Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit itthon kapsz, azok zöme tényleg nem frenetikus. Kint Simoniz, Hammerite és Rustoleum sprékkel nagyon szépet tudtam tüsszenteni, de itthon elég gyenge a kínálat.
A hozzá nem értőnek szar.
A spray az ugy szar ahogy van.
Foleg muanyag idomhoz.
Hát akkor egy óra 40 ezer. Olyan ez, mint a foghúzás, vagy az ügyvédi munkadíj.
Nem kell megcsiszolni........egy óra munka,nem több.A pisztoly egy öblítés és egy mosás a végén.
Szerintem egy óránál több kell.
Gondolom zsírtalanítani kell, aztán a lakk előtt meg is kell ismét csiszolni (de ezt csak gondolom), meg többször elmosni a pisztolyt, gép, világítás, fűtés, stb.
Én nem tartom túlzónak annak ellenére, hogy inkább megpróbálkozom én a fújással.
Egy óra alatt 40ezer.Olcsó?
Hát a kollégám ajánlására kérdeztem az árat, nem tudom, volt-e árcsökkentő tényező így.
De ha rászámolom azt, hogy a filler, esetleg alapozó, a szín, a lakk, a csiszolást ő venné és csinálná, akkor szerintem az összeg legalább a duplája lenne.
és ez csak a színezett elemek, a fekete anyagú betétek, pl. az első sárvédő, az ülés alatti idom, a hátsó sárvédő, a kis kopoltyúk ebben nincsenek benne, azt hőlégfúvóval újítom fel.
A tenyérnyi, óra feletti kis szélvédő sincs benne...

Azt gondolom, hogy fullra szétszedve, előkészítés nélkül, MINDENT is felújítva egy százast is elkerülné a festés, plusz a matrica, ha abban is gondolkodnék.
Neked nagyon olcsó mestered van..
A lakktól tartok én is, amúgy megkérdeztem egy fényezőt, egy Factory robogó munkadíjáról. A típus amúgy mindegy, nagy különbség nincs.
Ha én szétszedem, előkészítem - vagyis neki nem nagyon kell hozzá nyúlnia, ez jelenti a karcok kitöltését és az egész felület csiszolását, akkor a munkadíj 40 ezer, plusz viszem a festéket, lakkot. Ha nem jól csiszolom, akkor vagy rádobok, vagy olyan lesz, ahogy előkészítem.
Ennek ellenére, meg a már csak azért is, nem lehet az olyan bonyolult, elviszem a csiszolt elemeket a rokonhoz, akinek van koNpresszorja meg szórópisztolya is, de nem festő.
A felnit egész tűrhetőleg lefújta az autóján.
:-)
Így legrosszabb esetben az anyag árát dobom ki az ablakon, meg a másodszori csiszolást.
(Ha mesterhez kell vinnem fújni.)

Narancs a gyári szín, rábeszéltem egy ugyanolyan árnyalatú narancsra, metál festékkel, akkor talán jobban járok, ha a fedés miatt vastagra fújnánk és az megfolyna, ugyanis rájöttem, ha vannak egészen sarkos és problémás részék, ahol a csiszolás is nehézkes, ott hajlamos az ember vastagabbra fújni.
Volt egy kezdő próbálkozásom anno. Volt egy ütött-kopott Cagiva elephant-om. Vettem szórófestéket és mivel az akkori állapotoknál csak jobb lehetett, így leszereltem a motyókat a motorról megcsiszatotam kicsit, megpucoltam, aztán klikklikklikk felráztam a spray-t és "fényezni " kezdtem. Mint a nagyok. A ház pincéjében csináltam, mini ablakok a falon. Szépen terült-csillogott. Magamban még pont azt mondtam hogy : Minek vittem volna fényezőhöz?" . Nagyon elégedett voltam az eredménnyel. A pinyóban mondjuk minden sárga volt a festék ahogy szállt, még az orromban a szőr is. :) Amikor megszáradt, elmentem lakkot venni spray-ben. Nosza! Elkezdtem fújni azt is, és nem hittem a szememnek. Úgy rántotta fel a lakk a festéket, mintha maróanyagot fújtam volna rá. Hártyákban tudtal letörölni a szép sárga fényt az idomokról. Hurrá! Megyek a festékboltba, mondja az eladó: "Ja! Nem ahhoz a festékhez való lakkot adtam..." C! Újra az egész. :) Csak a vicc kedvéért meséltem el. Ahogy a fényezések árait nézem, mostanában sokak veszik saját kézbe majd a dolgot.

