Oké, ez így van, ezért szoktam a saját tempómnak és vérmérsékletemnek kb a felével menni, ha valaki ül mögöttem!
Azért merem ezt mondani most is, mert szerintem a 200 egy tavaszi napon konkrétan nulla forgalmú úton nem veszélyesebb akármelyik nyári 240-nél, amiben, mint hallottuk volt már része Kawabébnek. Persze kaphat az ember durrdefektet is, és akkor elszáll, de az már 100-nál is elég haláközeli lehet, ezen meg a hideg nem ront semmit. Ilyen erővel viszont ne is menjen ki az utcára, mert a fejére eshet egy tégla!
Mondom még egyszer, semmi parás helyzet nem volt akkor (sem)! Ezt írtam ott is. Ennyi.
ezért félek vinni KAWANYUT vasárnap . Még csak 2400 km van "bennünk" (ÉN és az FZS 1000)
És még magamra is vigyázznom kell. De ha viszek valakit (akár őt) akkor 2X a figyelmem.....és nem megyek olyan előzésbe amibe lehet hogy belemennék egyedül.
De ezt lehetne még ragozni......................................
Ezért
JÓCCCAKÁT
A srác öltözéke egy farmer és egy "pufi dzseki" volt . Én sem fáztam a bőrruciban
Amúgy tényleg találkoztam olyannal, akit feszítővassal kellett leszedni hátulról , mert neki "kényelmes" volt.
Hosszú, belátható főúton (nulla forgalommal) nem mindegy, milyen hideg az aszfalt? Tegyük hozzá, kb két másodprecig tartott ez a tempó, hogy aztán nyugiban lelassuljunk! A pattogó kerék honnan jött? Nem volt semmi ilyen! Az 5 évvel ezelőtti robeszem óta nem volt olyan, hogy vészes lett volna egy autó mögötti megállás!
Kozmax! Ezzel még csak 7500km. Egyébként kb. 23000. Mindezt gyakran a városi forgalomban, aminél veszélyesebb nincs.
a legrosszabb idöszakában van a srác kb: 10ezer kilométerrel a csuklojában, azt gondolja az ember, hogy mindent tud .................. közben meg szart se.
ezen minden jármü vezetö át esik
tapasztalt barátom szerint három bazi nagyot kell esni mire észhez tér az ember
Meg hideg aszfalton tél után első utak egyikén utassal 200-at menni Szentendre felé...pattogó hátsókerékkel alig-alig megállni a lámpánál várakozó autó mögött...
Neked is le kell még higgadnod.
Szerintem a megfelelő körülmények között véghezvitt "gyorshajtás" nem a legveszélyesebb dolog! Persze, nem városban 250 km/h, meg nem kanyarban hacsak nem vagy nagy Májjer, de autópályán, stb. semmi komoly nincs benne. Nem ez a legfőbb baleseti forrás! Persze oda kell figyelni, de sokkal veszélyesebb a béna kanyartechnika, rossz előzés, figyelmetlenség, túlvállalás.
Jócccakát