Tegnap a "bölcső" volt soron ma a "híd" lessz.
A "bölcsőt" egyébként 17mm átmérőjű 2mm falvastagságú csőből hajlítottam satuban. (szegény vagyok, csőhajlítóm nincs, a szoszédba meg lusta vagyok átmenni)
A "hidat" 60x30-as és 40x30-as zárkózott szelvényből készítettem.
már vinném a festőhöz a vázat( amugy full fekete lesz,emélem be fog jönni majd, an mind1), de van 1-2 dolog amit az Istenért nem tudok leszedni róla, pedig sztem muszály, felrakom képekbe és ha valaki tud segítsen, mert 2napja azon agyalok( lehet h én vok hülye, de eddig az egészet szét tudtam szedni) hoigyab kéne leszedni. mutatom miről bezsélek. Első 2 kép ugyanaz az alkatrész, előről meg hátulról. ja hés az utolsó kép megint más, szal azzal meg az van ,hogy ahogy szétszedtem láttma h az eggyik oldalon a váz merevítő kicsit megvan görbülve, ezt kiegyenesítsem valahogy vagy marathat így sztetek?
hello all!
Lenne 1 olyan kérdésem hogy....
Van a feszt szabi és az aksi.
az aksi gyenge.
a feszt szabi viszont nem biztos hogy szar
tünetek:
nem nyit mindig a power és ha nyit is akkor a lámpa elhalványodik szal 4-5-6 ban már ki sem nyit!!!
Ez lehet hogy aksi probléma??
mert halottam valami olyat is hogy a feszt szabi ha szar akkor ezt csinálja vagy ha szar be sem indul vagy ÁÁÁÁÁÁ
Segítsetek!!!
Előre is köszi!
Széles utat kis forgalmat!
vágom. kösz a segítséget. asszem lecsuiszolom ahogy tudom, aztán viszem festőhöz, nem akarom elbaszni a szinét teljesen, meg azért ők garantálják a minőséget is remélem.
nem próbáltam forditva mert ugy mondtak nekem hogy mivel mind a két gyűrűnek volt egy dölési szöge szóval nem volt teljesen egyenes hanem kicsit lejtett.és azt mondták hogy lefele kell lejtsen mind a két gyűrű-
ha nem túl rozsdás vagy hiányos a gyári festés, ha gyári és nem házi, akkor csiszolás, nitróalapozó, csiszolás és fényezés pár rétegben vagy nitrós festék. Ezt házilag is elég könnyű szépen megcsinálni!
Ha rozsdás vagy patogott a festék akkor húzósabb a dolog ahogy az előző koléga is mondta, na akkor kell fényezőhöz fordulni, de mindenféleképpen kérdezd meg őket.
Füry,az attól függ mit akarsz.
Ha le akarod csak locsolmi akkor ne,ha szépen akarod akkor igen.
Persze ha majdnem gyárira akkor homokolás,szinterezés,esetleg festés egy cinkes alapozás után.
Persze kérdezz profi festőket,ők tudják a tutit...
csak annyi lenne a kérdésem hogy van egy vázig lecsupaszított motorom, le kell csiszolnom róla a festéket ahhoz hogy az új festés szépen áljjon rajta??
OKKÉ!
Kicsit csúszásba fogom felrakni a képeket, hogy minden napra jusson egy, de szerintem majd lessz idő amikor utolérem magam és majd kicsit várni kell ahogy készül, de remélem izgalmas kis túra lessz!
Először mikor kitaláltam, hogy mi is legyen, csináltam egy bölcsöt, ami végül is a váz merevítésére szolgál. Amolyan hídváz bölcsőváz öszvér lessz.
Most ezt fogod látni.
Holnap valami más jön, igazából majd a hét vége felé lesz látványosabb!
Endy!
Lehet hogy hülyeség,de a felső gyűrűhoronyba próbáltad fordítva a gyűrűt.
Általában a kompresszió gyűrű kúpos,egy irányból szerelhető...gondolom én.
Nem lötyögött nagyon az alsó horonyban a vékony gyűrű?
Köszi az ötleteket.Teszek fel képeket ha nem gond.
A bringás variával az a gond,hogy ez a kerék nem küllős.
A bringás kütyüt csak ragasztani tudnám.
Szerintem...még nem néztem konkrét órát.Lehet hogy ez lesz még így is.
érdekes dolgra lettem figyelmes minap.
adott egy prox dugó + a priston gyűrűk. egyik gyűrű kicsit szélesebb mint a másik.
nem tudtam hogy melyiket hova kell rakni mivel nem egyforma volt igy gondoltam hogy akkor már az sem mindegy melyik hova megy.szerelőt telefonfon felhivtam és azt mondta hogy a szélesebb kell alulra.oké mondom.
minap szerelem össze.legelőszőr azt a kis hullámos drotot raktam a duróra az alsó vájatba aztán oda tettem a szélesebb gyűrűt.ez eddig szép és jó is volt.csak hogy a keskenyebb gyűrű az istenért sem akart belemenni a dugó felső vájatába.már majdnem elkeseredtem hogy szar a dugó mert nincs eléggé kimarva a felső vájat mikor egyszer csak az a gondolat támadt hogy mi van ha a szélesebb gyűrű kell még is felülre?és lám!a keskenyebb bement alulra.a szélesebb meg olyan szépen bement a helyére felül ahogy azt kell.utánna henger hengerfej rá.és kész is.szerintem akkor ez most jó igy nem?amugy azért van most benne kompresszió rendesen!
Ez így is van! Nem a kilóméterekkel van a baj, hanem az aprócska taiwani műanyag szarral.
Warning!!! Néhány óra csak 99km/ó-ig mér! De ha autópáján nem közlekedsz akkor kitűnő, persze a kressz alapján.
a digit biciklióra nem rossz ötlet, sőt még működik is, de nem motorhoz méltó megoldás, de rátok van bízva. én az igényes megoldások híve vagyok, perszte enél a 350-esnél ez nem lessz egyszerű.
Volt otthon egy fölös blokkom, aztán elkeztem gondolkodni, hogy mit csinálhatnék vele! Jöttek az ötletek, először kukorica darálóra gondoltam, aztán epilátorra, majd rájöttem hogy gurulhatna is és így rajzoltam egy motoros talicskát, de hamar rájöttem, hogy ez nem jó mert azzal dolgozni kell. Így sok-sok gondolkodás után rajzoltam egy terep go-kart-ot, de ez sem jó mert nem lehet vele esni! Tehát akár milyen hihetetlen a motorblokkból motorkerékpár lessz!
Ha érdekel valakit és másokat nem zavar, akkor feltenném a képeket, ahogy készül!
Csá.
A "bölcsőt" egyébként 17mm átmérőjű 2mm falvastagságú csőből hajlítottam satuban. (szegény vagyok, csőhajlítóm nincs, a szoszédba meg lusta vagyok átmenni)
A "hidat" 60x30-as és 40x30-as zárkózott szelvényből készítettem.
A tegnapi a 1192-es beszólásban látható.
Csá.