorolni, abban a helyzetben, amibe valószínűleg másodszori átgondolásra már nem mennél bele.
Nálam a motorozás egy hosszútávú hobbi, szemben a többek "élj a mának" logikájával.
Csak egy nagyon fontos dologra nem gondolsz a kihalt tavaszi úton való száguldozáskor. Kíváncsi vagyok kitalálod-e mi az? Én már kétszer tanultam belőle, de szerencsére megúsztam. Errefelé fel kell rá készülni.
Ha felesleges, miért írtál az enyémeket illetően valami nagyjából-légbőlkapott számot? Azért a 1000 és a 23000 között van különbség. De tényleg felesleges, mert van aki megy 200.000-et anélkül hogy bármi húzós szituációba kerülne (nem feltétlen saját hibájából!). Akkor viszont nem is tapasztal meg bizonyos dolgokat. Én már nagyjából ismerem a motorom és a magam korlátait.
a hö betüket mindig kifelejtem.
ha anó nem szüntetik be a pannonia gyártását most világhatalom lehetnénk, és a 1,3 as pannonián száguldozhatnánk cris el
ha már a politikánál tartunk, szavazzunk ámokfutó, vagy nem? netán szomorú szamuráj? esetleg motochris maga kozsó? de kozsónak harley-a van, és tincse...
szerintem is teljesen értelmetlen ezen vitatkozni. mindenki elmondta a véleményét, aki akarja megfogadja, aki akarja, nem.
Részemről nem folytatódik semmi. Elmondtam mindent, ha ez valakinek kevés, sajnálom.
Ugyanakkor senkiben nem szeretném lerombolni a rólam kialakult "őrült és közveszélyes ámokfutó utasgyilkos" képét! Isten ments, ha ettől jobb neki... Ez olyan mint a politika. Nem tudják miről van szó, csak szidják az egyik pártot. Valamelyiket. És boldogok tőle.
látom a tegnap kialakult vita tovább folytatódik
Versal! Nem nagyon hiszem hogy meg tudnál ítélni, főleg ennyi után. Nem húztam a gázt őrjöngésig, és nem volt olyan helyzet, amibe másodszor nem mentem volna bele. Ez a nagy harci helyzet. Gyakorlatilag úgy mentem (mentünk), mint egy szarósgalamb: kanyarban normál (lassú) tempóban állandó gáz mellett, majd egyenesben gyorsítva. Mindig ez volt a forgatókönyv, ugyanis amitől tényleg lehetett tartani, az a kanyarban esetleg megcsúszó hátsó kerék, ezért nagyon óvatosan mentem. Persze mondjuk gyalog biztonságosabb lett volna, belátom. Remélem tényleg hosszútávú lesz nálad ez a hobbi, én a magam részéről egyedül a közlekedés többi (közveszélyes) szereplőjétől félek, magamtól nem. Lehet hogy az a baj, hogy arra nem harap rá itt a sok okos, amikor megemlítem, hogy majdnem felborított egy pszichopata streetracinges faszkalap (autós), amikor épp csak mentem a sávomban, neki meg cikázhatnékja volt. És ez nem egyedi eset. Ja, az nem hír, tényleg. Vagy amikor a teherautós sportkocsisat játszik, és nem igazán veszi észre a többi résztvevőt az utakon. Vagy amikor a "kedves" autós még áthajt a Váci utat (!!!) keresztező lámpán, mert alig volt még neki halványpiros (mondjuk úgy, hogy már megindult a sorunk a Vácin, mind a 3 sáv, amikor még átcsusszant a geci... Nem sokon múlott, hogy nem kapott oldalba kábé laza 90-es sebességgel, mivel a sor elején voltam a belső sávban, az meg balról jött.) Bocs, hibáztam... zöldben elindulni??? Felelőtlenség. Nincs bennem önkontroll, tudom.
Meg ez olyan dolog, hogy aki minden második vasárnap veszi elő a motorját, van fél méter majrécsíkja mindkét oldalon, nem tud normálisan fékezni, azt se tudja, hogy kezelje a motorját, annak minden veszélyes! Az tolja el a mosóig, küldje meg a gőzborotvával, és csináljon egy vigyorgós-motormellettállós képet, aztán mutassa meg anyucinak.
Egyébként nyugodtan gondolhattok őrültnek (ami nem vagyok), felelőtlennek (ami főleg nem, és főleg másokkal nem), ettől még remekül fogok aludni.
Úgyhogy jó éjt mindenkinek!
És hordjatok bukósisakot az utcán is, mert mi van ha a kislány a hintázás közben eltalálja a fejeteket a lábával, nem??? Ne legyünk felelőtlenek, tudjátok! Állítólag a sakktól meg ficamot lehet kapni...
Szerintem csak annyi, hogy vakmerő hanglejtésed miatt nehéz meglátni benned, hogy érzel bármilyen felelősséget a motorozással kapcsolatban. Pedig van benne gazdagon. Mint elhangzott, pláne utassal.
Szerintem ez is egy nézőpont:
A visító örjöngésig húzni egy gázt jóval egyszerűbb, mint önkontrollt gyakorolni, abban a helyzetben, amibe valószínűleg másodszori átgondolásra már nem mennél bele.
Nálam a motorozás egy hosszútávú hobbi, szemben a többek "élj a mának" logikájával.
Üdv a díszes kompániának.