Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jócccakát
En meg elvbol nem viszek utast,mert hulyeseg.
Oké, ez így van, ezért szoktam a saját tempómnak és vérmérsékletemnek kb a felével menni, ha valaki ül mögöttem!
Azért merem ezt mondani most is, mert szerintem a 200 egy tavaszi napon konkrétan nulla forgalmú úton nem veszélyesebb akármelyik nyári 240-nél, amiben, mint hallottuk volt már része Kawabébnek. Persze kaphat az ember durrdefektet is, és akkor elszáll, de az már 100-nál is elég haláközeli lehet, ezen meg a hideg nem ront semmit. Ilyen erővel viszont ne is menjen ki az utcára, mert a fejére eshet egy tégla!
Mondom még egyszer, semmi parás helyzet nem volt akkor (sem)! Ezt írtam ott is. Ennyi.
ezért félek vinni KAWANYUT vasárnap . Még csak 2400 km van "bennünk" (ÉN és az FZS 1000)
És még magamra is vigyázznom kell. De ha viszek valakit (akár őt) akkor 2X a figyelmem.....és nem megyek olyan előzésbe amibe lehet hogy belemennék egyedül.
De ezt lehetne még ragozni......................................
Ezért
JÓCCCAKÁT
nyugodalmas jo éjszakát mindenkinek
A srác öltözéke egy farmer és egy "pufi dzseki" volt . Én sem fáztam a bőrruciban
Amúgy tényleg találkoztam olyannal, akit feszítővassal kellett leszedni hátulról , mert neki "kényelmes" volt.
én is irjam le a megtett kilométereket? fölösleges
Chris!
A Te életed a Tiéd.
De másokéval nem rendelkezel, legfeljebb RÁD bízzák.
Ennél nagyobb felelősség NINCSEN!!!
Hosszú, belátható főúton (nulla forgalommal) nem mindegy, milyen hideg az aszfalt? Tegyük hozzá, kb két másodprecig tartott ez a tempó, hogy aztán nyugiban lelassuljunk! A pattogó kerék honnan jött? Nem volt semmi ilyen! Az 5 évvel ezelőtti robeszem óta nem volt olyan, hogy vészes lett volna egy autó mögötti megállás!
Kozmax! Ezzel még csak 7500km. Egyébként kb. 23000. Mindezt gyakran a városi forgalomban, aminél veszélyesebb nincs.
Ezért írtam, hogy nem vagyok az apja.
Természetesen azt csinál, amit csak akar, de NE utassal és olyankor, amikor másokat is veszélyeztet.
hát igen ezt még régen mondogattuk egymásnak, amikor még nem is láttunk ilyen motorokat, amilyenek most vannak az utcán,
ebbe semmi rossz nincs
Te és Mi elmondjuk a véleményünket és Ő meghalgatt. Aztán vagy megfogadja , vagy nem . ENNYI
Oké, én nem vagyok az apja.
Csak kérdés, a barátod által említett 3 bukta közül nem lesz-e egy olyan, ami után már csak a felhőket kerülgetheti...
a legrosszabb idöszakában van a srác kb: 10ezer kilométerrel a csuklojában, azt gondolja az ember, hogy mindent tud .................. közben meg szart se.
ezen minden jármü vezetö át esik
tapasztalt barátom szerint három bazi nagyot kell esni mire észhez tér az ember
Meg hideg aszfalton tél után első utak egyikén utassal 200-at menni Szentendre felé...pattogó hátsókerékkel alig-alig megállni a lámpánál várakozó autó mögött...
Neked is le kell még higgadnod.
Add a számát ......felhívom Én
Atavaji megalakulásunk óta
Idézem (bemásolom)

pimpi[1] 2005. szeptember 14. 09:06 És lássatok csodát.. megalakultunk!

1. Jöhet mindenki, akinek 100LE fölötti gépe van!
- Ja, hogy akkor magamra maradok?!

2. Na jó, jöhet az összes Kawasakis!

3. Ok-ok! Mindenki, bárki, akárki, evribodri jöhet!

Hálist..n Nem történt nagyobb baj senkivel (Lum..... téged azért nem említelek mert neked csak a motorodnak történt baja )
És ezt őrizzük is meg
na én is lépek, még vár rám egy maratoni telefonbeszélgetés az asszonnal..

hidi - ilyenkor??? ez ugye nem komoly, vagy pedig a barátod a fogorvos???
Szerintem a megfelelő körülmények között véghezvitt "gyorshajtás" nem a legveszélyesebb dolog! Persze, nem városban 250 km/h, meg nem kanyarban hacsak nem vagy nagy Májjer, de autópályán, stb. semmi komoly nincs benne. Nem ez a legfőbb baleseti forrás! Persze oda kell figyelni, de sokkal veszélyesebb a béna kanyartechnika, rossz előzés, figyelmetlenség, túlvállalás.
BBRRRRRRR.....no comment
asszem én is megyek szundikálni.
jo iccakát mindenkinek.
Szevasz
sya
jo iccakát.
ebben igazd van, mindenkit hazavárnak,
én is olvasgatom a hogy egyre több motoros baleet van.
Elhagyom a társaságot, lépek aludni
Jóccakát mindenkinek