www.darazsgarazs.hu
Hát... belevágtam életem első motor, vagyis robogófestésébe. A gyerek Factory-ja az áldozat.
Holnap matrica eltávolítás, a karcok lepattogzások (alig van) kigittelése, azután összecsiszolás, vettem sprayban fillert vagy mi az, aztán jöhet a szín meg a lakk. Fehért kért a gyerek, nekem is az van, de még nyitott az ötletekre.
Az is jó, előbb eléri a végét.
2 végén csak a kezdők égetik, a közepénél kell 😆
Elkezdhetjuk megint, de megint azt mondom, hogy a amikor a ket vegen egetik a gyertyat, az biztosan fajni fog.
én is ezt vallom csak a másik oldalról
"ledolgozni" valamit(pizza, töltöttkáposzta bármi) az kidobott pénz, ha már egyszer megeszi az ember akkor minden szenved avval hogy ledolgozza?
akkor nem kell megenni és lehet heverészni
Mindig a legegyszerűbbet választom, olcsóbb vigyázni rá, mint annyit dolgozni, hogy megkeressem az árát.
Ezt mondtam mindenkinek, aki fogyni akar, a legegyszerűbb és leghatásosabb az, ha nem zabál. Egy lángost nem eszek meg, az 500 kcal-al kevesebb, de ha le kell bringázni, az több, mint egy óra erős tekerés.
igazándiból egész nyáron a hűtőben kellene tárolni, ha az élettartam a legfontosabb
Tartsd meg ezt a jo szokasod. :)
Minel kevesebb idot tolt az akksi 12.5-12.6V alatt, annal jobb neki elettartam szempontjabol.
Én is azért néztem rá az akkura, mert én igen, más nem, de meghallottam, hogy a hidegindítás első fordulata mintha más lenne, mint szokott, és a gyári söntszabályzó egytizeddel kisebb feszültségen működött, mint előtte időszakban.
Mérésre viszont meglepő jó eredményt produkált.
Én télen havonta rátöltök az akkukra, az autóéra pl. év közben is néha. A garázsban még soha nem fagyott meg a víz annak ellenére, hogy nincs benne állandó fűtés.
Holnap berakom talán, de itt az unoka, lehet, hogy csak vasárnap este.
2006-os RT gyári akkut vettem ki idén mert nehezebben indított. Vicces hogy a bmw-től olcsóbban jött a bmw cimkés exide mint bárhonnan egy kicsit másabb cimkés exide. Kíváncsi vagyok hogy ez meddig fogja tartani magát.
A Landport akksira a legtobb helyen 6 honap van, senki nem megy vissza masfel ev mulva, hogy kakaskodjon, mert felesleges.

A Landport akksik kozul az AGM valtozatok egesz hasznalhatok, 3-5 ev kozott fog birni, fokent a teli babusgatas fuggvenyeben. A savas akksijaik eleg ergyak, azok noname tavol-keleti gyartmanyok, az AGM-et viszont a Kage-tol veszik es cimkezik at, ami egy felenk kevesse ismert, de hasznalhato marka.
Biztosan, de az elmúlt 7 év (üzembehelyezéstől), és a mellesleg eredetinek mondott Yuasára kapott 40+ ezres ár (mert azért rákérdeztem) ha a felét kibírja, akkor majdnem árban vagyok.
Ha nem hazudik, miért tenné, mert amúgy a cégem hozzájuk jár, akkor eddig abból még nem volt garanciális problémájuk.